Forfatter Emne: Har DU et altseende øje?  (Læst 429 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Har DU et altseende øje?
« Dato: September 06, 2017, 02:12:38 pm »
Det altseende øje er Eye of Horus, the third eye.

Her en video, hvor en vågen okkult Illuminatus-mand fortæller om, hvordan det føles, når man har et altseende øje. Har DU et altseende øje?

10 SIGNS YOU'RE OPENING YOUR THIRD EYE!!!

https://www.youtube.com/watch?v=1uclDhDLtaU&t=9s

Nogle af tegnene er bl.a.:

1. Du har svært ved at se tv, da du ved, at de er fulde af løgn i TV.
2. Du ved at der er flere dimensioner i universet og at vi blot lever i én af mange dimensioner.
3. Du ved at verden ikke er hvad den ser ud til at være.
4. Du har svært ved at være i storbyen for længe ad gangen, da man har brug for mere ro, når ens altseende, tredje øje åbner sig.
5. Du har svært ved at tage et normalt 8-16 job, fordi hverdagens trivialiteter og almindelige jobs virker pludseligt kedelige og meningsløse.
6. Du har svært ved at omgås gamle venner og familie, da du finder ud af, at I ikke længere er på bølgelængde.
7. Du vil få nye venner, som er mere opvakte og også bruger deres altseende øje.

I videoen nævnes nogle af disse punkter, dog ikke nødvendigvis i dén her rækkefølge.

Jeg opdagede til min overraskelse, at jeg har samtlige tegn. Så jeg må have et altseende øje. :blum:

Hermed ER jeg selv en Illuminatus. Måske burde jeg selv søge medlemskab af Illuminati? :yes:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Har DU et altseende øje?
« Svar #1 Dato: September 06, 2017, 05:08:29 pm »
Måske burde jeg selv søge medlemskab af Illuminati? :yes:

Er der ikke noget andet du burde søge medlemskab af i stedet ? :biggrin:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: September 06, 2017, 05:34:20 pm »
Jeg kom lige i tanke om John, der ser alt, som har eller havde en brevkasse i ugebladet Hjemmet. Mon ikke han har et altseende øje?

http://www.johnbraad.dk/
I'm a Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: September 07, 2017, 11:49:13 am »
Jeg kom lige i tanke om John, der ser alt, som har eller havde en brevkasse i ugebladet Hjemmet. Mon ikke han har et altseende øje?

http://www.johnbraad.dk/

Det kunne man godt forestille sig, at han har.

SÅ godt er min altseende øje ikke. Tror kun det er ved at blive vækket her på det sidste. Men jeg er ikke direkte clairvoyant, så jeg f.eks. kan se hvad mennesker laver 400 km. væk fra mig (klarsyn).

Men alligevel passer de symptomer, der nævnes i videoen, sådan set alle på mig. Mere eller mindre. :yes:

Men der hvor mit altseende øje virker udmærket, er f.eks. ved, at jeg stort set altid kan gennemskue med det samme, når f.eks. Ieet opretter en ny profil. Der har jeg en intuitiv evne til at se det med det samme. Ligesom PJ-trollen også er nem for mig at spotte. Når ens altseende øje begynder at fungere, så bliver ens intuition meget stærk og derfor får man nemmere ved at se gennem folk og at afsløre f.eks. løgne eller manipulation.
« Senest Redigeret: September 07, 2017, 11:51:16 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: September 07, 2017, 12:07:29 pm »

Jeg opdagede til min overraskelse, at jeg har samtlige tegn. Så jeg må have et altseende øje. :blum:

'Samtlige tegn'...?

- her ville en psykiater nok kunne stille yderligere et par diagnoser eller tre.... - ud over det med 'øjet'... :big_grin:
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: September 07, 2017, 12:16:55 pm »

'Samtlige tegn'...?

- her ville en psykiater nok kunne stille yderligere et par diagnoser eller tre.... - ud over det med 'øjet'... :big_grin:

Sagde manden

der har SAMTLIGE tegn på at være et

Mon ikke denne Tørresnoren skulle opsøge en

for at få helbredt denne FÅRESYGE

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: September 08, 2017, 01:02:52 am »
Når man er ved at åbne det altseende øje, så får man en masse okkulte tal at se hele tiden. Det har jeg lagt mærke til sker ofte for mig for tiden. Jeg ser hele tiden tal som 11, 666, 33, 333 o.s.v. Lige før stod min activity herinde f.eks. på 66,6% - dog er den nu steget 0,2%. Men synes bare jeg ser de der magiske tal hele tiden.

