Forfatter Emne: Muslimer holder fest i dag..  (Læst 437 gange)

Offline 12:30 (OP)

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Muslimer holder fest i dag..
« Dato: September 11, 2017, 01:07:53 pm »
denne dag, USA ikke havde bedt et muslimsk nedbrydningselskab om at rydde op i World Trade Center!

Muslimerne fester altid over de vantros død...................bla....

https://www.youtube.com/watch?v=q-9JpRytCx0

:bad:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Muslimer holder fest i dag..
« Svar #1 Dato: September 11, 2017, 01:15:03 pm »
Her på debatten mener de politisk ukorrekte ellers, at det er NWO og den zionistiske verdenskonspiration, der står bag.

Hvem mener du er de skyldige - for der kan vel ikke være 1.600.000.000 gerningsmænd?

Hvis du mener, at det skyldes en der prutter i en igloo - så glem det bare.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    56.8%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 11, 2017, 01:30:48 pm »
Saudi arbejder sammen med Israel og Bush
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 11, 2017, 03:40:47 pm »
Ja, det er ganske givet en festdag for muslimer verden over. Ikke for samtlige (jævnfør Naser Khader eller Ayaan Hirsi Ali), men langt, langt flere end mange er klar over. Jeg kan tydeligt huske den dag - og om aftenen, hvor en del muslimer kørte rundt i biler med hornet i bund og det "palæstinensiske flag" blafrende ud af ruderne. (København og Odense.) Og billedet i BT dagen efter fra Blågårds Plads, hvor politiet arresterede ham det lede svin, konvertitten Musa Kronholt, som citeredes for at have råbt "Nå, hvordan føltes det så at få den lige i røven?"

Nu er der gået 16 år.
Og jeg har en ubehagelig fornemmelse af, at alle dem med de sygest tænkelige konspirationsteorier sammen med det ekstreme venstre og muslimerne selv, er ved at lykkes med at få bildt de unge mennesker, som måske lige var født dengang det skete, ind at det slet ikke var ekstreme muslimer, der planlagde og udførte terroren.
Sådan viser det sig, at den udbredte venstreorientering der findes i Vesteuropa kan samarbejde så vældigt med fantaster a la "politisk ukorrekt" og muslimerne. De sidstnævnte er dog ikke så udfarende, de har det fint med at lade andre gøre arbejdet.   :whistle:
« Senest Redigeret: September 11, 2017, 03:42:25 pm af J. Langgaard-Nielsen »
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #4 Dato: September 11, 2017, 04:12:05 pm »
Grunden til, at jeg aldrig kunne finde på at stemme på f.eks. DF, er, at de ikke har fattet ret meget. De tror stadig, selv efter 16 år, at det var Bin Laden og hans kumpaner der alene stod bag 9/11. Alle vi, der har undersøgt sagen lidt, ved, at Israel, Saudi Arabien og USA stod bag i uskøn forening og at det hele var et falsk flag. Ja, folk døde og det VAR en ægte tragedie, som jeg ser på det. Men USA havde jo selv blod helt op over begge ører i dén sag.

Derfor er jeg mere til f.eks. JFK21, der har fattet, at det VAR et falsk flag. Hvad landsbytosserne fra DF endnu ikke har fattet.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    10%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 11, 2017, 05:04:54 pm »
J. Langgaard-Nielsen:
Citér
Nu er der gået 16 år.
Og jeg har en ubehagelig fornemmelse af, at alle dem med de sygest tænkelige konspirationsteorier sammen med det ekstreme venstre og muslimerne selv, er ved at lykkes med at få bildt de unge mennesker, som måske lige var født dengang det skete, ind at det slet ikke var ekstreme muslimer, der planlagde og udførte terroren.
Sådan viser det sig, at den udbredte venstreorientering der findes i Vesteuropa kan samarbejde så vældigt med fantaster a la "politisk ukorrekt" og muslimerne. De sidstnævnte er dog ikke så udfarende, de har det fint med at lade andre gøre arbejdet.   :whistle:

Glimrende set.
Alt for få lægger mærke til, at de gamle venstreorienterede rykkede tættere på islam - når nu deres gamle, marxistisk-leninistiske drøm faldt sammen.
De så hurtigt, at i islam var der noget, de ligesom genkendte. Lysten til at smadre det samfund, de kendte. Hadet til alle, der ikke rettede ind efter den korrekte, totalitære ideologi. Og hadet til USA!

Jeg tror, at der var mange kommunister eller tidligere venstreorienterede, som i aften for 16 år siden sad med et lunt smil på læben. Herregud, menneskeliv havde aldrig betydet noget særligt for dem - "man kan ikke lave en omelet, uden at der ryger et par æggeskaller", sagde de smagfuldt i mine unge dage med Stalins og formand Maos udrensningsrædsler i tankerne.

Det er meget tydeligt, at muslimernes trofaste allierede i dag er de venstreorienterede.
De har så meget had fælles - til USA, til verdens nationalkonservative, til jøder. Man kan også se, at dem herinde, der er mest vilde med at "forklare" 11. september 2001, er hurtige til at finde jøderne frem. (Ret kringlet i et land, hvor holocaust-religionen ellers er meget fremtrædende.)   :smile1:

I en ny undersøgelse blev det nævnt i aftes, at 80 % af Islamisk Trossamfunds medlemmer i Norge vil stemme på Arbeiderpartiet i dag.
Og en af det partis øverste ledere henlagde sidste del af sin valgkamp til - Oslos moskéer... Føj for fanden!
Manner, Manner!

JoYo

• Gæst
« Svar #6 Dato: September 11, 2017, 05:21:18 pm »

Der skal være plads til alle, også tarvelige idioter uden jordforbindelse, men for en lille bondeknold fra nord Jylland strammer du den nok lidt rigeligt.

Pis på din egen familien gravsted, det rager mig ikke, men bland dig udenom ting du ikke aner noget om, men som har betydning for almindelige arbejdende mennesker, og de afdøde efter 9/11.

Som El Nino så often meget sigende skriver, find dig en styk Randers reb, og for min skyldt må den godt være godt brugt og beskidt.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Dværgene skriver så meget vrøvl
« Svar #7 Dato: September 11, 2017, 07:29:41 pm »
Jeg ved ikke, hvorfor de bruger mindst halvdelen af kræfterne på at ville bestemme, hvad andre mener. Det kan man jo ikke bestemme, da tanker er usynlige og toldfrie.

De kredse som jeg tilhører, anser Al Queeda hovedsagelig fra Saudi Arabien for at være ansvarlig for angrebet på World Trade Center.

« Senest Redigeret: September 11, 2017, 07:57:46 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor