Forfatter Emne: Ny sag mod Danny Abdalla forberedes  (Læst 286 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Ny sag mod Danny Abdalla forberedes
« Dato: September 16, 2017, 03:23:29 pm »
En del kan nok huske Danny Abdalla (født Hussein Ali Abbas i Libanon). Jeg har skrevet om ham flere gange.
Han har længe haft daglig mødepligt i Center Sandholm, men den tager han ikke spor højtideligt. I dele af pressen har han velvilligt udbredt sig om sit magelige liv, hvor han gør, hvad der passer ham. Ingen har set ham i Sandholm i nu 506 dage.

https://www.b.dk/politiko/anklage-udvist-bandeleder-droppede-meldepligt-og-voldtog-kvinder

Nu kommer der et nyt anklageskrift (det er dyrt at udarbejde!) - for Abdalla har begået en lang række nye forbrydelser Nordjylland rundt, Halvrimmen, Hjallerup, Hjørring, Nykøbing M., Frederikshavn, og hvor han nu ellers har slået sine folder.
Det er meget alvorlige forbrydelser. Flere voldtægter, skyderier, narkokriminalitet og afpresning. Ialt 36 forhold ifølge det nye anklageskrift!

Det er en af dem, Danmark har givet "tålt ophold." For han er udvist af vores land for længst, men som også sager mod andre af slagsen, eksempelvis LtF-lederen Shuaib Khan har vist, betyder udvist langt fra altid udvist. Abdalla påberåber sig, at han er dødsdømt i Libanon.

Den nye retssag mod Danny Abdalla påbegyndes tirsdag den 3. oktober i Holstebro.

Jeg hørte Kristian Thulesen Dahls tale i dag (DFs årsmøde i Herning), han nævnte nogle af disse personer ved navn og opfordrede til at få dem smidt ud af vores land. Men kan det overhovedet lade sig gøre?

Jeg spørger: Tror I, at Danny Abdalla bliver udvist af Danmark, når han om nogen tid får sin tredje udvisning? Jeg gør ikke.
Tror I, at han kommer til at forblive ret længe bag lås og slå denne gang? Det gør jeg heller ikke.
Manner, Manner!