Forfatter Emne: Hvor bliver Tigermanden af?  (Læst 438 gange)

Offline Abernes Konge (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    3.4%
  • Country: 00
  • Altid glad for at hjælpe.
    • Vis profil
Hvor bliver Tigermanden af?
« Dato: September 06, 2017, 02:50:48 pm »
Tigermandens banning er udløbet, så hvor bliver han af? Er der nogen, der ved hvornår han kommer på igen?

Anklageren? Jeg kigger i din retning :big_grin:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Hvor bliver Tigermanden af?
« Svar #1 Dato: September 06, 2017, 03:57:35 pm »
Ja, det er i grunden underligt, at Anklageren ikke har været aktiv i tre dage. Det ligner ham ikke:

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;u=153

Er han mon død?

Jeg læste om, at der var et mord i Grønland forleden, det var samme dag som Anklageren sidst var online. En mand der blev dræbt af en kvinde. Men okay, det må vi håbe kun er et tilfælde...

https://www.bt.dk/krimi/mand-fundet-doed-i-nuuk-kvinde-anholdt-og-sigtet-for-drab

Det ER sikkert ikke ham. Men det er aldrig sket før, at Anklageren har været borte fra debatten i tre dage. Han der elles er debatoman.
« Senest Redigeret: September 06, 2017, 03:59:15 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    31.4%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 06, 2017, 04:16:02 pm »
Ja, det er i grunden underligt, at Anklageren ikke har været aktiv i tre dage. Det ligner ham ikke:

Du skal ikke SNAGE i andre debattørers gøren og laden. Så er du en sladderkælling.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 06, 2017, 04:19:27 pm »
Hvad skrev Carlo egentlig? Har ham jo på blokeret....

Nå...jeg trykker lige på VIS MIG INDLÆGGET..for nogle gange er jeg alligevel nysgerrig efter at se, hvad han mon har skrevet. Det gode ved at have folk på blokeret er bare, at man selv bestemmer, hvornår man gider læse deres indlæg. Nå, lad mig se hvad han skrev:

Nå, sladderkælling?

Det er da bare omsorg, at jeg bekymrer mig om, hvor Tigermanden eller Anklageren er blevet af...
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 06, 2017, 04:22:12 pm »
Anklageren har på de seneste ikke været nær så aktiv som tidligere. Han skrev vist for nylig at han gik på pension fra sit arbejde, så måske har han travlt med at nyde sit otium?

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 06, 2017, 04:23:39 pm »
Anklageren har på de seneste ikke været nær så aktiv som tidligere. Han skrev vist for nylig at han gik på pension fra sit arbejde, så måske har han travlt med at nyde sit otium?

Så han har mere tid nu end da han arbejdede? Pudsigt. Så fik han altså løn for at lave stort set intet andet end at sidde her og debattere. :yes:

Men det giver mening, da han vist har skrevet, at han var it-ekspert på en skole. Så har han jo haft adgang til en computer på arbejdet også.
« Senest Redigeret: September 06, 2017, 04:26:44 pm af politisk ukorrekt »

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: September 06, 2017, 04:46:25 pm »
Tigermandens banning er udløbet, så hvor bliver han af? Er der nogen, der ved hvornår han kommer på igen?

Abe - håber sq den klaphat ikke kommer igen - værre gang gylle (Gylla) han / hun opkaster ifm Muhamzer skal man kigge langt efter.. :king: :king2: :JC_rimshot:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Bente C.

• Gæst
« Svar #7 Dato: September 06, 2017, 07:47:28 pm »

http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;u=153

Er han mon død?

Jeg læste om, at der var et mord i Grønland forleden, det var samme dag som Anklageren sidst var online. En mand der blev dræbt af en kvinde. Men okay, det må vi håbe kun er et tilfælde...

https://www.bt.dk/krimi/mand-fundet-doed-i-nuuk-kvinde-anholdt-og-sigtet-for-drab

Det ER sikkert ikke ham. Men det er aldrig sket før, at Anklageren har været borte fra debatten i tre dage. Han der elles er debatoman.

Meningsløs tråd! Og her (det, jeg har fremhævet) bliver det usmagligt. Tre dage...(!)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 06, 2017, 08:36:43 pm »
Meningsløs tråd! Og her (det, jeg har fremhævet) bliver det usmagligt. Tre dage...(!)

Usmageligt ligefrem..tja, hvis du synes det er over grænsen, kan du trykke på rapportér. Så kan vi lade GuBBi afgøre, om indlægget skal slettes eller ej. Jeg kunne da godt slette det, men nu er det jo ét fedt, når du alligevel HAR citeret det.

Jeg skrev det bare i en undren over, at Anklageren ikke har været aktiv på debatten her i tre dage. Det lyder ikke af meget med tre dage. Men for HAM er det en evighed, da han - så vidt jeg husker - aldrig har holdt mere end maks. et par døgns pause fra sitet her.

Nu skrev jeg jo også, at det sikkert ikke er ham, der omtales i artiklen. Og det må vi da heller ikke håbe. Men det er da mystisk, at han ikke har været her i tre dage. OG at Tigermanden ikke er kommet tilbage, nu hvor hans karantæne er udløbet. Jeg havde regnet med, at han STRAKS ville være tilbage, lige så snart han fik chancen. :yes:

RED: Tjekkede lige, og kan se at han én gang før har holdt fire dages pause. Måske har han været ude og rejse dér. Så lad os se om han dukker op inden for de næste par dage...hvis der går mere end 4-5 dage, så bliver det hans længste fravær fra debatten nogensinde (tror jeg).
« Senest Redigeret: September 06, 2017, 08:46:30 pm af politisk ukorrekt »

Offline hanne

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 06, 2017, 10:30:10 pm »

du er tigermanden.
religion er roden til al ondskab på jorden
og skulle forbydes.