Forfatter Emne: Mangeprofilos  (Læst 2279 gange)

Anklageren

• Gæst
Sv: Mangeprofilos
« Svar #15 Dato: September 18, 2017, 11:27:05 am »

Det er ikke min definition af stalkeri. Stalkeri er når folk disser andre brugere og offentliggør personfølsomme detaljer som navn, adresse, civil status o.s.v.

Det hedder ikke at stalke, men doxing
Citér

Jeg har aldrig gjort noget af ovenstående.

Dog har jeg nogle gange afsløret multiprofiler, mest fordi jeg synes de er useriøse for en god debat. Men det er stadig ikke stalking. For selvom jeg f.eks. har afsløret Ieet´s mange multiprofiler, har jeg jo aldrig skrevet noget om, hvad Ieet hedder, hvor han bor o.s.v. Fordi jeg har dog en vis pli.

Når du overvejer om nogen har flere profiler - og de ikke har det - så er det stalking - i hvert fald hvis du gøre det fler gange og/eller det bliver fulgt op af andre til at forfølge personen.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #16 Dato: September 18, 2017, 12:29:25 pm »

Doxxing betragter jeg som en del af stalking.

Når du overvejer om nogen har flere profiler - og de ikke har det - så er det stalking - i hvert fald hvis du gøre det fler gange og/eller det bliver fulgt op af andre til at forfølge personen.

Jeg forfølger ingen. Jeg har intet ønske om at opsøge nogen herinde fra privat. Ergo kan jeg ikke være en stalker. Hvorfor skulle jeg dog have nogen interesse i at opsøge nogen privat her fra siden? Der er ingen jeg gider slås med, da jeg er pacifist. Og jeg har ingen erotisk besættelse af nogen her fra siden. :blum:

Hvis andre følger op på profilafsløring ved at forfølge en person, er det stadig ikke mig, der stalker. Men personen, der følger op. Det kan jeg ikke tage ansvar for.

Jeg er sådan set som udgangspunkt ligeglad med, om folk har flere profiler. MEN når de benytter deres multiprofiler til at manipulere med debatten, så bliver det pludselig relevant og hermed mener jeg, at deres adfærd bør afsløres. Fordi det er ødelæggende for en god debat med den slags adfærd, hvor man opretter 3-4-5 forskellige profiler til at manipulere med debatten på. F.eks. hvis en person fra højrefløjen (eller venstrefløjen) opretter 4-5 fake-profiler for at give indtryk af, at de er i overtal på debatten. Ja, så er det da relevant at afsløre den slags, fordi det er en manipulerende adfærd. Du har jo selv beskyldt højrefløjen for at have falske profiler. Så er du selv en stalker ifølge din egen definition, da du gentagne gange har påtalt dette. :yes:

Når jeg ofte har afsløret Ieet´s mange skiftende profiler, er mit motiv ganske klart: Ieet beskylder altid mig for at være useriøs. Så er det klart, at jeg har en interesse i at afsløre, at hans adfærd er langt mere useriøs end min, da han skifter profil stort set hver gang, han logger ind herinde.
« Senest Redigeret: September 18, 2017, 12:33:02 pm af politisk ukorrekt »

Anklageren

• Gæst
« Svar #17 Dato: September 18, 2017, 12:40:12 pm »

Doxxing betragter jeg som en del af stalking.

Jeg har intet ønske om at opsøge nogen herinde fra privat. Ergo kan jeg ikke være en stalker. Hvorfor skulle jeg dog have nogen interesse i at opsøge nogen privat her fra siden? Der er ingen jeg gider slås med, da jeg er pacifist. Og jeg har ingen erotisk besættelse af nogen her fra siden. :blum:

Det er der heller ingen, som har antydet.

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #18 Dato: September 18, 2017, 01:04:49 pm »

Jeg er sådan set som udgangspunkt ligeglad med, om folk har flere profiler. MEN når de benytter deres multiprofiler til at manipulere med debatten, så bliver det pludselig relevant og hermed mener jeg, at deres adfærd bør afsløres.

Du bruger i hvert fald meget tid på det - dén ros skal du ha'.. :blum:

- du minder mig somme tider om min mormors søster - som vi børn i starten af 60erne kaldte 'Moster Ellen'..

Hun forstod også at snage og snaske i ALT hvad der foregik omkring hende, hun var telefondame af den gamle slags - med omstillingsbord med et virvar af stik og ledninger - hjemme i privaten..

- hun vidste alt om alle, havde frygtelig travlt med hvad andre sagde og gjorde - og var der en sjælden gang noget der gik hendes næse forbi, så var hun ikke bleg for selv at fremstille en mulig historie..! :hyper:

- hun havde naturligvis også gadespejle som blev flittigt benyttet - både til gården og gaden - og et 'lytteglas' til at sætte til væggen ind mod naboerne...

Kort sagt.. - en rigtig geskæftig, sensationslysten sladderkælling..!  :yes: :big_grin:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: September 18, 2017, 02:50:35 pm »
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Anklageren

• Gæst
Stalking definition:
« Svar #20 Dato: September 18, 2017, 04:13:50 pm »
En konstellation af adfærd og hændelser, der påføres et andet menneske, og som af den udsatte opleves som gentagen, påtrængende og uønsket kontakt og kommunikation.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: September 18, 2017, 04:51:22 pm »
Jeg er sådan set som udgangspunkt ligeglad med, om folk har flere profiler. MEN når de benytter deres multiprofiler til at manipulere med debatten, så bliver det pludselig relevant og hermed mener jeg, at deres adfærd bør afsløres.

