Forfatter Emne: Hvad er jeres syn på homoseksualitet?  (Læst 624 gange)

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Hvad er jeres syn på homoseksualitet?
« Svar #15 Dato: Juli 12, 2017, 07:39:17 pm »
Er enig med GuBBi. Min barndomsveninde er homoseksuel, har været gift og har barn. Jeg kender også andre bøsser og lesbiske. Jeg blander mig ikke i, hvem de er sammen med og hvad de laver. Er også ligeglad med, om de adopterer eller hvad. Hellere et par gode forældre, der er homoseksuelle end et par dårlige heteroseksuelle.
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline Sturmbannführer

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.2%
  • Country: dk
  • Vi viser Vejen
    • Vis profil
    • Nordfront
« Svar #16 Dato: Juli 12, 2017, 11:12:22 pm »
Selv ligger jeg på 2, for jeg mener trods alt ikke man bør øve vold mod dem, men det er noget forbandet svineri! Så langt er jeg da enig med punkt 1.

Der er absolut ikke noget at være stolt af, for det er jo syge mennesker, der er tale om. Det er jeg helt sikker på. Det er en gen-defekt, for homoseksualitet ville jo være med til at udrydde mennesket, hvis det blev for udbredt.

Som homo burde det ligge én på sinde at skjule sin natur, ikke som i dag, hvor vi andre anstændige mennesker skal have deres lyster og fantasier tværet ud i hovedet med deres parader og optog.

Vi kæmper for Europas Frihed og Kultur

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Juli 13, 2017, 12:44:25 am »
Selv ligger jeg på 2, for jeg mener trods alt ikke man bør øve vold mod dem, men det er noget forbandet svineri! Så langt er jeg da enig med punkt 1.

Det er altid noget, du ikke går ind for vold.

Men hvorfor er det svineri, hvis nu to mænd begge kan lide det? De gør jo ingen fortræd.

Der er absolut ikke noget at være stolt af, for det er jo syge mennesker, der er tale om. Det er jeg helt sikker på. Det er en gen-defekt, for homoseksualitet ville jo være med til at udrydde mennesket, hvis det blev for udbredt.

Hey, jeg har en idé. Du bryder dig jo ikke om muslimer, vel? Hvad ville du sige til, at man skabte en virus, der gjorde alle muslimer homoseksuelle? Så ville de udrydde sig selv. Er det noget, du ville kunne gå ind for? :hyper:

....Okay, nu blev jeg lidt plat. Selvom forslaget måske ikke var så tosset endda, hvis man spørger en anti-muslim....det er dog ikke noget jeg selv går ind for, trods alt. Da jeg finder det uetisk.

Men skal jeg være lidt alvorlig, så kunne man også argumentere for, at homoseksualitet ikke er så tosset endda, fordi vi jo har overbefolkning. Er det ikke noget, du har tænkt på? Tænk hvis alle var heteroseksuelle - med den overbefolkning vi allerede har. Jeg tror egentlig, vi skal være glade for, at der er en 5-10% homoer (eller hvor mange de nu er, jeg har hørt tal fra 1-15%, så svært at vide). Glæd dig i øvrigt som hetero over, at der er flere damer til hver enkelt heteromand, jo flere homse-fyre der er. :yes:

Som homo burde det ligge én på sinde at skjule sin natur, ikke som i dag, hvor vi andre anstændige mennesker skal have deres lyster og fantasier tværet ud i hovedet med deres parader og optog.

Jeg er enig i, at man ikke skal påtvinge folk noget. Derfor er jeg også imod de alt for svulstige optog ved parader. Men jeg synes ikke, at man kan forhindre homoer i f.eks. at holde i hånd sammen offentligt - noget der i øvrigt slet ikke forarger mig. Med hensyn til at overgramse hinanden o.s.v., så synes jeg ikke det er så god stil, uanset om man er homo eller hetero. Fordi man skal tage hensyn til andres blufærdighed. Og jeg krummer også tæer, hvis jeg ser to heteroer stå og småsexe midt på gågaden (og det ser man altså langt oftere end man ser homoer gøre det samme). Ikke fordi jeg ikke selv kan tåle synet, men fordi jeg synes det er provokerende overfor de, der måske ikke bryder sig om det.

Der, hvor jeg har et problem, er, at mange mennesker hykler. De synes at det er klamt, hvis to fyre kysser offentligt og vil have den slags forbudt. Men samtidig står de gerne selv og voldkysser kæresten offentligt. Det kunne måske tænkes, at det heller ikke er alle der bryder sig om at se en fyr og en pige stå og voldsnave offentligt?
« Senest Redigeret: Juli 13, 2017, 12:59:17 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.