Forfatter Emne: Mangeprofilos  (Læst 2278 gange)

Anklageren

• Gæst
Mangeprofilos
« Dato: September 17, 2017, 02:51:04 pm »
Jeg gik ind på google og søgte på:

Så fik jeg bl.a. dette i svaret:

Nu er mit spørgsmål, hvorfor der står i Google: "April 23, 2017, 07:53:05 am af Solkorset "

Tråden er jo oprettet af Dansknationalist, og Solkorset har ikke skrevet noget i tråden. Derfor var jeg meget forbavset over, at det dukkede op blandt resultaterne.

Du kan selv prøve.

« Senest Redigeret: September 17, 2017, 02:58:38 pm af Anklageren »

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Mangeprofilos
« Svar #1 Dato: September 17, 2017, 03:12:13 pm »
Jo, det har Solkorset rent faktisk. Vælg Cache-versionen i stedet et voila!
Solkorset var i øvrigt en reserveprofil for Bannerføreren.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:PZACTud0RjAJ:www.din-debat.dk/index.php%3Ftopic%3D5715.0+&cd=3&hl=da&ct=clnk&gl=dk

I'm a Troll

Solkorset

• Gæst
« Svar #2 Dato: September 17, 2017, 03:25:34 pm »
Lunavecchia:
Citér
Jo, det har Solkorset rent faktisk. Vælg Cache-versionen i stedet et voila!
Solkorset var i øvrigt en reserveprofil for Bannerføreren.

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:PZACTud0RjAJ:www.din-debat.dk/index.php%3Ftopic%3D5715.0+&cd=3&hl=da&ct=
clnk&gl=dk

Korrekt, Lunavecchia.
Solkorset opstod i de aprildage, hvor Din-debat var plaget af tekniske problemer med bl.a. spørgsmålstegn i stedet for ø, æ eller å. Jeg kontaktede GuBBi, da jeg slet ikke kunne logge ind som min sædvanlige profil Bannerføreren, der jo havde et ø i navnet. Han rådede mig så til at lave en midlertidig profil og sendte mig et reserve-log in. Sådan blev Solkorset til.
Nu bruger jeg så - som alle kan se - Solkorset-profilen hele tiden. Da jeg er modstander af at bruge mere end én på samme tid er Bannerføreren 'dead & gone.'
Men godt set, Lunavecchia, den ros skal du ha'.

At så der en løgnagtig dengse, som i sin kedsommelige mistænkeliggørelses-kampagne mente at kunne bruge noget ... ja. Det må vi springe op og falde ned på.    :big_grin:
« Senest Redigeret: September 17, 2017, 03:42:40 pm af Solkorset »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #3 Dato: September 17, 2017, 04:00:47 pm »
Hvad er pointen? Solkorset og Dansknationalist er tydeligvis ikke samme person. Solkorset er også dansk nationalist, men skriver modsat Dansknationalist aldrig om NWO-eliten. Så de har forskellige holdninger, selvom de overordnet set nok er ret enige om indvandrerpolitiken.

Tror der menes, at EMNET, der citeres fra, senest blev redigeret af Solkorset. Det kan f.eks. være, at vedkommende har slettet et indlæg fra tråden eller hvad ved jeg. Fordi Der Rudi har skrevet følgende i tråden:

Citér
Ha ha, den er fin, BannerFører. Godt, du fik dig 'bokset' herind igen.  :JC_doubleup:

Hvilket indikerer, at Solkorset HAVDE skrevet et indlæg før Rudi. Men så har Solkorset nok bare slettet indlægget senere og derfor står der så nu, at emnet senest blev redigeret af Solkorset. Det giver god mening.
« Senest Redigeret: September 17, 2017, 04:03:04 pm af politisk ukorrekt »

Bente C.

• Gæst
« Svar #4 Dato: September 17, 2017, 04:10:24 pm »
Hvad er pointen? Solkorset og Dansknationalist er tydeligvis ikke samme person. Solkorset er også dansk nationalist, men skriver modsat Dansknationalist aldrig om NWO-eliten. Så de har forskellige holdninger, selvom de overordnet set nok er ret enige om indvandrerpolitiken.

Tror der menes, at EMNET, der citeres fra, senest blev redigeret af Solkorset. Det kan f.eks. være, at vedkommende har slettet et indlæg fra tråden eller hvad ved jeg. Fordi Der Rudi har skrevet følgende i tråden:

Citér
Ha ha, den er fin, BannerFører. Godt, du fik dig 'bokset' herind igen.  :JC_doubleup:

Hvilket indikerer, at Solkorset HAVDE skrevet et indlæg før Rudi. Men så har Solkorset nok bare slettet indlægget senere og derfor står der så nu, at emnet senest blev redigeret af Solkorset. Det giver god mening.