Nå, og hvem har så bedt dig om at stikke dit store, lange snydeskaft i det?

"Afsløres"? Du lever i en paranoid verden.

Citér
Fordi det er ødelæggende for en god debat med den slags adfærd, ................

Den gode debat skulle bestå i evindeligt granskeri i profiler?
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #22 Dato: September 18, 2017, 05:16:48 pm »

Nå, og hvem har så bedt dig om at stikke dit store, lange snydeskaft i det?

"Afsløres"? Du lever i en paranoid verden.

Det er tydeligt, at du ikke bryder dig om, at folk der har adskillige profiler, afsløres. Hvor mange profiler har du da selv?

Den gode debat skulle bestå i evindeligt granskeri i profiler?

Jeg mener, at det er ødelæggende for en god debat, når samme person udgiver sig for at være flere forskellige personer. Derfor udstiller jeg gerne multiprofiler.

Der er dog enkelte tilfælde, hvor jeg forstår behovet. Det kunne f.eks. være, hvis en mand er gift og udadtil heteroseksuel og så har et behov for at få afløb for sin skjulte biseksuelle side. Så forstår jeg godt, at han har behov for at have to profiler.

Men de fleste, der har flere profiler, er jo bare ude på at trolle debatten og manipulere med den.

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Stalking definition:
« Svar #23 Dato: September 18, 2017, 05:18:58 pm »
En konstellation af adfærd og hændelser, der påføres et andet menneske, og som af den udsatte opleves som gentagen, påtrængende og uønsket kontakt og kommunikation.

Nemlig, det er sådan både Carlo og Tørresnoren opfører sig overfor mig. Tørresnoren med sine personlige drillerier og trollerier i alle mine tråde - og Carlo med sin HVAD RAGER DET OS? til samtlige mine debatoplæg. Begge udøver gentagen trolleri og afsporing af mine tråde og skriver kommentarer, som er uønskede fra min side. Da jeg mener de fjerner fokus fra de emner, jeg ønsker at diskutere. :yes:
« Senest Redigeret: September 18, 2017, 05:21:56 pm af politisk ukorrekt »

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #24 Dato: September 18, 2017, 06:03:25 pm »
Tørresnoren med sine personlige drillerier og trollerier i alle mine tråde - og Carlo med sin HVAD RAGER DET OS? til samtlige mine debatoplæg.

:big_grin: :blum:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #25 Dato: September 18, 2017, 06:05:13 pm »
Tørresnoren med sine personlige drillerier og trollerier i alle mine tråde - og Carlo med sin HVAD RAGER DET OS? til samtlige mine debatoplæg.

:big_grin: :blum:

Du er til tider meget sjov. Men du er umuligt at føre en saglig og alvorlig diskussion med.

Kan du ikke ringe til et cirkus og spørge om de kan bruge dig som pauseklovn? Der tror jeg, du ville blive et hit. :yes:

:blum:

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #26 Dato: September 18, 2017, 06:12:16 pm »
Begge udøver gentagen trolleri og afsporing af mine tråde og skriver kommentarer, som er uønskede fra min side.

Nej, Øgle-Bob - jeg driller dig kun med dit mærkværdige alien-reptil-illuminati-pyramide-crap... - OG når du går for meget i 'profil-snage-konspirations-Sherlock-mode'..!

- faktisk høster du ofte likes fra mig - for du har mange ganske gode pointer - altså når du er i 'øgle-off-mode'.. :yes:

'kommentarer som er uønskede fra min side'...?

- skulle du så ikke bare nøjes med at skrive dagbog,  du ved - med en lille hængelås på.. :blum:
« Senest Redigeret: September 18, 2017, 06:16:15 pm af Tørresnoren »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #27 Dato: September 18, 2017, 06:30:46 pm »
Begge udøver gentagen trolleri og afsporing af mine tråde og skriver kommentarer, som er uønskede fra min side.

Nej, Øgle-Bob - jeg driller dig kun med dit mærkværdige alien-reptil-illuminati-pyramide-crap... - OG når du går for meget i 'profil-snage-konspirations-Sherlock-mode'..!

- faktisk høster du ofte likes fra mig - for du har mange ganske gode pointer - altså når du er i 'øgle-off-mode'.. :yes:

'kommentarer som er uønskede fra min side'...?

- skulle du så ikke bare nøjes med at skrive dagbog,  du ved - med en lille hængelås på.. :blum:

Naturligvis har du lov at kommentere hvad du lyster. Men jeg synes bare, jeg savner lidt mere alvor fra din side af og til. Og når du hele tiden forsøger at være klassens sjove dreng, så kan det godt virke distraherende, når man skal forholde sig til en vittighed, når man egentlig har mere lyst til at diskutere seriøst. Derfor er dine vittigheder og sjove indslag nogle gange afsporende for selve debatten.

Men som komiker og pauseklovn anerkender jeg stadig dine evner. Og derfor har jeg da også af og til givet dig likes, når jeg syntes du fortjente det. :yes:

Men du er dig og jeg er mig. Og vi kan sikkert ikke lave om på hinanden.