Muligt ... Men til gengæld kan de ikke koge en kedel vand uden at ødelægge begge dele ... Eller slå et søm i uden at- Bla bla bla ...
Har du beviser for den påstand? Kender du til forsøg, hvor man har bedt ingeniører eller akademikere koge en kedel vand og se, hvordan de klarer sig i forhold til håndværkere?Har du selv prøvet at slå et søm i en lort og var du i så fald fuld da du gjorde det?
homofaber: CitérHar du beviser for den påstand? Kender du til forsøg, hvor man har bedt ingeniører eller akademikere koge en kedel vand og se, hvordan de klarer sig i forhold til håndværkere?Har du selv prøvet at slå et søm i en lort og var du i så fald fuld da du gjorde det?Ha ha. Det er så latterligt, at man kunne tro det var en parodi på Brovtebandens "har du selv prøvet?", "var du der selv", "bor du selv på Nørrebro" etc. etc.
Måske er åen bare blevet en meter bredere siden de målte den på grund af den seneste tids regn.
Homofaber.Vil du fortsat lyve, eller indrømmer du du skrev:Citat af HomofaberOkay, så jeg kan forstå, at du trækker din påstand tilbage om, at akademikere ikke kan finde ud af at bygge broerog du skrev:Jeg anklager dig ikke for noget. Jeg har aldrig påstået som din anklage går på-Du skal være velkommen til at vise det.
Citat fra: Debatsvinet efter September 16, 2017, 06:15:37 pmMuligt ... Men til gengæld kan de ikke koge en kedel vand uden at ødelægge begge dele ... Eller slå et søm i uden at- Bla bla bla ... Har du beviser for den påstand? Kender du til forsøg, hvor man har bedt ingeniører eller akademikere koge en kedel vand og se, hvordan de klarer sig i forhold til håndværkere?Har du selv prøvet at slå et søm i en lort og var du i så fald fuld da du gjorde det?
Til Homofaber.Jeg skrev i OP:"den leverede bro er én meter for kort.Designet og projekteret af akademikere."
Citat fra: anti-rød. efter September 18, 2017, 11:21:10 amTil Homofaber.Jeg skrev i OP:"den leverede bro er én meter for kort.Designet og projekteret af akademikere."Du ved faktisk ikke, om det er broen, der er for kort - eller det er håndværkerne, der har støbt fundamentet forkert, så der er for lang afstand til broen.
Citat fra: Anklageren efter September 18, 2017, 11:36:38 amCitat fra: anti-rød. efter September 18, 2017, 11:21:10 amTil Homofaber.Jeg skrev i OP:"den leverede bro er én meter for kort.Designet og projekteret af akademikere."Du ved faktisk ikke, om det er broen, der er for kort - eller det er håndværkerne, der har støbt fundamentet forkert, så der er for lang afstand til broen.Det vil være simpel logik at projektlederen (en akademiker/ingeniør) kontrollerer det udførte broarbejde.
Det ser ud til på mange områder, aner man ikke hvad der sker. Det være sig It systemer, eller ledelse i DSB osv.Bare vent til de første F35 fly ikke virker som forventet. Nej, jeg kan ikke vide det, men når man kan spilde milliarder på IC4, og F35 skal vedligeholdes af...........ja hvem ? netop, IC4 producenten, kan man med god grund forvente en ny rygende skandale. Hvem tror du vil være de første til fralægge sig ansvaret ?