Diverse > Det alternative

Har du prøvet at åbne dit altseende øje?

(1/3) > >>

politisk ukorrekt:
De spirituellle taler ofte om det altseende øje. Eye of Horus. Illuminati-øjet. Når man åbner dette øje, bliver man Illuminati og man kan gennemskue alt. Man bliver mere eller mindre clairvoyant. Man ved hvordan alting hænger sammen. Man får en superstor bevidsthed om universet og livet o.s.v.

Har nogen herinde erfaringer med at åbne det altseende øje? Også kaldet det tredje øje?

Er det noget, der kan anbefales eller frarådes det?

Jeg har hørt både godt og dårligt om det. Nogle fraråder det, da de siger, at det kan være skræmmende. Fordi når man åbner det altseende øje, skulle man blive i stand til at se spøgelser, afdøde mennesker, reptilians o.s.v.

Typer som Martinus, den danske kosmolog, og David Icke, opnåede, som jeg forstår det, deres viisdom ved at åbne det altseende øje. Eller det tredje øje - the third eye.

Jeg tror selv, at det er klogest ikke at forcere det altseende øje frem. Men at lade det åbne sig selv langsomt, mens man bliver mere og mere spirituel. Jeg mener selv, at mit altseeende øje langsomt er ved at åbne sig, da jeg de senere år er blevet mere bevidst om universet og livet. Og har fået en ret god intuition. Men jeg er stadig ikke i stand til at se spøgelser og reptilians. Og jeg er stadig ikke direkte synsk eller clairvoyant. Skulle jeg forsøge at forcere disse egenskaber frem ved gennem meditation at åbne det tredje/altseende øje? :hyper:

Dansker taler om det tredje øje her:

Åben en tidslomme, og træn dit 3. øje...

https://www.youtube.com/watch?v=SgyCA5lXWYs

Nogle advarer som sagt imod at åbne det tredje, altseende øje, da nogle mener, at det åbner op for dæmoner (f.eks. reptiler). Og det er da også tankevækkende, at en dansk hjemmeside kaldet frydenvedsatan (!!!) har denne opskrift på at åbne det tredje øje. Det tredje øje kaldes endda 666 hér :hyper::

http://frydenvedsatan.125mb.com/Opening_The_Third_Eye.html

Tørresnoren:

--- Citat fra: politisk ukorrekt efter September 21, 2017, 10:59:32 pm --- Skulle jeg forsøge at forcere disse egenskaber frem ved gennem meditation at åbne det tredje/altseende øje?

--- Afslutning på citat ---

Det er svært at svare entydigt på... :yes:

Som knægt var jeg bydreng hos vores lokale købmand Søgaard - han havde øjne i nakken, og DET var ingen spøg..! :hyper:

- hvis man så meget som bare tænkte på at negle en sodavand eller en piratos, så opdagede han det omgående..!

Anklageren:
Det er en religion, hvor du gerne vil være profet ligesom Jesus  :smile1:

ak31:
For en gangs skyld giver jeg Anklageren ret.
Det er ved at gå over gevind med alle de overtroiske væsner.  :dash2:

politisk ukorrekt:

--- Citat fra: ak31 efter September 23, 2017, 10:09:06 am ---For en gangs skyld giver jeg Anklageren ret.
Det er ved at gå over gevind med alle de overtroiske væsner.  :dash2:

--- Afslutning på citat ---

Det er rørende, at jeg har kunnet få dig og anklageren til at blive enige om noget. Det er da skam en stor bedrift af mig. :yes:

Når dette så er sagt, så mener jeg, at folk i dag har tabt spiritualiteten. Det synes jeg er lidt synd, fordi der er altså en meget stor verden uden for det, vi umiddelbart kan se med vore blotte øjne. :yes:

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version