minglerne.freeforums.org was removed for inactivity on Sep 9, 2016.
Jaja, men det er snart tilbage igen, bare stol på mig.
Tak, men nej tak... - så ville jeg faktisk hellere drikke ½ kop håndlunt wc-børste-holder-bundvand....
Citat fra: Abernes Konge efter September 16, 2017, 07:10:52 pmJaja, men det er snart tilbage igen, bare stol på mig.Det tror jeg ikke vi kan stole på, for freeforums.org findes ikke mere da de har oprettet et nyt system på en anden server. Så, det link som du har sat ind her vil du ikke kunne få.
Hvis du gerne vil have liv i dit debatforum, så skal du bare invitere Pølle ind og skrive om sin Tryg-sag. Det plejer da at sætte gang i en debat.
Minglerne kommer tilbage, og jeg ser da frem til at du opretter en profil.Vi kan godt bruge en computerkyndig til at vejlede og rådgive andre på debatten derovre.
Citat fra: Abernes Konge efter September 16, 2017, 08:35:55 pmMinglerne kommer tilbage, og jeg ser da frem til at du opretter en profil.Vi kan godt bruge en computerkyndig til at vejlede og rådgive andre på debatten derovre. Ellers tak, jeg har rigeligt med de IT forums som jeg har med at hjælpe IT.
Fik du ikke klar besked af chefen sidst du var på fisketur herinde...?- eller ER du generelt bare så'n lidt tung i optrækket.. http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5473.msg71054#msg71054
Var det ikke noget at oprette dig, Tørresnoren?
Citat fra: Abernes Konge efter September 16, 2017, 08:51:57 pmVar det ikke noget at oprette dig, Tørresnoren?- nå, så fik jeg da svar på spørgsmål 2 ....