Se bare: Lige nu er mit totale antal indlæg på 2933. Igen 33!! og de to første tal, 9 plus 2, giver så 11. Så igen 11 og 33. Så det er jo sandt, at jeg hele tiden får de der syrede okkulte tal. :yes: Og jeg har hørt, at det skyldes, at ens altseende øje er ved at åbne sig. Så får man de der okkulte tal som et tegn fra oven på, at man er ved at blive ILLUMINATUS. Åh, for resten, så er mit totale antal likes lige nu 927. Hvilket giver 9 + 9 (hvis vi lægger 2 og 7 sammen). Så 99. Og tværsummen af 927 giver 18. Som så giver 1 plus 8, som igen er..ja, 9!! :blum: Hermed får vi tre 9-taller, altså 999. Vender vi dem på hovedet har vi...ja, 666. :ohmy:

Og lige nu kigger jeg på uret, og hvad er klokken? 1.11. Så 111. Det er da vildt, så mange okkulte tal, der popper op hele tiden. :hyper: Og datoen er nu 8-9-2017. Lægger vi de tal sammen, får vi 8 plus 9 plus 10 (10 fordi det sidste tal giver 10 samlet). Det giver så 27 i alt. Hvilket igen giver 9. Og gennemsnittet af de tre tal (8, 9 og 10) er også 9. :yes: Så summen af de tre tal er 9 og gennemsnittet er også 9. 99. :yes:

Mit altseende øje åbner sig dog langsomt, hvilket er sket siden 2013-2014, hvor jeg begyndte at vågne op og indså at vi lever i en fake og illusorisk verden, hvor de fleste store nyheder i tv-avisen er fup og det pure opspind (tv-avisen har samme troværdighed som Anders And). Egentlig bebrejder jeg jo ikke andre, at de ikke er vågnet op endnu. For jeg har selv været DÉR. Så når jeg ovenover mobber Tørresnoren og kalder ham et får, som er ramt af fåresyge, er det selvfølgelig udelukkende for at give ham igen på hans gentagne forsøg på at gøre sig morsom på MIN bekostning. Så giver jeg skam da bare lidt igen og det må hr. Tørresnoren leve med, så længe han hele tiden forsøger at gøre grin med mig. Noget for noget. Tørresnoren er til tider meget sjov, men det er tydeligt at han godt kan lide at more sig på andres bekostning, hvilket egentlig kaldes mobning. Og er det ikke lidt barnligt, at en mand i 60´erne stadig mobber som om han befandt sig i en skolegård og var 11 år gammel? - Well, nu kan jeg tage det, men jeg giver så bare igen på folk, der mobber. Det må de bare være klar over...det er samme behandling jeg giver Carlo, når han gentagne gange troller mig...

Men jeg har tænkt lidt på at begynde at meditere, for så vil ens altseende, tredje øje åbnes på vid gab. Men jeg tøver alligevel lidt med det, for er jeg klar til det? Når ens tredje øje er helt åbent, så begynder man muligvis at kunne se bag om alt. Man vil måske kunne læse tanker, man vil kunne se reptilians o.s.v. Men har jeg egentlig lyst til det? Jeg er ikke sikker. Allerede synes jeg det er rigeligt for mig, at jeg hver gang f.eks. Ieet logger ind, kan gennemskue ham lige med det samme. Det er vel egentlig altseende nok for mig. Hvis jeg også skulle kunne formå at læse folks tanker o.s.v., ved jeg ikke om det ville være så rart egentlig. Tror det må være stressende at få et sådant tankemylder ind i sit sind. Så er det FØRST at man virkeligt risikerer at blive skizofren, hvad jeg jo - modsat Tørresnoren - IKKE mener, at jeg er indtil videre...

« Senest Redigeret: September 08, 2017, 01:25:50 am af politisk ukorrekt »

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: September 08, 2017, 01:09:45 am »
IKKE mener, at jeg er indtil videre...

