Forfatter Emne: Den seriøse debat  (Læst 484 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Den seriøse debat
« Dato: August 29, 2017, 10:59:02 pm »
Debattører som DerRudi og BannerFøreren ynder at fremstille sig selv som mere seriøse end f.eks. politisk ukorrekt - men det er de jo ikke.

Barnlige øgenavne som Tigerklageren, ankagleren og brovtebanden er ikke seriøs debat - ligesom de evindelige gætterier om hvem de anonyme deltagere mon er?

Alle er anonyme - så DerRudis og BannerFørerens gætterier er den rene galimatias, som stammer fra latin gallimathia og ordret betyder: "hanens viden".

Kamphanerne kæmper imod vejrmøller, og se bare her hvor ulidelig let politisk ukorrekt fejer BannerFøreren af:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6335.msg83951#msg83951

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: 00
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Den seriøse debat
« Svar #1 Dato: August 29, 2017, 11:14:37 pm »
Nu du nævner mig, vil jeg da kort give mit besyv med.

Som I alle nok kan huske, har jeg skiftesvis været ude med riven efter begge parter. Men egentlig tager jeg ikke specielt parti for nogen af de to parter. Jeg er jo faktisk lidt ligeglad med jeres højre-venstre-fnidder, da jeg jo er af den opfattelse, at Illuminati styrer verden. Så det med højre-venstre siger mig ikke så meget.

Jeg vil dog sige, at jeg tror I er nogenlunde lige gode om det. Men hvem der startede, er jo svært at sige. Jeg mente jo også, og det skrev jeg, som I sikkert husker, at Tigeren og Anklageren var/er den samme. Men hvor det en overgang irriterede mig lidt, så nåede jeg efterhånden til et punkt, hvor jeg indså, at den anden fløj brugte ca. samme kneb. D.v.s. kørte med fiktive parallelprofiler. Så derfor synes jeg det er lidt fjollet, når den ene part angriber modparten for noget, man selv gør.

Dog virker det også som om, at nogle kører falsk flag-operationer, hvor de udgiver sig for at være modpartens profiler, så derfor er der da stadig en lille tvivl, der nager mig: Er Tigeren virkelig Anklageren, eller var det et falsk flag for at give indtryk af, at det forholdt sig sådan? Jeg var omvendt også senere ude efter nogle af højreprofilerne, men kan jo heller ikke hér udelukket, at det i virkeligheden var et falsk flag, hvor nogen eller nogle fra venstrefløjen udgav sig for at være højreprofiler (Asmund Stridsmand er efter min fornemmelse klart en fake-profil, men jeg ved jo bare ikke, om han er oprettet af højrefløjen eller af venstrefløjen. Det eneste, jeg er sikker på, er at han virker fake). Så faktisk er det lidt svært at gennemskue, hvem af jer der står bag hvilke profiler. Så indtil jeg får klarhed over dette, vælger jeg at tro, at I begge er lige drilske overfor hinanden....

Omvendt giver det da også lidt lir og underholdning på debatten med jeres infight og intriger, så fortsæt bare med det, hvis I morer jer derved.

« Senest Redigeret: August 29, 2017, 11:16:31 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
    • Vis profil
Virker arrige gamle mænd seriøse - eller bare som gnavpotter?
« Svar #2 Dato: August 29, 2017, 11:39:40 pm »
Nu du nævner mig, vil jeg da kort give mit besyv med.

Som I alle nok kan huske, har jeg skiftesvis været ude med riven efter begge parter. Men egentlig tager jeg ikke specielt parti for nogen af de to parter. Jeg er jo faktisk lidt ligeglad med jeres højre-venstre-fnidder, da jeg jo er af den opfattelse, at Illuminati styrer verden. Så det med højre-venstre siger mig ikke så meget.

Jeg vil dog sige, at jeg tror I er nogenlunde lige gode om det. Men hvem der startede, er jo svært at sige. Jeg mente jo også, og det skrev jeg, som I sikkert husker, at Tigeren og Anklageren var/er den samme. Men hvor det en overgang irriterede mig lidt, så nåede jeg efterhånden til et punkt, hvor jeg indså, at den anden fløj brugte ca. samme kneb. D.v.s. kørte med fiktive parallelprofiler. Så derfor synes jeg det er lidt fjollet, når den ene part angriber modparten for noget, man selv gør.

