Forfatter Emne: Den seriøse debat  (Læst 424 gange)

Bente C.

• Gæst
Sv: Lige så populær som hun plejer at være ... ??????????????????????
« Svar #15 Dato: September 01, 2017, 01:06:53 pm »
Carlo:
Citér
En gang til: tysk økonomi går godt og de har rekordlav arbejdsløshed.
Det må tyskerne åbenbart gå mere op i en de påståede problemer med den million velfærdsjægere.

En gang til: Det er ikke rimeligt at skrive påståede problemer. Denne gang kunne du passende læse min kommentar andetsteds:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6594.msg87496#msg87496

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Der er altså problemer
« Svar #16 Dato: September 01, 2017, 01:22:17 pm »
Carlo:
Citér
Det må tyskerne åbenbart gå mere op i en de påståede problemer med den million velfærdsjægere.

En gang til: Det er ikke rimeligt at skrive påståede problemer. Denne gang kunne du passende læse min kommentar andetsteds:

Du har dokumenteret, at der er problemer med flygtninge i Tyskland.

Så vidt jeg kan se, er det problematisk - at du ikke kan se - at Tyskland har andre problemer - en slags tunnel syn, hvor du ikke beskæftiger dig med andet.

Derfor bliver det uforståeligt, at Merkel ser ud til at få omkring 40% af stemmerne om tre uger - og af AfD kun ser ud til at få omkring 9% af stemmerne.

« Senest Redigeret: September 01, 2017, 01:24:47 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Den seriøse debat
« Svar #17 Dato: September 01, 2017, 02:10:45 pm »
Politisk Ukorrekt og Dansknationalist fællesgokker.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.2%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Den seriøse debat
« Svar #18 Dato: September 01, 2017, 02:21:46 pm »
Politisk Ukorrekt og Dansknationalist fællesgokker.
Vi er ikke enige om alt. Men vi fællesgokker ikke mere end dig og Ankagleren når i snakker om hvor populær Merkel er i Tyskland
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Bente C.

• Gæst
Sv: Ja, der er store problemer
« Svar #19 Dato: September 01, 2017, 02:25:23 pm »
Carlo:
Citér

Du har dokumenteret, at der er problemer med flygtninge i Tyskland.
Så vidt jeg kan se, er det problematisk - at du ikke kan se - at Tyskland har andre problemer - en slags tunnel syn, hvor du ikke beskæftiger dig med andet.
Derfor bliver det uforståeligt, at Merkel ser ud til at få omkring 40% af stemmerne om tre uger - og af AfD kun ser ud til at få omkring 9% af stemmerne.
Citér

Anklageren skriver med lidt andre ord, at man ikke kan tillade sig at skrive om Tysklands problemer med indvandringen, uden at man også skriver om nogle andre problemer. Det er naturligvis noget vis-vas.
Der er noget, der hedder at gribe om nældens rod, og da jeg hører til dem, der mener at kæmpeindvandringen af muslimer er landets største problem, synes jeg også, at det burde fylde mere end andre emner i den tyske valgkamp.
Det gør det beklageligvis ikke.

Kan du gøre rede for, hvorfor du altid støtter indvandringen, de muslimske indtrængere og den tyske politiske elites vægring mod overhovedet at diskutere emnet?

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Hvorfor skulle man ikke have lov til at se nuancer?
« Svar #20 Dato: September 01, 2017, 02:54:08 pm »

Anklageren skriver med lidt andre ord, at man ikke kan tillade sig at skrive om Tysklands problemer med indvandringen, uden at man også skriver om nogle andre problemer. Det er naturligvis noget vis-vas.
Der er noget, der hedder at gribe om nældens rod, og da jeg hører til dem, der mener at kæmpeindvandringen af muslimer er landets største problem, synes jeg også, at det burde fylde mere end andre emner i den tyske valgkamp.
Det gør det beklageligvis ikke.

Kan du gøre rede for, hvorfor du altid støtter indvandringen, de muslimske indtrængere og den tyske politiske elites vægring mod overhovedet at diskutere emnet?

Som jeg tidligere har skrevet, så går jeg ind for at stramme indvandringen op, så vi får færre indvandrere.

Jeg forsvarer heller ikke islam - men borgerrettighederne i grundloven - og det vil jeg meget gerne uddybe, hvis du har lyst. Det er selvfølgelig andet end religionsfriheden jeg forsvarer - men det kommer let til at handle om den her. Det kunne lige så godt have været Jehovas Vidnes borgerrettigheder, jeg havde forsvaret, hvis de havde været under angreb.

Jeg forventer nemlig loyalitet for den danske stat og for Danmarks forfatning - herunder både pligter og rettigheder - og det gør jeg ikke kun for muslimer.

Danmark skal være et trygt sted at leve for alle andre end kriminelle og for modstandere af den danske stat. For lige at præcisere det, så anser jeg også dem, der går ind for kalifatet i Danmark for at være samfundsfjender.

I modsætning til det, så ser vi - at også lovlydige muslimer i Danmark, der passer det de skal - får skylden og bliver angrebet i blogs, når der er terror i Frankrig eller andre lande - og det anser jeg for at være ondskab.

Med hensyn til at se på helheden i Tyskland, så handler valget altså om hele samfundet - og ikke kun om indvandrere.

Det er også i overensstemmelse med naturvidenskabelig tankegang først at danne sig et overblik over helheden, før man konkluderer.

« Senest Redigeret: September 01, 2017, 02:55:45 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?