Forfatter Emne: Den højreradikale PM i Tjekkiet Bohuslav Sobotka vil ikke have flere muslimer--  (Læst 919 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
ind i Tjekkiet efter at han har set hvor slemt det står til i andre lande i europa med muSLIMer. Han er lederen af det højreradikale og ''islamofobiske'' (Ankalgerlogik igen igen) parti Tjekkiets Socialdemokratiske Parti. Men det er rart at se at der findes lande hvor selv socialdemokrater vil føre en fornuftig politik, det ser man bestemt ikke i Danmark hvor Socialdemokraterne sammen med alle andre gammelpartierne har lukket masser af korandyrkere ind i Danmark. Men nu hvor Ankagleren snakker så meget om '''islamofobi''' så er jeg spændt på hvad han siger til dette

Prime Minister Bohuslav Sobotka does not want the Muslim community to grow in the Czech Republic, saying he has seen what problems large Muslim populations have caused in other European countries.
Noting that there was only a small, non-radicalised Muslim community in the Central European country, the prime minister told Austrian newspaper Die Presse: “When we see problems in other European countries, we do not want Muslims in the Czech Republic.”

“We would greatly appreciate if Europe would better protect its external border. Receiving refugees should always be the responsibility of nation states,” Mr. Sobotka added.

In comments alluding to crime, sex attacks, and terrorism committed by Middle Eastern and African migrants in Western Europe since 2015, the prime minister said: “In Europe too often we see problems with the integration of people coming from another cultural or religious environment.”

http://www.breitbart.com/london/2017/08/30/not-want-muslims-czech-republic-prime-minister/
Taget fra http://diepresse.com/home/ausland/eu/5274242/Bohuslav-Sobotka_Wir-wollen-nicht-mehr-Muslime-in-Tschechien hvis du vil have den på tysk

1 år siden har han sagt 'Integrating Muslims into Europe is 'impossible'
https://www.theguardian.com/world/2016/jan/18/integrating-muslims-into-europe-is-impossible-says-czech-president

Det er rart at se at der findes socialdemokrater der fører en fornuftig politik på dette område
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Anklageren

• Gæst
ind i Tjekkiet efter at han har set hvor slemt det står til i andre lande i europa med muSLIMer. Han er lederen af det højreradikale og ''islamofobiske'' (Ankalgerlogik igen igen) parti Tjekkiets Socialdemokratiske Parti.

Hold nu op med dit tjat.

I min logik er det de frygtsomme kyllinger som dig, der er islamofober, fordi du ikke tør færdes i dit eget land.

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Det har jeg aldrig sagt (bortset fra i nogozonerne der er i Danmark og lad nu værd med at komme med det klassiske brovteindlæg omkring vikingerne med et foto med Løkke med to strissere. At der er to strissere på fotoet er bevis nok på at det er en usikker zone) Men natuligvis giver korandyrkere mere utrykhed og de fleste prøver at undgå disse korandyrkere så vidt muligt. Bohuslav Sobotka siger det logiske og rigtige her

“When we see problems in other European countries, we do not want Muslims in the Czech Republic.”

“We would greatly appreciate if Europe would better protect its external border. Receiving refugees should always be the responsibility of nation states,”

“In Europe too often we see problems with the integration of people coming from another cultural or religious environment.”

Det har han helt ret i. Det er bare synd at socialdemokraterne i et andet land har en strammere indvandringspolitik end den DF har. Man kan sige at Tjekkiets indvandringspolitik er tættere på Dansk Samling end den er på Socialdemokraterne i Danmark hvilket er godt for Tjekket men dårligt for Danmark fordi Socialdemokraterne i Danmark forsat sammen med alle andre partier i forrædertinget lukker korandyrkere ind i landet. Det er også et bevis på at DF ikke fører en stram indvandringspolitik hvis et socialdemokratisk parti fører en strammere indvandringspolitik (og denne politik er ikke stram nok efter min mening, men den er 100 gange bedre end den indvandringspolitik der er i Danmark)
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Anklageren

• Gæst
En fobi er en psykisk sygdom, der betegner en sygelig frygt for noget
« Svar #3 Dato: August 31, 2017, 11:29:02 pm »
Nogen er angste for åbne pladser.

Det har jeg aldrig sagt (bortset fra i nogozonerne der er i Danmark og lad nu værd med at komme med det klassiske brovteindlæg omkring vikingerne med et foto med Løkke med to strissere. At der er to strissere på fotoet er bevis nok på at det er en usikker zone)

Så er du også en frygtsom kylling - for den største gruppe i Vollsmose på 29 procent er fra Danmark. Den næststørste gruppe er fra er Libanon med 16 procent.

Det er i tal 3.260 etniske danskere - som tør bo der - og derfor er du islamofob.

« Senest Redigeret: August 31, 2017, 11:37:52 pm af Anklageren »

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
ind i Tjekkiet efter at han har set hvor slemt det står til i andre lande i europa med muSLIMer. Han er lederen af det højreradikale og ''islamofobiske'' (Ankalgerlogik igen igen) parti Tjekkiets Socialdemokratiske Parti.

Hold nu op med dit tjat.

I min logik er det de frygtsomme kyllinger som dig, der er islamofober, fordi du ikke tør færdes i dit eget land.

Jeg tror du en underminering troll anklageren , det er sq da skræmmende at bo i et område hvor muhamzske trolle skyder, overfalder, kræver beboelsespenge, beskyttelsespenge af beboerne - du lever i en anden verden med dine opslagsværker, tabeller. - Det er muligt at Grønland har flere skudepisoder / antal indbyggere, men de er nok mere uheld, end kriminelt relateret, som her .. :Laie_75A: :Laie_75B: :Laie_75C:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Anklageren

• Gæst

Jeg tror du en underminering troll anklageren , det er sq da skræmmende at bo i et område hvor muhamzske trolle skyder, overfalder, kræver beboelsespenge, beskyttelsespenge af beboerne - du lever i en anden verden med dine opslagsværker, tabeller. - Det er muligt at Grønland har flere skudepisoder / antal indbyggere, men de er nok mere uheld, end kriminelt relateret, som her .. :Laie_75A: :Laie_75B: :Laie_75C:

Vel er det da ej uheld, at flere bliver skudt i Grønland. Det er mord.

Hvis man tager befolkningen størrelse i betragtning, er der 16 mord i Grønland for hvert mord i Danmark - og det har været 23 gange så mange, mens jeg har boet her.

Der bor over 3.000 etniske danskere i Vollsmose, og de er ikke nær så udsatte, som jeg er - så jeg vil fastholde, at der er tale om kyllinger, som ikke tør færdes der.

Jeg ved da godt, at jeg risikerer at blive skudt - men det er da ikke noget, som jeg går og tænker over, når jeg går ud.

http://videnskab.dk/kultur-samfund/faerre-drab-i-gronland

« Senest Redigeret: September 01, 2017, 09:24:05 pm af Anklageren »

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil

Vel er det da ej uheld, at flere bliver skudt i Grønland. Det er mord.

Hvis man tager befolkningen størrelse i betragtning, er der 16 mord i Grønland for hvert mord i Danmark - og det har været 23 gange så mange, mens jeg har boet her.

Der bor over 3.000 etniske danskere i Vollsmose, og de er ikke nær så udsatte, som jeg er - så jeg vil fastholde, at der er tale om kyllinger, som ikke tør færdes der.

Jeg ved da godt, at jeg risikerer at blive skudt - men det er da ikke noget, som jeg går og tænker over, når jeg går ud.

http://videnskab.dk/kultur-samfund/faerre-drab-i-gronland

Er det racisme i Grønland mod andre, eller rent og skær druk og vold, som forårsager dette? :alien:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Anklageren

• Gæst

Er det racisme i Grønland mod andre, eller rent og skær druk og vold, som forårsager dette? :alien:

Der er racister i alle kulturer, men der er tit alkohol involveret.