Afstemning

Hvor mange sexpartnere har du i alt haft gennem livet indtil nu?

Jeg er jomfru endnu.
1 (12.5%)
Kun én.
0 (0%)
To-tre stykker.
0 (0%)
En håndfuld.
3 (37.5%)
Mellem 5 og 10.
0 (0%)
Mere end 10 men nok under 20.
0 (0%)
Mere end 20 men nok under 50.
1 (12.5%)
Mere end 50 men nok under 100.
0 (0%)
Over 100 men næppe 200
0 (0%)
Over 200 men ikke helt 500.
0 (0%)
mellem 500 og 1000.
0 (0%)
Over 1000 men ikke over 2000.
1 (12.5%)
Mellem 2000 og 3000.
1 (12.5%)
Over 3000. Definér selv (kan ikke forestille mig at andre end Albert er over 3000 ha ha ha)
1 (12.5%)

Totale antal stemmeafgivende: 8

Afstemingen slutter: Januar 11, 2018, 09:18:04 pm

Forfatter Emne: AFSTEMNING (Ikke for de bonerte!!): Hvor mange sexpartnere har du haft?  (Læst 579 gange)

Offline Skarpretteren

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Du elsker at snage i andres liv
« Svar #15 Dato: Oktober 04, 2017, 10:29:06 pm »
Jeg har ikke antydet, at du skulle være pædofil, og det gjorde jeg heller ikke i tråden om, hvornår man skulle anses for at være et barn.

Og jeg har skam heller ikke antydet, at du skulle have antydet det. Men mere at du antydede, at jeg måske kun gad piger i tyverne eller noget i den stil. Det er jo ikke korrekt. Ikke at jeg har noget imod dem i den alder, men som jeg skrev før, er jeg faktisk ret uerfaren med så unge damer. De fleste, jeg har været sammen med, har været i 30´erne og 40´erne.

Jeg har lidt svært ved at forstå det, du skriver - for du påstår også selv her, at det er OK at være sammen med en, som du kunne være far til - og at du ikke har noget imod det  :yes:

Det er også korrekt. Jeg har ikke noget moralsk problem med sådanne forhold.

Men jeg ved også, at det ikke er realistisk for en på min eller din alder, at rende rundt og score en masse på 20-30 år. Medmindre man er rig som Klaus Riskær, for så kan man godt. Det er dét, jeg siger. :yes:

Jeg har ikke noget imod aldersforskel, men de kan da være for unge - og det vil jeg ikke anbefale, selvom det måtte være lovligt.

Det kommer an på situationen, og hvor man selv står i livet. Generelt set har du dog nok ret. Men der er undtagelser, hvor jeg vil sige, at det nok kan være okay. Jeg har da engang været vidne til, at to unge fyre i 20 års-alderen ordnede en ca. 65 årig 65-årig dame, mens hendes mand så til. Det, syntes jeg, var ok, for alle parter ver var indforståede dermed og syntes, det var fedt. Jeg tænkte dog også, må jeg indrømme, at jeg ikke forstod, at så unge knægte gad en så gammel dame. Men jeg tror, at for dem var et hul bare et hul. :hyper:

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: AFSTEMNING (Ikke for de bonerte!!): Hvor mange sexpartnere har du haft?
« Svar #16 Dato: Oktober 04, 2017, 10:38:38 pm »
Er du egentlig Landboen´s dobbeltgænger, Skarpretteren, siden du er så perfektionistisk udi det danske sprog?
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Oktober 04, 2017, 10:43:05 pm »
Skarpretteren er da bare i gang med at lave sikkerhedskopi af trådene.  :big_grin:

Men, det er bare det at man må ikke lave rettelse i sikkerhedskopier.  :smile1:
« Senest Redigeret: Oktober 04, 2017, 10:44:54 pm af Me »
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline genuine Troll

• Fuld medlem
  • Activity:
    11%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Oktober 04, 2017, 10:46:26 pm »
Skarpretteren er da bare i gang med at lave sikkerhedskopi af trådene.  :big_grin:

Han æ l s k e r at rette - der a navnet skarpretteren:girl_smile: :girl_blum2:
Fake profil, :girl_blum2: