Forfatter Emne: Muslimer hygger sig igen med deres religion  (Læst 861 gange)

Front Helle

• Gæst
Sv: Muslimer hygger sig igen med deres religion
« Svar #30 Dato: September 16, 2017, 02:24:10 pm »
Phil:
Citér
Men, front-helle, så vidt jeg kan se har du eller snarere dine børn/børnebørn kun tre valg, nemlig valget mellem i stadig stigende grad at leve som muslim efter sharia-loven, forsøge at bekæmpe islamiseringen af vesteuropa, eller finde et andet sted at leve i et samfund hvor folk ser anderledes på tingene. (f.eks. et af de øst-europæiske lande, der jo har lært af hvad der sker i vesteuropa og lukket grænsen for muslimer og sagt de hellere vil melde sig ud af EU end have muslimer ind.)

Vest-europa ser ud til at skulle gennem svære tider, og skal måske en skønne dag befries ude fra igen igen.

Tror, du har skrevet de tre valg før, Phil. Og jeg tænker selvfølgelig også ofte over dem.
Da det første er udelukket, vil det blive et spørgsmål om, hvorvidt kampen mod islamiseringen af Vesteuropa bliver tabt. Blev den det i Danmark, ville valg 3 så træde i kraft. Håber det ikke bliver nødvendigt for mig selv. Men angående efterkommere tænker man sit. Selvfølgelig.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: September 17, 2017, 02:01:09 pm »
Pas lige på at det ikke går jer som Ant-rød i forbindelse med Breivik-angrebet, hvor Anti-rød omgående udråbte muslimer til at være gerningsmand. Det blev en flovmand af rang.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Sv: Nu får vi at se
« Svar #32 Dato: September 17, 2017, 02:18:45 pm »

I hvert fald: Islamisk Stat har taget skylden.
Når gerningsmandens/gerningsmændenes identitet bliver offentliggjort, kan vi se frem til en række indlæg fra brovterne...undskyld, med DerRudis nye udtryk: Dengsedebattørerne omhandlende alle de uhyggelige terrorangreb fra højreekstreme - i 70'erne og 80'erne. Og så lige et om deres elskede krammebamse fra Norge.    :negative:

Her er et lille udpluk af, hvordan du erstatter seriøse argumenter med udtryk som: "LuderCarl(o)", "det laveste lave", "dengseteknik", "landsforrædersag", "hvalpede idiotbemærkninger", "en lav dengseskribler", "skidne, dårligt begavede dengse-nar", "flabe op-bemærkninger", "numseindlæg", "hvis du "fukkede" af helvede til", "det uinteressante opgylp".

Det er den slags "seriøse argumenter", som du beriger debatten med.

Selv kalder du det, "de rigtige, voksne debattører" - og jeg finder lige en anden af "de rigtige, voksne debattørers" perler frem:

"... der skal lige falde en beklagelse og en undskyldning (minimum) her på siden indenfor det næste døgns tid.
Ellers skal jeg FINDE dig! Det er jeg ret god til, og det er pærelet lige i dit tilfælde.

Og så skal jeg personligt smadre dig så eftertrykkeligt, at du måske højst kommer til at sidde og hikke i en rullestol i fremtiden!
Fiser den stille og roligt ind, din beskidte, slimede kloakrotte ?"

Dværgene har lavet mange andre "berigelser" af debatkulturen.
« Senest Redigeret: September 17, 2017, 02:20:43 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    39.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Jeg er i tvivl om dine argumenter er meget bedre
« Svar #33 Dato: September 17, 2017, 02:26:50 pm »

Når gerningsmandens/gerningsmændenes identitet bliver offentliggjort, kan vi se frem til en række indlæg fra brovterne...undskyld, med DerRudis nye udtryk: Dengsedebattørerne omhandlende alle de uhyggelige terrorangreb fra højreekstreme - i 70'erne og 80'erne. Og så lige et om deres elskede krammebamse fra Norge.    :negative:

Her er et lille udpluk af, hvordan du erstatter seriøse argumenter med udtryk som: "LuderCarl(o)", "det laveste lave", "dengseteknik", "landsforrædersag", "hvalpede idiotbemærkninger", "en lav dengseskribler", "skidne, dårligt begavede dengse-nar", "flabe op-bemærkninger", "numseindlæg", "hvis du "fukkede" af helvede til", "det uinteressante opgylp".

Selv kalder du det, "de rigtige, voksne debattører" - og jeg finder lige en anden af "de rigtige, voksne debattørers" perler frem:

"... der skal lige falde en beklagelse og en undskyldning (minimum) her på siden indenfor det næste døgns tid.
Ellers skal jeg FINDE dig! Det er jeg ret god til, og det er pærelet lige i dit tilfælde.

Og så skal jeg personligt smadre dig så eftertrykkeligt, at du måske højst kommer til at sidde og hikke i en rullestol i fremtiden!

Her er nogen af dine argumenter/debat indlæg

Var du dig selv? (til når der sker noget kriminelt)

Det er folk der i sommervarmen der ikke har sat hjulboltene godt nok fast (det er en kæmpe løgn at det er det der er oversagen til de mange løse hjulbolte)

Hvor mange har du selv skudt (et kæmpe idiotisk Ankaglerindlæg fordi han godt ved at politiet har magtmonopol)

Danskere er ikke rigtige vikinger fordi de er bange for nogen 18 årige somaliere (Jeg behæver ikke forklare hvorfor dette indlæg er idiotisk)

Jeg kunne blive ved
« Senest Redigeret: September 17, 2017, 02:52:37 pm af Dansknationalist »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
    • Vis profil
Sv: Jeg er i tvivl om dine argumenter er meget bedre
« Svar #34 Dato: September 17, 2017, 02:30:33 pm »

Her er nogen af dine argumenter/debat indlæg

Var du dig selv? (til når der sker noget kriminelt)

Det er folk der i sommervarmen der ikke har sat hjulboltene godt nok fast (det er en våbenlys løgn)

Hvor mange har du selv skudt (et kæmpe idiotisk Ankaglerindlæg fordi han godt ved at politiet har magtmonopol)

Danskere er ikke rigtige vikinger fordi de er bange for nogen 18 årige somaliere

Jeg kunne blive ved

Du vrøvler.

Der er kun en af dem, der er rigtig - og jeg laver ikke så mange stavefejl.

Jeg er parat til at lave henvisninger til alle mine eksempler - så kom i gang med dokumentationen.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    39.2%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: September 17, 2017, 02:38:51 pm »
Den med hjulboltene er rigtig selvom den ikke er ordkorrekt

Du har også snakket om rigtige vikinger flere gange fordi man ikke er rigtig viking hvis man ikke tør gå alene i no-go zonen voldsmose. Det har du sagt flere gange

Var du der selv har jeg også hørt flere gange

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Solkorset

• Gæst
« Svar #36 Dato: September 17, 2017, 02:45:04 pm »
Rigtigt nok, Dansknationalist.
Og 'Ankagleren's overskrifter inde i trådene er også værd at huske. Dem kan man simpelthen genkende ham på:

"Du er fuld af løgn", "Det er da dig, der har en syg tankegang", "Du lyder som en tosse", "Uvidenhed kender ingen grænser", "Hvor løgnagtigt", "Du virker ikke for kvik", "Slangetunge", "Du hører ikke ret godt hjemme i et demokrati", Du bør ikke skrive i et åbent forum", "Alle de tapre kyllingehøge i Din-debat", "Sennels er paranoid" - foruden et utal af "Du er fuld af løgn"/"Du lyver"/"Nu lyver du igen", "Vrøvl", "Du vrøvler".... brrrrrrrrrrrrrrr!

Dertil kommer alle beskyldningerne om "nynazister" og de samme to gentagne citater, hvor en af de nationalsindede har skruet bissen på.

Konklusion: 'Ankagleren' er en dengseskribent, der opfatter debatten som en skyttegravskrig, hvor alt gælder (han lyver jo næsten uafbrudt!), det skal bare helst ikke opdages.   :smile1:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: September 17, 2017, 02:53:05 pm »

Du har også snakket om rigtige vikinger flere gange fordi man ikke er rigtig viking hvis man ikke tør gå alene i no-go zonen voldsmose. Det har du sagt flere gange

Det sidste har jeg aldrig skrevet.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: September 17, 2017, 02:54:53 pm »
Rigtigt nok, Dansknationalist.
Og 'Ankagleren's overskrifter inde i trådene er også værd at huske. Dem kan man simpelthen genkende ham på:

"Du er fuld af løgn", "Det er da dig, der har en syg tankegang", "Du lyder som en tosse", "Uvidenhed kender ingen grænser", "Hvor løgnagtigt", "Du virker ikke for kvik", "Slangetunge", "Du hører ikke ret godt hjemme i et demokrati", Du bør ikke skrive i et åbent forum", "Alle de tapre kyllingehøge i Din-debat", "Sennels er paranoid" - foruden et utal af "Du er fuld af løgn"/"Du lyver"/"Nu lyver du igen", "Vrøvl", "Du vrøvler".... brrrrrrrrrrrrrrr!

Dertil kommer alle beskyldningerne om "nynazister" og de samme to gentagne citater, hvor en af de nationalsindede har skruet bissen på.

Konklusion: 'Ankagleren' er en dengseskribent, der opfatter debatten som en skyttegravskrig, hvor alt gælder (han lyver jo næsten uafbrudt!), det skal bare helst ikke opdages.   :smile1:

Det meste her er også løgn, du gamle sure bitre mand - og jeg vil gerne linke til mine eksempler, hvis du vil.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    39.2%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: September 17, 2017, 02:59:37 pm »

Det sidste har jeg aldrig skrevet.

Jeg tænker på dommeren/venstrefløjens hævner. De to profiler lyder som dig men jeg vil ikke benægte at det er en trold der keder sig på d-d og laver en profil der skriver som dig men som er en anden

Solkorset

• Gæst
« Svar #40 Dato: September 17, 2017, 03:37:49 pm »
Anklageren:
Citér
Det meste her er også løgn, du gamle sure bitre mand - og jeg vil gerne linke til mine eksempler, hvis du vil.

Hvad er "også løgn"? Alle dine sure, bitre overskrifter inde i trådene står der jo endnu, og jeg har bare for skægs skyld noteret et lille udvalg ned. Du er jo altid nedladende, brovtende og påtaget hånlig, når du svarer modstandere. Dine overskrifter til indlæg inde i trådene siger utrolig meget om dig.   :smile1:

Hvor gammel er det Overbarnenumsedegnen *) er blevet i år? Synes, der var noget snak om at være blevet "rigtig pensionist"?....
Så kan det godt virke lidt pudsigt at kalde andre debattører "gamle".

*) Frit efter Gustav Wieds toldkontrollør Esau Knagsted, når han tiltalte pens. overlærer Clausen.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
    • Vis profil
FLYTTE FOKUS - FLYTTE FOKUS
« Svar #41 Dato: September 17, 2017, 04:05:44 pm »
Det er bare et dårligt forsvar for, at jeg bragte et lille udpluk af, hvordan du erstatter seriøse argumenter med udtryk som: "LuderCarl(o)", "det laveste lave", "dengseteknik", "landsforrædersag", "hvalpede idiotbemærkninger", "en lav dengseskribler", "skidne, dårligt begavede dengse-nar", "flabe op-bemærkninger", "numseindlæg", "hvis du "fukkede" af helvede til", "det uinteressante opgylp".

Du fik også et af dine indlæg slettet for doxxing og fik dit IP-nummer banned i 30 dage som Den Skaldede Hævner!

Anklageren:
Citér

Hvad er "også løgn"? Alle dine sure, bitre overskrifter inde i trådene står der jo endnu, og jeg har bare for skægs skyld noteret et lille udvalg ned. Du er jo altid nedladende, brovtende og påtaget hånlig, når du svarer modstandere. Dine overskrifter til indlæg inde i trådene siger utrolig meget om dig.   :smile1:

Hvor gammel er det Overbarnenumsedegnen *) er blevet i år? Synes, der var noget snak om at være blevet "rigtig pensionist"?....
Så kan det godt virke lidt pudsigt at kalde andre debattører "gamle".

*) Frit efter Gustav Wieds toldkontrollør Esau Knagsted, når han tiltalte pens. overlærer Clausen.

Solkorset

• Gæst
Sv: Du er europamester i fokusflytning, sølle kadaver!
« Svar #42 Dato: September 18, 2017, 05:24:49 pm »
Anklageren:
Citér
Du fik også et af dine indlæg slettet for doxxing og fik dit IP-nummer banned i 30 dage som Den Skaldede Hævner!

Bare for en ordens skyld (ellers vil jeg ikke indgå som aktør i din tegneseriegakkede paranoia-verden) :

Mit IP-nummer har aldrig været banned af nogen som helst, noget sted!

Som andre, der herinde er blevet beskyldt for alt muligt, kan jeg kun sige: Spørg GuBBi, om det er tilfældet. Hvis mit IP-nummer har været banned, må det vel være ham, der ved det. Jeg giver hermed min tilladelse til, at der svares åbent på det i Din-debat.dk
"Den skaldede Hævner" husker jeg kun svagt, og du kan godt pakke dit paranoia-lort om, at ham og ham og hende også er nogle helt andre ned.

Der var en kvindelig debattør, som forleden skrev, at det er sjovt som nogen (hun mente dig), altid kan få beskyldt andre debattører for en masse, der passer på vedkommende selv.   :yes:  Det kan jeg tilslutte mig, dit sølle kadaver. En stor del af dine pinlige anstrengelser på Din-debat går ud på at beskylde andre for at have forskellige andre profiler.
Hvem mon beskyldningen passer på mere end nogen anden, hr. Tigermanden, Dommeren, Venstrefløjens Hævner etc. ?   :biggrin:

« Senest Redigeret: September 18, 2017, 05:58:23 pm af Solkorset »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
    • Vis profil
Det er for billigt
« Svar #43 Dato: September 18, 2017, 06:46:31 pm »
Anklageren:
Citér

Bare for en ordens skyld (ellers vil jeg ikke indgå som aktør i din tegneseriegakkede paranoia-verden) :

Mit IP-nummer har aldrig været banned af nogen som helst, noget sted!

Som andre, der herinde er blevet beskyldt for alt muligt, kan jeg kun sige: Spørg GuBBi, om det er tilfældet. Hvis mit IP-nummer har været banned, må det vel være ham, der ved det. Jeg giver hermed min tilladelse til, at der svares åbent på det i Din-debat.dk
"Den skaldede Hævner" husker jeg kun svagt, og du kan godt pakke dit paranoia-lort om, at ham og ham og hende også er nogle helt andre ned.

Der var en kvindelig debattør, som forleden skrev, at det er sjovt som nogen (hun mente dig), altid kan få beskyldt andre debattører for en masse, der passer på vedkommende selv.   :yes:  Det kan jeg tilslutte mig, din sølle kadaver. En stor del af dine pinlige anstrengelser går ud på at beskylde andre for at have forskellige andre profiler.
Hvem mon beskyldningen passer på mere end nogen, hr. Tigermanden, Dommeren, Venstrefløjens Hævner etc.    :biggrin:

Du har ikke accepteret, da Gubbi skrev, at han ikke har grund til at tro, at jeg er Tigermanden - så det er noget åndssvagt ævl at komme med.

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: September 19, 2017, 08:06:55 am »
Anklageren, dit gamle fjols, alle de gale streger du da roder dig ud i med din debatstil. Nej nej nej nej.... :cat:

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!