Forfatter Emne: Politiet mangler hjælp til sager om løsnede hjulbolte  (Læst 3416 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Politiet mangler hjælp til sager om løsnede hjulbolte
« Svar #15 Dato: September 07, 2017, 04:57:16 pm »
Jeg tror han ønsker et Danmark uden multikultur. Uden multikulturen vil denne idiotiske trend dø meget hurtigt ud
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    35.2%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: September 07, 2017, 05:35:12 pm »
Skal vi have en bevæbnet betjent op hvert gadehjørne, i enhver lille flække i Danmark?

En politibetjent for hver hjulbolt - sådan cirka.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #17 Dato: September 07, 2017, 05:41:17 pm »
Efter terror med kørertøjer fik vi koranblokke. Måske det er på tide med koranmøtrikker, som er nittet fast.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #18 Dato: September 07, 2017, 09:00:34 pm »
Landbo, det er godt du bor langt ude på landet, for kun der kan du slippe af sted med din arrogante uvidenhed.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Anklageren

• Gæst
« Svar #19 Dato: September 07, 2017, 10:39:48 pm »

Men det er et stort problem, selv om msm ikke skriver om det længere. Og selv om de meget svagt begavede medlemmer af Din-debats brovte- & løgnebande påstår, at det slet ikke har fundet sted. Der er nemlig det ved denne form for "lille terror" mod os, at det har en stærk psykologisk virkning på både det enkelte offer og på hele samfundet. Ved at fylde danskernes hverdag med frygt, når man skal foretage sig almindelige ting som f.eks. at køre bil, undergraver man noget af det allervigtigste: Tryghed, tillid og troen på, at staten kan beskytte os.

Dværgene på Din-Debat mangler fakta, for der er aldrig blevet sigtet eller dømt nogen for at løsne hjulbolte, så det er helt gennemført et pressefænomen.

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Ankagleren med en halv løgn
« Svar #20 Dato: September 08, 2017, 06:45:37 am »

Men det er et stort problem, selv om msm ikke skriver om det længere. Og selv om de meget svagt begavede medlemmer af Din-debats brovte- & løgnebande påstår, at det slet ikke har fundet sted. Der er nemlig det ved denne form for "lille terror" mod os, at det har en stærk psykologisk virkning på både det enkelte offer og på hele samfundet. Ved at fylde danskernes hverdag med frygt, når man skal foretage sig almindelige ting som f.eks. at køre bil, undergraver man noget af det allervigtigste: Tryghed, tillid og troen på, at staten kan beskytte os.

Dværgene på Din-Debat mangler fakta, for der er aldrig blevet sigtet eller dømt nogen for at løsne hjulbolte, så det er helt gennemført et pressefænomen.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6608.0 det er kun fordi at personen var for langsom
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Anklageren

• Gæst
At lige du skulle snakke om løgn
« Svar #21 Dato: September 08, 2017, 10:16:08 am »

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6608.0 det er kun fordi at personen var for langsom

Kilden er igen løgnepressen.

Der er ikke andre kilder end løgnepressen - og så de mennesker som løgnepressen trækker rundt ved næsen (du er selv en af dem)  :big_grin:

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: September 08, 2017, 10:23:33 am »
Kilden løgnepressen har taget det fra er politiet. Jeg tror på hvad der står i politiets døgnreport

Anklageren

• Gæst
Falske anmeldelser er en naturlig del af politiets arbejde
« Svar #23 Dato: September 08, 2017, 10:29:55 am »
Kilden løgnepressen har taget det fra er politiet. Jeg tror på hvad der står i politiets døgnreport

Politiet gengiver bare hvad en mand har sagt ved en anmeldelse.

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Så er du vel klar over at give falske anmeldelser er ulovligt?
« Svar #24 Dato: September 08, 2017, 10:41:41 am »

Politiet gengiver bare hvad en mand har sagt ved en anmeldelse.

Hvis anmeldelsen var falsk så havde det også stået i medierne og i politiets døgnreport, da det er meget ulovligt
https://www.themis.dk/synopsis/docs/lovsamling/Straffeloven_kap_17.html

Anklageren

• Gæst
Du er den eneste, som stoler blindt på løgnepressen
« Svar #25 Dato: September 08, 2017, 11:21:57 am »

Hvis anmeldelsen var falsk så havde det også stået i medierne og i politiets døgnreport, da det er meget ulovligt

Vi ved jo ikke, om anmeldelsen var falsk.

Politiet rejser tiltale om et par hundrede falske anmeldelser om året, og det ved vi heller ikke, om de vil gøre her.

Sagen er, at vi ikke ved ret meget om, at nogen skulle løsne hjulbolte - indtil der måske engang i fremtiden falder nogen domme.

Der er ingen fakta.

« Senest Redigeret: September 08, 2017, 11:28:22 am af Anklageren »

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Jeg har tiltro til det danske politi
« Svar #26 Dato: September 08, 2017, 11:34:15 am »

Vi ved jo ikke, om anmeldelsen var falsk.

Politiet rejser tiltale om et par hundrede falske anmeldelser om året, og det ved vi heller ikke, om de vil gøre her.

Sagen er, at vi ikke ved ret meget om, at nogen skulle løsne hjulbolte - indtil der måske engang i fremtiden falder nogen domme.

Der er ingen fakta.

Hvis der står noget i politiets døgnreport, så har jeg meget høj tiltro til at det der står er sandt. Det går jeg ud fra at du også har

Anklageren

• Gæst
Sv: Jeg har tiltro til det danske politi
« Svar #27 Dato: September 08, 2017, 11:47:06 am »

Hvis der står noget i politiets døgnreport, så har jeg meget høj tiltro til at det der står er sandt. Det går jeg ud fra at du også har

Politiet gengiver bare et vidneudsagn - og man behøver kun at løse lidt med her på debatten for at indse, at der også eksisterer mennesker med en flyvsk fantasi.

Derfor kan man ikke kalde et tilfældigt et vidneudsagn for fakta.

Fra min ungdom kan jeg huske alle vidneudsagnene i pressen om den mystiske puma, som blev set rundt omkring i Jylland.

Hvis den har eksisteret - er den nu død af alderdom uden at sagen blev opklaret.

... for ikke at tale om alle de flyvende tallerkener, der er blevet spottet rundt omkring  :smile1:

« Senest Redigeret: September 08, 2017, 11:50:01 am af Anklageren »

Anklageren

• Gæst
Summa summarum
« Svar #28 Dato: September 08, 2017, 11:57:12 am »
Brovterne kræver fakta på bordet - mens dværgene tror blindt på løgnepressen.

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Du siger jo selv at der ikke er ret mange falske anmeldelser
« Svar #29 Dato: September 08, 2017, 12:00:18 pm »

Politiet gengiver bare et vidneudsagn - og man behøver kun at løse lidt med her på debatten for at indse, at der også eksisterer mennesker med en flyvsk fantasi.

Derfor kan man ikke kalde et tilfældigt et vidneudsagn for fakta.

Fra min ungdom kan jeg huske alle vidneudsagnene i pressen om den mystiske puma, som blev set rundt omkring i Jylland.

Hvis den har eksisteret - er den nu død af alderdom uden at sagen blev opklaret.

... for ikke at tale om alle de flyvende tallerkener, der er blevet spottet rundt omkring  :smile1:

Så derfor er der meget højre chance for at det er en sand anmeldelse end at det er løgn