Dog virker det også som om, at nogle kører falsk flag-operationer, hvor de udgiver sig for at være modpartens profiler, så derfor er der da stadig en lille tvivl, der nager mig: Er Tigeren virkelig Anklageren, eller var det et falsk flag for at give indtryk af, at det forholdt sig sådan? Jeg var omvendt også senere ude efter nogle af højreprofilerne, men kan jo heller ikke hér udelukket, at det i virkeligheden var et falsk flag, hvor nogen eller nogle fra venstrefløjen udgav sig for at være højreprofiler (Asmund Stridsmand er efter min fornemmelse klart en fake-profil, men jeg ved jo bare ikke, om han er oprettet af højrefløjen eller af venstrefløjen. Det eneste, jeg er sikker på, er at han virker fake). Så faktisk er det lidt svært at gennemskue, hvem af jer der står bag hvilke profiler. Så indtil jeg får klarhed over dette, vælger jeg at tro, at I begge er lige drilske overfor hinanden....

Omvendt giver det da også lidt lir og underholdning på debatten med jeres infight og intriger, så fortsæt bare med det, hvis I morer jer derved.

Det er nok altid morsomt for tilskuerne, når voksne mænd tager det, som om der er udbrudt en krig, fordi de møder en troll.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
Sv: Virker arrige gamle mænd seriøse - eller bare som gnavpotter?
« Svar #3 Dato: August 31, 2017, 12:15:26 pm »
Det er nok altid morsomt for tilskuerne, når voksne mænd tager det, som om der er udbrudt en krig, fordi de møder en troll.

Jeg kan sagtens følge, at det er sjovt at drille lidt fra en trollprofil, når nu folk hidser sig sådan op. Jeg har da også nogle gange kunnet grine højlydt af både Tigermanden og Albert. Fordi det er komisk, at nogen overhovedet gider hidse sig op over Tigermanden, når han så åbenlyst bare tager pis på alle...

Dog synes jeg så, at Tigermanden et par gange er gået over stregen, f.eks. i et par tilfælde hvor han har doxxet folk fra højrefløjen. Og derfor synes jeg, at det er fair, at han fik karantæne. En karantæne, som dog snart udløber. Men i praksis har den jo ej fået betydning, da GuBBi jo ikke har noget imod, at han i mellemtiden, under karantænen, skriver fra Nigermanden o.s.v. :yes:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: August 31, 2017, 01:40:40 pm »
Jeg har altid undret mig over, hvad de højrenationale som DerRudi og resten får ud af debatten, når de efterspørger mere seriøsitet og bedre administrering af DD. Det handler vist mere om deres frustrationer over, at de ikke har opbakning fra den danske befolkning - nu hvor Danskernes Parti jo fejlede - sidste krampagtige vejrtrækning må så være at puste sig op på nettet. Det sker ikke bare på DD, men alle debatsider og sekstioner; facebook og Nationen på EB er jo en klasikker.
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Den eneste der fejler er dig og den Politik du står for ...
« Svar #5 Dato: August 31, 2017, 03:52:01 pm »
Jeg er bange for at du kommer til at græde engang i nær fremtid ... :ermm:
« Senest Redigeret: August 31, 2017, 04:00:14 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
    • Vis profil
Har du ikke været det i mange år?
« Svar #6 Dato: August 31, 2017, 04:22:01 pm »
Jeg er bange for at du kommer til at græde engang i nær fremtid ... :ermm:

Danskerne ved simpelthen ikke, at de har det dårligt - fordi de ikke læser Den Korte Avis

Det går godt for dansk økonomi. På fire år er der skabt 150.000 job i Danmark. Over 40 procent er gået til udlændinge.

Nu er der valg i Tyskland, hvor Merkel er lige så populær, som hun plejer at være. Socialdemokraterne er hendes eneste konkurrent, og de danner endda regering sammen.

De besværlige europæiske folk forstår ikke rigtig sådan nogen som DerRudi og dig.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Lige så populær som hun plejer at være ... ??????????????????????
« Svar #7 Dato: August 31, 2017, 04:27:27 pm »
Åh ja ... Merkel ... Var det ikke hende der lukkede en Million velfærdsjægere ind i Tyskland ?? ...  :whistle:  :logik:  :spiteful:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.2%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Lige så populær som hun plejer at være ... ??????????????????????
« Svar #8 Dato: August 31, 2017, 04:53:55 pm »
Åh ja ... Merkel ... Var det ikke hende der lukkede en Million velfærdsjægere ind i Tyskland ?? ...  :whistle:  :logik:  :spiteful:

En gang til: tysk økonomi går godt og de har rekordlav arbejdsløshed.

Det må tyskerne åbenbart gå mere op i en de påståede probemer med den million velfærdsjægere.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
    • Vis profil
Sv: Lige så populær som hun plejer at være ... ??????????????????????
« Svar #9 Dato: August 31, 2017, 04:55:56 pm »

Det er lige der - virkeligheden halter for dig

Tyskland har også været ramt af terror - men tyskerne vil alligevel have Merkel. Det stemmer slet ikke med det, som islamofoberne har prædiket de sidste mange år.

https://en.wikipedia.org/wiki/Opinion_polling_for_the_German_federal_election,_2017

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: September 01, 2017, 09:54:05 am »
Debattører som DerRudi og BannerFøreren ynder at fremstille sig selv som mere seriøse end f.eks. politisk ukorrekt - men det er de jo ikke.

Barnlige øgenavne som Tigerklageren, ankagleren og brovtebanden er ikke seriøs debat - ligesom de evindelige gætterier om hvem de anonyme deltagere mon er?

Alle er anonyme - så DerRudis og BannerFørerens gætterier er den rene galimatias, som stammer fra latin gallimathia og ordret betyder: "hanens viden".

Kamphanerne kæmper imod vejrmøller, og se bare her hvor ulidelig let politisk ukorrekt fejer BannerFøreren af:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6335.msg83951#msg83951

Er det seriøst debat at kalde folk der ikke ønsker ISlam i Danmark for ISlamfober? Er det seriøs debat at snakke om rigtige vikinger og tøsedrenge når man ikke vil gå alene i en no-go zone som Danmark har?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: September 01, 2017, 09:56:19 am »
Jeg har altid undret mig over, hvad de højrenationale som DerRudi og resten får ud af debatten, når de efterspørger mere seriøsitet og bedre administrering af DD. Det handler vist mere om deres frustrationer over, at de ikke har opbakning fra den danske befolkning - nu hvor Danskernes Parti jo fejlede - sidste krampagtige vejrtrækning må så være at puste sig op på nettet. Det sker ikke bare på DD, men alle debatsider og sekstioner; facebook og Nationen på EB er jo en klasikker.

Dansk Samling og Stram Kurs er de nye partier som er tæt på DP rent politisk. Der er også JFK21 men de er mere anti NWO end anti masseinvandring selvom JFK virker til at have en invandringspolitik der mindre om DS (men desværre ikke så stram som DS)
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: September 01, 2017, 12:03:58 pm »
Dansk Samling og Stram Kurs er de nye partier som er tæt på DP rent politisk. Der er også JFK21 men de er mere anti NWO end anti masseinvandring selvom JFK virker til at have en invandringspolitik der mindre om DS (men desværre ikke så stram som DS)

Vi to prioriterer nok omvendt af hinanden. Du prioriterer vel indvandringspolitiken højest, hvor jeg prioriterer kampen mod NWO-eliten højest. Men jeg ser sådan på det, at de to ting alligevel hænger sammen. NWO-eliten STÅR jo for migrationsagendaen, så derfor mener jeg, at man primært bør tage fat om roden til problemet. Som er NWO-eliten og deres agenda. Så bekæmper man dem først, bekæmper man også masseindvandringen. Plus ved at bekæmpe dem først, får du også samtidig løst en masse andre problemer, som du ikke får løst ved "bare" at fokusere på indvandringspolitiken. Fordi denne elite simpelthen er roden til SÅ meget ondt.

