Fritid > Musik, film, TV og bøger

NY BOG af Lars Hedegaard på vej

(1/2) > >>

DerRudi:
Forfatteren LARS HEDEGAARD fylder 75 år i næste uge, og han udgiver på dagen en ny bog - for en gangs skyld en fremtidsbog. Det må være noget for mig, for jeg får jo af en dværgkylling herinde ofte skyld for, at jeg tror, jeg kan spå.   :smile1:

Men jeg må vente lidt - modsat den (i al spøg) forkælede Mikael Jalving, som allerede har fået udleveret et eksemplar af bogen.

Jalving: "Det er tilsyneladende en samling af historiske dokumenter fra en nær fremtid, altså en fortælling om fremtiden, også kaldet en dystopi, dvs. en fremtid, som forfatteren håber ikke går i opfyldelse, og som ifølge bagsideteksten handler om, hvordan skiftende danske regeringer kunne hade deres egen befolkning så meget, at de udleverede den til den frygteligste fjende, der har sat foden på dansk grund." (Nej, det er ikke tyskerne. Det er jeg enig med Hedegaard og formentlig også Jalving i.)

Sidstnævnte skriver i sin Jyllands-Posten-blog, at Lars Hedegaards bog "kaster lys over den følelse af uvirkelighed, som jeg tror, mange sidder tilbage med, når de i et ledigt øjeblik betragter de snakkende klassers benovelse over og omfavnelse af islam i dag."

http://jyllands-posten.dk/debat/blogs/mikaeljalving/ECE9862902/danmark-gaar-under-men-genopstaar/

DEN skal jeg også læse.

genuine Troll:
Go fornøjelse,  :girl_smile:

homofaber:
Den bog må jeg også ha'. Jeg mangler noget nyt læsestof, når jeg sidder på toilettet.

DerRudi:
homofaber:

--- Citér ---Den bog må jeg også ha'. Jeg mangler noget nyt læsestof, når jeg sidder på toilettet.
--- Afslutning på citat ---

Hvis du ynder grisehandler Larsens stil, kan jeg sikkert skaffe nogle fine billeder af både Hedegaard og Søren Krarup, du kan hænge op derude. Indtil videre er det ikke engang farligt.   :sarcastic:

JoYo:

--- Citat fra: DerRudi efter September 12, 2017, 04:27:56 pm ---Forfatteren LARS HEDEGAARD fylder 75 år i næste uge, og han udgiver på dagen en ny bog - for en gangs skyld en fremtidsbog. Det må være noget for mig, for jeg får jo af en dværgkylling herinde ofte skyld for, at jeg tror, jeg kan spå.   :smile1:

Men jeg må vente lidt - modsat den (i al spøg) forkælede Mikael Jalving, som allerede har fået udleveret et eksemplar af bogen.

Jalving: "Det er tilsyneladende en samling af historiske dokumenter fra en nær fremtid, altså en fortælling om fremtiden, også kaldet en dystopi, dvs. en fremtid, som forfatteren håber ikke går i opfyldelse, og som ifølge bagsideteksten handler om, hvordan skiftende danske regeringer kunne hade deres egen befolkning så meget, at de udleverede den til den frygteligste fjende, der har sat foden på dansk grund." (Nej, det er ikke tyskerne. Det er jeg enig med Hedegaard og formentlig også Jalving i.)

Sidstnævnte skriver i sin Jyllands-Posten-blog, at Lars Hedegaards bog "kaster lys over den følelse af uvirkelighed, som jeg tror, mange sidder tilbage med, når de i et ledigt øjeblik betragter de snakkende klassers benovelse over og omfavnelse af islam i dag."

http://jyllands-posten.dk/debat/blogs/mikaeljalving/ECE9862902/danmark-gaar-under-men-genopstaar/

DEN skal jeg også læse.

--- Afslutning på citat ---

Er DEN gratis?
Pyt, det tror jeg ikke. Nogen ganske få gange prøver jeg at låne mig til DEN slags litteratur, hvis bogen ellers falder i den klasse, men mon ikke det er som de fleste andre anti Muslim bøger, noget man forærer væk til en man ikke kan lide.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version