Forfatter Emne: Brand på brandstation i Malmø  (Læst 1253 gange)

Offline Blue velvet (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Brand på brandstation i Malmø
« Dato: December 25, 2014, 08:08:53 am »
Tidligt på morgenen 1. juledag er der udbrudt en brand, som formentlig er påsat, på brandstation :ded_moroz:Rosengård i Malmø, skriver Expressen.se. Deltidsbrandstationen var ubemandet.

Svensken gør sit til deres kollektive selvmord - med alle de puhamser de importere i stor stil!

http://nyhederne.tv2.dk/1234/2014-12-25-brand-paa-brandstation-i-malmoe?nidk

Rosengården ligger som den har redt - Jo flere koranlæsere jo flere problemer vil der være.

Godt, at SD står til fremgang mod koranfolket!

:ded_moroz:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Brand på brandstation i Malmø
« Svar #1 Dato: December 25, 2014, 12:56:27 pm »
En 15 årig Svedsk dreng stød bag de tre bomber du så fejlachtig gav Muslimer skylden for, og drengen er anhold.

Rosengården? Muslimsk gettoområde.

Skulle ikke undre mig om det er noget muslimsk, men som intet har med muslimsk terror at gøre. Snarere noget med nogen med 300 fætre der er blevet uvenner med nogen andres 300 fætre og at en engang har kaldt en andens kusine en gammel kamel. Sådan noget kan muzzere flejne ud over i århundreder.

Men ikke muslimsk terror og iøvrigt er jeg revnende ligeglad, al den stund jeg intet kan gøre ved det.

Citér
Nu finder du igen noget uden at vide hvem der stod bag, er du virkeligt så utroligt dumt eller bare en gammelt sur brokke hovet.

Ja, lad os vente til vi får facts.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"