Forfatter Emne: Drama mellem barnepige og brystbombe!  (Læst 342 gange)

Offline Abernes Konge (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Altid glad for at hjælpe.
    • Vis profil
Drama mellem barnepige og brystbombe!
« Dato: August 30, 2017, 05:32:24 pm »
http://www.tvguide.dk/nyheder/drama-mellem-barnepige-og-brystbombe/78965/?ga_event=news&ga_target=right-main

Katie Prices tidligere barnepige Nikki Brown raser sin tidligere arbejdsgiver.

For et par dage siden annoncerede den engelske model Katie Price at hun skulle skilles fra sin mand Kieran Hayler.

Årsagen til skilsmisses var, at Kieran Hayler havde en affære med daværende barnepige Nikki Brown, skriver Ekstra Bladet.

Katie Price fortalte, at både manden og barnepigen, havde tilstået over for hende de havde en affære. Det blev således for meget for den engelske model, der efterfølgende krævede skilsmisse

Men Nikki Brown afviser alle anklager om hun skulle have haft en affære med Katie Prices mand.

Nikki Brown fortæller til den engelske avis The Sun, at hun vil have sit navn renset og kalder Katie Price for afskyelig.

De e-mails mellem Nikki Brown og Kieran Hayler, som angiveligt skulle have gjort Katie Price rasende, havde ifølge Nikki ikke været af intim eller seksuel karakter.

”Hun læste nogle emails og gik ud fra, at vi havde en affære”, fortæller den tidligere barnepige, og forsætter:

”Katie vil gerne skilles. Hun vil have en undskyldning for at skilles, og giver en anden skylden.

Desuden hævder parrets tidligere barnepige, at Katie Price skylder hende flere tusinde pund.
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Daisy

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Drama mellem barnepige og brystbombe!
« Svar #1 Dato: August 30, 2017, 05:43:04 pm »
Altså helt ærlig kan jeg ikke se problemet. Katie har sprængfarlige babser og Kieran har sprængfarlige boller fordi han ikke får taget sit tryk ofte nok. Det er jo ellers Katies pligt at tømme dem og sker det ikke så bliver han jo nød til at lette sig i det nærmeste fruentimmer dvs. Nikki.
Det er en ren og skær sikkerhedsforanstaltning.
Jeg kender det fra mig selv: jeg skal tømmes hver dag og et hul er et hul.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Drama mellem barnepige og brystbombe!
« Svar #2 Dato: August 30, 2017, 10:07:49 pm »
Blaab Bllllllllllllaaaaaaaaabbbbbbbbbb BBBBBBBBBBBUUUUUUUUMMMMMMMMMMM
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!