Som jeg forstår det, vil JFK21 ikke stoppe al indvandring. Men de vil stoppe al indvandring af unge mænd, som jo alligevel er dem, der laver 90% af balladen. Eneste problem er, at de godt vil tage børn ind. Og sådan nogle drengebørn har det jo med også med tiden at blive et problem, så her har du måske ret i, at de kunne være lidt strammere. Men husk her på, at JFK21 vil forhindre indvandringen FOREBYGGENDE ved at være med til at bygge f.eks. Syrien, Irak og Libyen op igen, så forudsætningerne for masseflugten til Europa ikke længere er til stede. Så derfor er deres mål jo alligevel på længere sigt at stoppe al indvandring for de lande. JFK21 er også imod, at vi deltager i krige i Mellemøsten. Hvilket jeg fornemmer, at du er enig med dem i.

Men alt i alt er JFK21 stadig det parti, der afspejler mine holdninger bedst. Fordi de i højere grad end Dansk Samling, Stram Kurs, DF og det nu hedengangne Danskernes Parti italesætter NWO-eliten og bekæmper dens agenda og ondskab. JFK21 tør jo også sige højt, at denne elite er satanister og pædofile, hvilket jeg mener er sandt. Det mener jeg ikke, at f.eks. Danskernes Parti, Stram Kurs og Dansk Samling har været inde på - og det er her jeg mener, at de overser en vigtig pointe. Stram Kurs har endda den ulempe, at deres leder, Paludan, tydeligvis er jødesympatisør. Her mener jeg, at han overser, at jøderne netop er dem, der styrer verden bag gardinet. Paludan gør et fint job med at udstille islamistiske idioter og anti-demokrater og det tager jeg skam hatten af for. Men jeg mener blot, at han mangler det samlede overblik over verdenssituationen, når han ikke vil forholde sig til den zionistiske magtelites manipulation af menneskeheden.

Men jeg vil stemme på det parti, der er tættest på mine holdninger. Så hvis JFK21 ikke bliver opstillingsberettigede, kan jeg skam da godt overveje at stemme på f.eks. Dansk Samling. Siger blot, at hvis BEGGE stiller op, så tager jeg stadig JFK21. :yes:

Skal jeg være ærlig, frygter jeg dog at ingen af dem bliver opstillingsberettigede. Og i så fald ender jeg måske med at stemme blankt. Gider jo ikke bare stemme for at stemme.

« Senest Redigeret: September 01, 2017, 12:12:32 pm af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
    • Vis profil
Man kan ikke være seriøs, hvis man skjuler noget
« Svar #13 Dato: September 01, 2017, 12:40:46 pm »

Er det seriøst debat at kalde folk der ikke ønsker ISlam i Danmark for ISlamfober? Er det seriøs debat at snakke om rigtige vikinger og tøsedrenge når man ikke vil gå alene i en no-go zone som Danmark har?

Ja.

Der er ingen no-go zoner i Danmark, fordi der bor etniske danskere alle steder.

I Vollsmose - som du kalder en no-go zone for danskere - bor der langt over tre tusinde etniske danskere.

Jeg ved ikke, om du kan huske Fruppe, som i lang tid har debatteret her og på SOL debat. Han var gammel og syg, men jeg håber da, han lever endnu.

Han bor i Vollsmose, og er tilhænger af DF. Deraf kan man lære, at det ikke er alle, der er modstander af islam, som er islamofober - men du er - fordi du tror, at Fruppe bor i en no-go zone, hvor du er for frygtsom til at komme.

Det kan være noget sygeligt, selvom det ikke nødvendigvis er noget psykotisk.

« Senest Redigeret: September 01, 2017, 01:07:36 pm af Anklageren »

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: September 01, 2017, 12:59:52 pm »

Vi to prioriterer nok omvendt af hinanden. Du prioriterer vel indvandringspolitiken højest, hvor jeg prioriterer kampen mod NWO-eliten højest. Men jeg ser sådan på det, at de to ting alligevel hænger sammen. NWO-eliten STÅR jo for migrationsagendaen, så derfor mener jeg, at man primært bør tage fat om roden til problemet. Som er NWO-eliten og deres agenda. Så bekæmper man dem først, bekæmper man også masseindvandringen. Plus ved at bekæmpe dem først, får du også samtidig løst en masse andre problemer, som du ikke får løst ved "bare" at fokusere på indvandringspolitiken. Fordi denne elite simpelthen er roden til SÅ meget ondt.

Som jeg forstår det, vil JFK21 ikke stoppe al indvandring. Men de vil stoppe al indvandring af unge mænd, som jo alligevel er dem, der laver 90% af balladen. Eneste problem er, at de godt vil tage børn ind. Og sådan nogle drengebørn har det jo med også med tiden at blive et problem, så her har du måske ret i, at de kunne være lidt strammere. Men husk her på, at JFK21 vil forhindre indvandringen FOREBYGGENDE ved at være med til at bygge f.eks. Syrien, Irak og Libyen op igen, så forudsætningerne for masseflugten til Europa ikke længere er til stede. Så derfor er deres mål jo alligevel på længere sigt at stoppe al indvandring for de lande. JFK21 er også imod, at vi deltager i krige i Mellemøsten. Hvilket jeg fornemmer, at du er enig med dem i.

Men alt i alt er JFK21 stadig det parti, der afspejler mine holdninger bedst. Fordi de i højere grad end Dansk Samling, Stram Kurs, DF og det nu hedengangne Danskernes Parti italesætter NWO-eliten og bekæmper dens agenda og ondskab. JFK21 tør jo også sige højt, at denne elite er satanister og pædofile, hvilket jeg mener er sandt. Det mener jeg ikke, at f.eks. Danskernes Parti, Stram Kurs og Dansk Samling har været inde på - og det er her jeg mener, at de overser en vigtig pointe. Stram Kurs har endda den ulempe, at deres leder, Paludan, tydeligvis er jødesympatisør. Her mener jeg, at han overser, at jøderne netop er dem, der styrer verden bag gardinet. Paludan gør et fint job med at udstille islamistiske idioter og anti-demokrater og det tager jeg skam hatten af for. Men jeg mener blot, at han mangler det samlede overblik over verdenssituationen, når han ikke vil forholde sig til den zionistiske magtelites manipulation af menneskeheden.

Men jeg vil stemme på det parti, der er tættest på mine holdninger. Så hvis JFK21 ikke bliver opstillingsberettigede, kan jeg skam da godt overveje at stemme på f.eks. Dansk Samling. Siger blot, at hvis BEGGE stiller op, så tager jeg stadig JFK21. :yes:

Skal jeg være ærlig, frygter jeg dog at ingen af dem bliver opstillingsberettigede. Og i så fald ender jeg måske med at stemme blankt. Gider jo ikke bare stemme for at stemme.

Jeg har den mening at hvis JFK21 har den samme indvandringspolitik som DP så ville partiet være perfekt for mig. Men som du selv siger så hænger det hele sammen. De partier som har mere fokus på anti-ikkevestlig indvandring (DS og SK) er også modstander af krigene (som NWO-globalisterne er tilhænger af) og modstander af tvanglicensen og mediestøtten (MSM-løgnemedierne støtten NWO-globalisterne fuldt ud og er meget anti-trump også) Så kan man godt sige at de også vil indføre tiltag som NWO-eliten ikke kan lide. Begge partier vil også ud af EU (som i den grad også er en del af NWO) Jeg er stor modstander af begge dele men hvad hjælper det at pengene bliver sat fri fra bankerne når der stadigvæk er over 500000 ikke-vestlige i Danmark (og en del af dem er korandyrkere og velfærdsjægere) ? Danskernes parti var mere kritisk overfor jøder (han har både læst Jødisk Rasisme af David Duke og snakket med ham flere gange. Han er bestemt ikke en person som knuselsker jøder og Israel) Men desværre kan man ikke sige det samme om Rasmus Paludan og Morten Uhrskov. Men jeg siger det lige ud at jeg stemmer på det parti af de tre parti jeg har nævnt som har flest stillere til kommunalvalget da logisk så betyder det at det parti med flest stillere har størst chance for at komme ind

PS. Man kan godt stille op til Kommunalvalg selvom man ikke har stillere nok
« Senest Redigeret: September 01, 2017, 01:04:42 pm af Dansknationalist »