Forfatter Emne: Jeanette Ottesen nægter manden sex!  (Læst 1261 gange)

Offline Abernes Konge (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
  • Altid glad for at hjælpe.
    • Vis profil
Jeanette Ottesen nægter manden sex!
« Dato: August 28, 2017, 07:28:02 pm »
Jeanette Ottesen er gravid, og det betyder en midlertidigt pause fra lagengymnastikken med hendes mand.

Den olympiske svømmer er gravid med sin mand, den britiske svømmer, Marco Loughran.

Jeanette Ottesen har døjet med både kvalme og kraftige smerter, hvilket har betyde at hun har mistet meget af sit sædvanlige overskud.

På sin blog fortæller hun om sin graviditet, og giver en opsang til hendes egen mand og mænd generelt, der har en gravid partner.

”Der kommer ikke til at være meget hanky panky de første 3-4 måneder. Hvis du var ramt af udmattelse og kvalme, så ville du nok heller ikke være i stand til meget andet, end at ligge i fosterstilling. Så find nogle hjælpemidler frem og ta’ trykket med hånden”, skriver hun.

Jeanette Ottesen fortæller, at på trods af at gravide kvinders bryster bliver større, skal manden eller kæresten ikke røre ved dem.

”Du kan lige prøve på det. Hvis du gerne vil bevare vores forhold som et ‘non violent relationship’, så lad være med at røre vores bryster eller i hvert fald vores nipples. Vi ved godt de er til stor glæde for jer, men det kommer ikke til at ske, så drop det. Til gengæld må du gerne give os en god omgang fodmassage, da vores fødder er enormt ømme, eller massere vores ryg og nakke”, giver svømmeren som råd.

http://www.tvguide.dk/nyheder/jeanette-ottesen-na-gter-manden-sex/78956/?ga_event=news&ga_target=left-main_1
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
    • Vis profil
Sv: Jeanette Ottesen nægter manden sex!
« Svar #1 Dato: August 28, 2017, 09:11:06 pm »
Glimrende indlæg - og ikke mindst et glimrende oplæg til en spændende debat..! :yes:

- uden at være fagmand, så vil jeg alligevel foreslå en let slibning med korn 150-200 for at fjerne ujævnheder i overfladen -  herefter en god grundmaling/hæftebund, og afslutningsvis en heldækkende træbeskyttelse, minimum glans 60..!

Good luck!  :smile1:
'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

JoIo

• Gæst
« Svar #2 Dato: August 28, 2017, 11:11:02 pm »
Glimrende indlæg - og ikke mindst et glimrende oplæg til en spændende debat..! :yes:

- uden at være fagmand, så vil jeg alligevel foreslå en let slibning med korn 150-200 for at fjerne ujævnheder i overfladen -  herefter en god grundmaling/hæftebund, og afslutningsvis en heldækkende træbeskyttelse, minimum glans 60..!

Daisy er et fint navn, faktisk bedre end Stikkeren eller Rik ,oÆ)))))
Mvh
Thorstelund 2 6740?
« Senest Redigeret: August 28, 2017, 11:13:15 pm af JoIo »

Offline Daisy

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 28, 2017, 11:19:56 pm »

Mvh
Thorstelund 2 6740?

Jokke og Marie i aktivering for millionerne

Jeg mener hun skal slibes med korn 40 først og slutter man af med finpolering med korn 60. Derefter ruller man lortet i tjære og fjer.

JoIo

• Gæst
« Svar #4 Dato: August 28, 2017, 11:24:09 pm »

Mvh
Thorstelund 2 6740?

[/center]
Jokke og Marie i aktivering for millionerne

Jeg mener hun skal slibes med korn 40 først og slutter man af med finpolering med korn 60. Derefter ruller man lortet i tjære og fjer.

Godt nok vanskeligt at holde styr på så mange profiller ikke ,o)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 29, 2017, 11:23:18 am »
Jeg kunne godt tænke mig at prøve en gravid.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: August 29, 2017, 11:46:17 pm »

Hulla hop med lillemor før hun føder

Jeg har ofte været med til fødselsforberedelser af den slags hvor man stikker penis ind i den fugtige og svulmende gravidvagina og laver kraftige bølgebevægelser så både mor og barn hopper op og ned. Det godt nok lidt siden nu, men jeg ondulerede konen helt vildt da hun gik og rugede på vore to børn for nogle år siden nu. Det er betydeligt frækt. Jeg tror det er fordi det er fordi det føles som et frugtbarhedsritual og at det så bare gør penis endnu stivere end normalt når man ved at hun er hævet op pga. man tidl. har fyldt hende med tyk vammel sperm. Og som et bonusknald ved at bolle gravide er der jo det at ligemeget hvor meget man spermer i dem ja så bliver de ikke gravide af det for det er de i forvejen.

Men, som du også siger Hr. Bulderfnis, så føles det bare stivere! Jeg har tænkt på om man ikke ville kunne finde en gravid skøge i Amsterdam man ville kunne fylde? Hva sir du t d?

Det er egentlig sjovt at gravide har sådan en brun streg på maven. Havde Fru Olsen også det da hun ventede jeres børn?

« Senest Redigeret: August 31, 2017, 12:15:55 am af GuBBi »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Har du ikke fået børn?
« Svar #7 Dato: August 29, 2017, 11:55:39 pm »

Hulla hop med lillemor før hun føder

Jeg har ofte været med til fødselsforberedelser af den slags hvor man stikker penis ind i den fugtige og svulmende gravidvagina og laver kraftige bølgebevægelser så både mor og barn hopper op og ned. Det godt nok lidt siden nu, men jeg ondulerede konen helt vildt da hun gik og rugede på vore to børn for nogle år siden nu. Det er betydeligt frækt. Jeg tror det er fordi det er fordi det føles som et frugtbarhedsritual og at det så bare gør penis endnu stivere end normalt når man ved at hun er hævet op pga. man tidl. har fyldt hende med tyk vammel sperm. Og som et bonusknald ved at bolle gravide er der jo det at ligemeget hvor meget man spermer i dem ja så bliver de ikke gravide af det for det er de i forvejen.

Men, som du også siger Hr. Bulderfnis, så føles det bare stivere! Jeg har tænkt på om man ikke ville kunne finde en gravid skøge i Amsterdam man ville kunne fylde? Hva sir du t d?

Det er egentlig sjovt at gravide har sådan en brun streg på maven. Havde Fru Olsen også det da hun ventede jeres børn?

Gravide får meget ofte strækmærker, men de er ikke brune.

« Senest Redigeret: August 31, 2017, 12:16:06 am af GuBBi »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
Sv: Har du ikke fået børn?
« Svar #8 Dato: August 30, 2017, 12:06:51 am »
Gravide får meget ofte strækmærker, men de er ikke brune.

Det hedder linea fusca:
https://da.wikipedia.org/wiki/Linea_nigra

Offline Daisy

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: August 30, 2017, 05:46:20 pm »
Ja stregen virker bekendt. Fru. Olsen har den også men ikke så tydelig mere. Jeg har den forresten også, men det er bagpå 🤔

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #10 Dato: August 31, 2017, 12:12:38 pm »
Fair nok, at hun ikke kan dyrke sex med manden i et stykke tid, men så må hun i det mindste give ham lov til at hygge udenom i den tid, kvinden er i cølibat. Det synes jeg absolut er helt rimeligt...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: August 31, 2017, 12:27:35 pm »
Fair nok, at hun ikke kan dyrke sex med manden i et stykke tid, men så må hun i det mindste give ham lov til at hygge udenom i den tid, kvinden er i cølibat. Det synes jeg absolut er helt rimeligt...

Du har en meget snæver definition af sex.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #12 Dato: August 31, 2017, 12:31:37 pm »

Nej. Men for mig lyder det som om, at hun slet ikke vil dyrke sex i perioden...

Tror du da, at hun giver manden blowjob imens?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: August 31, 2017, 12:37:25 pm »

Det virker ikke, som om du forstår min kommentar.

For mig er sex noget gensidigt.

Offline 12:30

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Haha : For mig er sex noget gensidigt.
« Svar #14 Dato: August 31, 2017, 12:51:13 pm »

Det virker ikke, som om du forstår min kommentar.

For mig er sex noget gensidigt.

Gudfader for engang CRAP.

Du tager eller giver den i røven!

:hyper: :hyper: