Politik- & Samfund > Religion-& Filosofi

Satanist indrømmer: Ja, vi drikker blod!

(1/4) > >>

politisk ukorrekt:
Jeg faldt over en video på DR, som er fra 2016. Det er et kort interview med en dansk satanist. Og det, som slår mig, er at han i videoen indrømmer, at han drikker blod:

https://www.dr.dk/nyheder/kultur/tro/video-dansk-satanist-hvis-jeg-har-lyst-til-slaa-dig-ihjel-og-spise-din-lever-saa#!/

Så det er IKKE bare en konspirationsteori, at satanister er bloddrikkere. Det er skam virkeligheden. :yes:

I dag var jeg inde i den gamle Tivolipark i Aalborg, Karolinelund. Jeg opdagede, at der er en del sataniske graffitti-kunstværker derinde. Det lavede jeg denne video om:

https://www.youtube.com/watch?v=eTe4E-eYnT0&feature=youtu.be

Tja, måske er der en satanisk kult i Aalborg? Det var jo i Aalborg, da danske satanister havde hjemme indtil for få år siden. :yes:

Lunavecchia:
Once upon a time.... arbejdede jeg på en virksomhed, hvor der var en vis risiko for at skære sig på noget skarpt. Og når man nu stod der og blodet dryppede fra fingeren, og der ikke var en køkkenrulle i nærheden, hvad gjorde man så?

Man drak blod! Ikke i litervis, måske snarere i millilitervis, indtil man man nåede frem til en forbindingskasse med noget hæfteplaster, som kunne lægge en dæmper på strømmen af blod.

Det smagte i øvrigt ikke så ringe endda :-)

Debatsvinet:

--- Citat fra: Lunavecchia efter September 18, 2017, 09:36:17 pm ---Once upon a time.... arbejdede jeg på en virksomhed, hvor der var en vis risiko for at skære sig på noget skarpt. Og når man nu stod der og blodet dryppede fra fingeren, og der ikke var en køkkenrulle i nærheden, hvad gjorde man så?

Man drak blod! Ikke i litervis, måske snarere i millilitervis, indtil man man nåede frem til en forbindingskasse med noget hæfteplaster, som kunne lægge en dæmper på strømmen af blod.

Det smagte i øvrigt ikke så ringe endda :-)

--- Afslutning på citat ---

Måske burde du skifte dit Profilbillede ... :ahappy:  :blum3:

:vampire:                                                         

:JC_sneaky:

homofaber:
Øh, der har altid eksisteret satanister eller hvad man kalder dem. Det er sgu da ikke nogen konspirationsteori. Og hvad så? Nogle bruger det til at finde deres identitet. Hvad bliver den næste "afsløring"? At veganere spiser gulerødder?

Me:

--- Citat fra: Lunavecchia efter September 18, 2017, 09:36:17 pm ---Det smagte i øvrigt ikke så ringe endda :-)

--- Afslutning på citat ---

Det smager af jern.  :smile1:

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version