Host host...  :big_grin:

Me der driller.  :smile1:

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.8%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: September 08, 2017, 01:20:12 am »
IKKE mener, at jeg er indtil videre...

Du må godt drille, da jeg af og til også driller dig. Så er det fair nok. :yes:

Tørresnoren må også godt, så længe jeg får lov til at kalde ham for

:hyper:

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.6%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: September 08, 2017, 01:22:53 am »
 :smile1: :almirena_04:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    14.4%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 08, 2017, 02:00:45 am »
Når man er ved at åbne det altseende øje, så får man en masse okkulte tal at se hele tiden. Det har jeg lagt mærke til sker ofte for mig for tiden. Jeg ser hele tiden tal som 11, 666, 33, 333 o.s.v. Lige før stod min activity herinde f.eks. på 66,6% - dog er den nu steget 0,2%. Men synes bare jeg ser de der magiske tal hele tiden.

Se bare: Lige nu er mit totale antal indlæg på 2933. Igen 33!! og de to første tal, 9 plus 2, giver så 11. Så igen 11 og 33. Så det er jo sandt, at jeg hele tiden får de der syrede okkulte tal. :yes: Og jeg har hørt, at det skyldes, at ens altseende øje er ved at åbne sig. Så får man de der okkulte tal som et tegn fra oven på, at man er ved at blive ILLUMINATUS. Åh, for resten, så er mit totale antal likes lige nu 927. Hvilket giver 9 + 9 (hvis vi lægger 2 og 7 sammen). Så 99. Og tværsummen af 927 giver 18. Som så giver 1 plus 8, som igen er..ja, 9!! :blum: Hermed får vi tre 9-taller, altså 999. Vender vi dem på hovedet har vi...ja, 666. :ohmy:

Og lige nu kigger jeg på uret, og hvad er klokken? 1.11. Så 111. Det er da vildt, så mange okkulte tal, der popper op hele tiden. :hyper: Og datoen er nu 8-9-2017. Lægger vi de tal sammen, får vi 8 plus 9 plus 10 (10 fordi det sidste tal giver 10 samlet). Det giver så 27 i alt. Hvilket igen giver 9. Og gennemsnittet af de tre tal (8, 9 og 10) er også 9. :yes: Så summen af de tre tal er 9 og gennemsnittet er også 9. 99. :yes:

Gudfader bevares!
Enhver er salig i sin tro.
Lad mig lige sige: Mine fødselsdata har noget med tallet 2 at gøre. Hvad  kan man udlede af det? Begge min børns fødselsdata har  noget med 5 at gøre, eller 9 eller noget helt andet, og hvad kan vi så udlede af det?
I'm a Troll

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: September 08, 2017, 08:06:05 am »

Gudfader bevares!
Enhver er salig i sin tro.
Lad mig lige sige: Mine fødselsdata har noget med tallet 2 at gøre. Hvad  kan man udlede af det? Begge min børns fødselsdata har  noget med 5 at gøre, eller 9 eller noget helt andet, og hvad kan vi så udlede af det?

DET er simpelt at gennemskue..! - '5 - 2 - 9'....?

- som frimurer med fåresyge, så er det jo en smal sag for mig at forudse, at du i 5. måned vil møde en høj, mørk herre med navnet Toni...  :ROFL:

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: September 08, 2017, 08:46:01 am »

Tænk, at have SÅ fantastiske evner som Øglemanden...!!  :hyper:

Som den gamle, pengefikserede frimurer jeg jo er - så kan jeg simpelthen ikke slippe tanken om at lokke Øgle-Bob til at afsløre lottotallene for de næste 3-4 uger..!
- han og jeg ku' evt. dele gevinsterne..!  :yes:

Jeg ville fluks bestille den splinternye Indian motorcykel som jeg går og savler voldsomt efter... :JC_tongue: - IKKE mere med at Fruen klapper mig blidt på hovedet, og med et overbærende smil på læben siger : 'Roooolig nu, bassemand..!'... :ohmy:

- og Øgle-Bob kunne få råd til en ny spion-syggel, et kamera med altseende linse - og måske sin egen helt private guru at meditere sammen med...