Jeg synes da, at Solkorset selv fint beskriver, hvad det skete i april i kommentaren lige før dit indlæg. GuBBi opfordrede ham (og måske andre?, jeg var ikke medlem endnu) til at lave en midlertidig profil - og det er så den, han bruger den dag i dag. Ingen problemer, intet mistænkeligt.
Den eneste, der ikke lugter godt, er oplægsskribenten!

Det er også let at forstå DerRudis muntre kommentar, han der selv har noget med "Manner Manner" i sin profil. Solkorset skrev "Banner Banner"...forstår du ikke den?
« Senest Redigeret: September 17, 2017, 04:12:02 pm af Bente C. »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #5 Dato: September 17, 2017, 09:38:14 pm »
Apropos mangeprofilos, så er det påfaldende så stille MariS/Måneskin/Flixtor/Syl/Olsen/Ammefar o.s.v. har været på det sidste. Har vedkommende helt droppet din-debat og er gået ind på Offensimentum? Den gruppe er da lige noget for vedkommende, da man derinde kan svine, mobbe og poste frække billeder, alt det man lyster. Dog er han måske for gammel for Offensimentum, som mig bekendt mest er forbeholdt teenagere.:blum:
« Senest Redigeret: September 17, 2017, 09:40:40 pm af politisk ukorrekt »

JoYo

• Gæst
« Svar #6 Dato: September 17, 2017, 10:37:21 pm »
Apropos mangeprofilos, så er det påfaldende så stille MariS/Måneskin/Flixtor/Syl/Olsen/Ammefar o.s.v. har været på det sidste. Har vedkommende helt droppet din-debat og er gået ind på Offensimentum? Den gruppe er da lige noget for vedkommende, da man derinde kan svine, mobbe og poste frække billeder, alt det man lyster. Dog er han måske for gammel for Offensimentum, som mig bekendt mest er forbeholdt teenagere.:blum:

Hvem mangler netop dem når vi nu har smukke Helle i flere farver, Rudi/huHU, pastor K oa. Tørresnoren, vores Anna, Homofaber, OSMA.
Vi gætter og gætter, dømmer og fordømmer, måler og skælder ud alt imens vi er anonymitetens mestre.

Jeg vil hylde.
Desdicarlo, Carlo, Anklageren, Lunavechia og mig selve, mennesker med et ansigt.
« Senest Redigeret: September 17, 2017, 10:44:55 pm af JoYo »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #7 Dato: September 17, 2017, 10:59:34 pm »

Hvem mangler netop dem når vi nu har smukke Helle i flere farver, Rudi/huHU, pastor K oa. Tørresnoren, vores Anna, Homofaber, OSMA.
Vi gætter og gætter, dømmer og fordømmer, måler og skælder ud alt imens vi er anonymitetens mestre.

Jeg vil hylde.
Desdicarlo, Carlo, Anklageren, Lunavechia og mig selve, mennesker med et ansigt.

Jeg tager også hatten af for folk, der viser ansigt. Men jeg ville ikke selv gøre det. Der er for mange psykopater på nettet, til at jeg har lyst til det. Så foreløbig må I nøjes med en reptilian på min avatar. :yes:

Det er bare synd, at det skal være sådan. Men man bliver nødt til at tage sine forholdsregler i denne verden, hvor folk gemmer sig bag TOR og andre anonyme programmer på internettet, hvorfra de hælder gylde ud over andre mennesker og endog truer og stalker dem.

Jeg har jeg set, hvordan trolls herinde har misbrugt både dit, Anklageren og Carlo´s billeder. Så det bekræfter mig bare i, at det er klogt at undlade at bruge sit eget billede.

Derfor er jeg heller ikke på fjæsbogen. Hvis man først er på fjæsbogen, forsvinder man aldrig fra internettet og psykopater og stalkers kan udnytte dette groft. Derfor finder man ikke ét eneste billede af mig på internettet. Det eneste, jeg har fundet af mig selv på internettet, er en ældgammel video fra en fodboldkamp, hvor man på afstand ser mig som 13 årig!! (som tilskuer til denne fodboldkamp). Men selv den vil jeg ikke linke til. Næ, jeg skal ikke nyde noget af at give en lillefinger til stalkers, for så tager de hele armen. :yes:

Ok, der er jo alle mine Youtube-videoer. Men der taler jeg kun. Så det eneste bevis I får på min identitet er min stemme. Men det er skam også meget mere end de fleste herinde viser frem. Faktisk tror jeg ikke, at der er andre end mig herinde, der har afsløret sin stemme for debatten her. :blum:

Det kunne ellers være sjovt at høre, hvordan folk som Anklageren, Carlo, Tørresnoren, MariS o.s.v. lyder i virkeligheden. :yes:
« Senest Redigeret: September 17, 2017, 11:05:47 pm af politisk ukorrekt »

JoYo

• Gæst
« Svar #8 Dato: September 17, 2017, 11:11:12 pm »

Jeg vil hylde.

Jeg tager også hatten af for folk, der viser ansigt. Men jeg ville ikke selv gøre det. Der er for mange psykopater på nettet, til at jeg har lyst til det. Så foreløbig må I nøjes med en reptilian på min avatar. :yes:

Det er bare synd, at det skal være sådan. Men man bliver nødt til at tage sine forholdsregler i denne verden, hvor folk gemmer sig bag TOR og andre anonyme programmer på internettet, hvorfra de hælder gylde ud over andre mennesker og endog truer og stalker dem.

Jeg har jeg set, hvordan trolls herinde har misbrugt både dit, Anklageren og Carlo´s billeder. Så det bekræfter mig bare i, at det er klogt at undlade at bruge sit eget billede.

Jeg har mødt Dronningen, været in telly mange gange, og er muligt snart Danmarksmester i fotografiet, jeg er mest af alt dødeligt, kan virkeligt ikke se hvordan en kan misbruge mig.
Tværtimod mener det beskytter mig.

Forklar venligt hvordan du mener anonymitet hjælper, muligt kan jeg lære af dig.

« Senest Redigeret: September 17, 2017, 11:16:20 pm af JoYo »

Offline Voldsom Volvo

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 17, 2017, 11:12:33 pm »

Jeg vil hylde.

Derfor er jeg heller ikke på fjæsbogen. Hvis man først er på fjæsbogen, forsvinder man aldrig fra internettet og psykopater og stalkers kan udnytte dette groft. Derfor finder man ikke ét eneste billede af mig på internettet. Det eneste, jeg har fundet af mig selv på internettet, er en ældgammel video fra en fodboldkamp, hvor man på afstand ser mig som 13 årig!! (som tilskuer til denne fodboldkamp). Men selv den vil jeg ikke linke til. Næ, jeg skal ikke nyde noget af at give en lillefinger til stalkers, for så tager de hele armen. :yes:

Ok, der er jo alle mine Youtube-videoer. Men der taler jeg kun. Så det eneste bevis I får på min identitet er min stemme. Men det er skam også meget mere end de fleste herinde viser frem. Faktisk tror jeg ikke, at der er andre end mig herinde, der har afsløret sin stemme for debatten her. :blum:

Det kunne ellers være sjovt at høre, hvordan folk som Anklageren, Carlo, Tørresnoren, MariS o.s.v. lyder i virkeligheden. :yes:

Anklageren var vist med i den fiskevideo. 

Offline Voldsom Volvo

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 17, 2017, 11:15:13 pm »

Jeg vil hylde.

Du er helt klart kønnere på dit nye billede. End på det gamle.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #11 Dato: September 17, 2017, 11:17:55 pm »
Anklageren var vist med i den fiskevideo.

Ja, det siger du jo. Men jeg har aldrig set et bevis på, at det ER ham.

Derimod tror jeg på, at Pølle er ham på båden.

Faktisk var jeg også med i en udsendelse på Kanal København i 2003. Men den ligger ikke på nettet, så vidt jeg ved. Det er foreløbig sidste gang, jeg har været i fjernsynet.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: September 18, 2017, 06:09:56 am »

Skingrende paranoid er du også.

Du stalker da også selv folk, med alt dit profilsnageri.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #13 Dato: September 18, 2017, 10:41:24 am »
Skingrende paranoid er du også.

Det har intet med paranoia at gøre. Jeg har jo selv set, hvordan folk bliver stalket, hvis de står frem med ansigt.

Hvad med dig selv? Hvor mange gange har en troll ikke oprettet profiler, hvor du er blevet beskyldt for at være til transseksuelle og elske pik? :blum:

Så det har da intet med paranoia at gøre. Men det undrer mig, at du tilsyneladende er så kold overfor, når du selv bliver stalket. Måske er du slet ikke personen på din avatar? :hyper:

Du stalker da også selv folk, med alt dit profilsnageri.

Det er ikke min definition af stalkeri. Stalkeri er når folk disser andre brugere og offentliggør personfølsomme detaljer som navn, adresse, civil status o.s.v.

Jeg har aldrig gjort noget af ovenstående.

Dog har jeg nogle gange afsløret multiprofiler, mest fordi jeg synes de er useriøse for en god debat. Men det er stadig ikke stalking. For selvom jeg f.eks. har afsløret Ieet´s mange multiprofiler, har jeg jo aldrig skrevet noget om, hvad Ieet hedder, hvor han bor o.s.v. Fordi jeg har dog en vis pli.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: September 18, 2017, 11:03:28 am »
En v i s pli, - det er da altid noget,  :girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2: