Forfatter Emne: Pilot bevis af USA`s luftforsvar af flad jord!?  (Læst 776 gange)

Offline Convex Earth (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    5.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Pilot bevis af USA`s luftforsvar af flad jord!?
« Svar #30 Dato: Maj 10, 2018, 11:24:36 am »
Ja, nu kommer også snart profilen Otto Gobbo:smile1:

Profilen du omtaler er oprettet:

Maj 07, 2018, 10:15:51 pm

Et kvarter efter skrev du det indlæg, jeg citerer fra dig ovenover! :almirena_04:

Da gubbidrengen skal godkende alle profiler og næppe ville godkende en åbenlys trollprofil, giver det jo sig selv at det er gubbi der er Otto Gobbo og altså er identitetstyv. Ellers ville den profil umuligt kunne blive oprettet under den nuværende stramme fremgangsmåde for nye medlemmer.  F.eks. har PJ-stalkeren ikke fået én eneste ny profil godkendt de sidste to måneder, hvilket kraftigt antyder, at det kun kan være gubbidrengen selv, der står bag nye trolls. Fordi de andres trollprofiler bliver IKKE godkendt. Selv PJ-stalkeren har måttet holde påfaldende lav profil på det sidste, fordi han jo ikke kan risikere at få sine gamle profiler banned, når det er svært at få oprettet en ny. Så derfor nøjes han med at light-trolle lidt fra sin Mak-profil og sin Lorenz-profil.:big_grin:

Det bekræfter min mistanke om, at gubbi vil et trollerolleforum og at han (formentlig) selv står bag mange af trollprofilerne på siden. Er gubbi også Rudi? Det havde nemlig ingen konsekvenser, da Rudi fremsatte dødstrusler. Det kan man så tænke lidt over, hvorfor gubbidrengen sprang så let og elegant hen over de dødstrusler. Langgaard røg ganske vist ud. Men alle hans andre profiler blev stående. Det viser med al ønskelig tydelighed, at gubbidrengen er helt og holdent på trollenes side. :JC_doubledown:

Det er egentlig underordnet, om han ER rudi eller ej. Måske ikke. Men i hans handlinger har han bevist, at han er påfaldende overbærende overfor de typer.

Efterfølgende fik gubbidrengen en henvendelse om, at en bruger havde stjålet en anden brugers identitet. Gubbidrengen læste meddelelsen men ignorerede den fuldstændigt. Det viser, at gubbidrengen er direkte i ond tro og i praksis intet vil gøre for at forhindre stalkertrolls i at udfolde sig. Og enten selv står bag efteraberprofilerne eller i bedste fald stiltiende accepterer dem.

DERFOR BLEV GUBBI VOLDTROLLET FRA DENNE LIDERLIGE LONE-PROFIL. DET VAR BARE KARMALOVEN, DER TRÅDTE I FUNKTION. GUBBI SKULLE SMAGE SIN EGEN MEDICIN, NÅR HAN SELV HAR GIVET PLADS TIL AT TROLLS OG STALKERS HAR ØDELAGT DET FOR ANDRE BRUGERE HERINDE.

Men nu har gubbidrengen så fået lidt at tænke over og jeg gider ikke bruge mere tid på den her drilleprofil. Kan I hygge jer. Også gubbidrengen! Men dit forum kan jeg i hvert fald ikke tage seriøst mere, efter at du har bekendt klart kulør og i ord og handling har bevist, at dit forum er Danmarks største trollerolleforum. :smile1:

I øvrigt var jeg relativt flink ved gubbidrengen. Det var jo ikke andet end harmløs light-trolling fra min side. Der er andre brugere, der er blevet udsat for langt grovere ting! Anklageren bliver f.eks. stalket fra mindst tre forskellige profiler. Og gubbi gør ikke rigtigt noget ved det. Vanen tro. :ohmy:

P.S:

Tørresnoren: sjovt som du altid klandrer andre brugere for at være profilfikserede, hvorefter du konstant forsøger at afsløre andres drilleprofiler. Har man et standpunkt til man tager et nyt? he he he. Men okay, du har humor og du kan vist godt selv tage lidt fis og ballade. MEN blot undrer det mig, at du selv bruger tid på at jagte drilleprofiler, når du hele tiden har klandret andre for at gøre det samme. :blum:

GuBBi´s forum er Danmarks største trollerolleforum - helt sikkert. :yes: :smile1:
Jorden er konveks og flad

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Maj 10, 2018, 11:35:03 am »
@ liderlone et al:
Jeg tager mig jo som udgangspunkt kun af de indlæg der er blevet rapporterede. Dem der lavede trusler er iøvrigt ude for bestandigt, mig bekendt med alle deres brugere. Jeg er ikke bekendt med den sag med identitetstyveri der bliver refereret til.

Men ja, jeg er ret large når det kommer til harmløs trolling som den liderlone har lavet. Synes ikke trolling og trusler hører til i samme kategori, og folk kan som udgangspunkt selv bestemme om de har lyst til at svare en troll eller ej.

Og kan en eller anden fortælle mig hvorfor profilen "Otto Gobbo" ikke burde være accepteret? Jeg accepterer som udgangspunkt profiler med mindre jeg kan se at på IP, brugernavn, eller andet at de har en historik der er uacceptabel. Føler jeg har misset et eller andet her...

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Maj 10, 2018, 12:03:03 pm »

GuBBi´s forum er Danmarks største trollerolleforum - helt sikkert. :yes: :smile1:

Ja, du er her jo.  :ROFL:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    74.6%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Maj 10, 2018, 01:30:56 pm »

De er sure sagde ræven, den kunne ikke nå rønnebærrene  :big_grin:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Convex Earth (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    5.4%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: I dag ved 04:17:03 pm »
@ liderlone et al:
Jeg tager mig jo som udgangspunkt kun af de indlæg der er blevet rapporterede. Dem der lavede trusler er iøvrigt ude for bestandigt, mig bekendt med alle deres brugere. Jeg er ikke bekendt med den sag med identitetstyveri der bliver refereret til.

Men ja, jeg er ret large når det kommer til harmløs trolling som den liderlone har lavet. Synes ikke trolling og trusler hører til i samme kategori, og folk kan som udgangspunkt selv bestemme om de har lyst til at svare en troll eller ej.

Og kan en eller anden fortælle mig hvorfor profilen "Otto Gobbo" ikke burde være accepteret? Jeg accepterer som udgangspunkt profiler med mindre jeg kan se at på IP, brugernavn, eller andet at de har en historik der er uacceptabel. Føler jeg har misset et eller andet her...

Min mening er, at jeg synes du tillader alt for meget person angreb og Trolleri på din side - der bliver ihvertfald ikke skredet ind over for det værste!
Jorden er konveks og flad

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #35 Dato: I dag ved 04:22:54 pm »
Min mening er, at jeg synes du tillader alt for meget person angreb og Trolleri på din side - der bliver ihvertfald ikke skredet ind over for det værste!

Find et andet forum  :big_grin:
« Senest Redigeret: I dag ved 04:28:24 pm af GuBBi »
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    74.6%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: I dag ved 04:50:26 pm »

Så kunne du jo ikke få lov til at trolle om en flad jord med påtagede meninger :yes:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor