Forfatter Emne: Hvid, dansk mand truer med terror  (Læst 1589 gange)

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
Hvid, dansk mand truer med terror
« Dato: December 23, 2014, 11:03:54 am »
Må man gerne true med terror, så længe man er en hvid, dansk mand? Hvad mener I andre?

http://www.dr.dk/Nyheder/Regionale/Trekanten/2014/12/23/083759.htm
Midlerne er underordnede.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Hvid, dansk mand truer med terror
« Svar #1 Dato: December 23, 2014, 12:44:10 pm »
DEN fortalelse bliver sgu svær at rette op på hva´ min lille stribede "ven" ...  :wacko:

Jeg vil da ikke håbe at det er rigtigt  du er skolelærer,  for at påvirke eleverne med sådan en "moral" som du udviser vil da være en falliterklæring for Lærerstanden ...  :blush:
« Senest Redigeret: December 23, 2014, 12:45:57 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 23, 2014, 01:23:22 pm »
DEN fortalelse bliver sgu svær at rette op på hva´ min lille stribede "ven" ...  :wacko:

Jeg vil da ikke håbe at det er rigtigt  du er skolelærer,  for at påvirke eleverne med sådan en "moral" som du udviser vil da være en falliterklæring for Lærerstanden ...  :blush:

Det kan udmærket være tilfældet, i hvert fald i Danmark, den slags hjernevask er der flere skoler der lader passere.
Min søn har engang selv beklaget sig over at det altid var de muslimske lande der blev talt om og undervist i, i nogle bestemte læreres timer, aldrig Sydamerika, Japan, Thailand eller noget andet, - og når der blev læst historier var det altid om kameler og beduiner, og hvis han sagde noget blev han moppet af de muslimske elever som dominerede hele klassen, samtidig fortalte han at han også måtte spise sin madpakke i skolegården eller andre steder, ikke i klassen fordi han havde leverpostej og spegepølse med.
Næste dag startede han selvfølgelig i en muslimfri skole og har gået i muslimfri skoler lige siden.
Er det ikke flere år siden lærerne i folkeskolen erklærede fallit og smed håndklædet i ringen ?
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

MannerKA

• Gæst
« Svar #3 Dato: December 23, 2014, 02:49:45 pm »
Citér
Det kan udmærket være tilfældet, i hvert fald i Danmark, den slags hjernevask er der flere skoler der lader passere.
Er det ikke flere år siden lærerne i folkeskolen erklærede fallit og smed håndklædet i ringen ?

Man kan ofte komme langt i skolesystemet, også selv om man har en voldelig fortid i "Antifascistisk Aktion" (AFA)!

http://www.bt.dk/krimi/drabsdoemt-gymnasielaerer-har-militant-fortid

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 23, 2014, 03:26:42 pm »
Citér

Man kan ofte komme langt i skolesystemet, også selv om man har en voldelig fortid i "Antifascistisk Aktion" (AFA)!

http://www.bt.dk/krimi/drabsdoemt-gymnasielaerer-har-militant-fortid

Allerede Churchill forudså det jo da han sagde "Når fascisterne kommer igen kalder de sig anti..."
Vi andre kan jo tydelig se han fik ret.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #5 Dato: December 23, 2014, 03:31:58 pm »

Der skal da ikke rettes op på noget, men du kunne jo passende svare på spørgsmålet.  :Cherna_29:
Midlerne er underordnede.