Forfatter Emne: Endnu et stenkast fra motorvejsbro  (Læst 769 gange)

Front Helle

• Gæst
Endnu et stenkast fra motorvejsbro
« Dato: August 28, 2017, 05:08:36 pm »
Endnu et stenkast-angreb fra en motorvejsbro. Denne gang på Køge Bugt motorvejen.

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-08-28-personbil-med-to-born-blev-ramt-af-sten-pa-motorvej

I bilen, som kørte mod syd da den blev ramt ved afkørsel 31B vej Egedesvej, sad to kvinder og to børn (10 og 5 år gamle).

Jeg tænker hver gang på, hvordan det lige så godt kunne have medført døden for mennesker. Ja, det har det allerede gjort (en tysk kvinde sidste år.) Tænk på, hvordan man reagerer i en sådan situation, hvor det uventede pludselig hamrer ned og rammer enten forrude eller biltag. Hvor let personen bag rattet kan komme til at gøre noget farligt idet bilen rammes.

Man kan nok ikke gøre andet end at råde fodgængere, som passerer motorvejsbroer og lignende, til at være ekstra årvågne.
« Senest Redigeret: August 28, 2017, 05:28:05 pm af Front Helle »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
Sv: Endnu et stenkast fra motorvejsbro
« Svar #1 Dato: August 28, 2017, 09:35:50 pm »
Det er meget chokerende, at de er begyndt igen  :angry: og at de slipper "godt" fra det ..

Det er jo ikke længere siden end den 17. aug. 2017

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-08-17-efter-stenkast-mod-rodbillet-bus-nu-efterlyser-politiet-en-person

Bus fyldt med passagerer ramt af to til tre kilo tung sten fra motorvejsbro ved Sorø.

Offline Venstrefløjens Hævner

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: August 28, 2017, 09:40:41 pm »
Kender I da personerne i bilen?

BannerFøreren

• Gæst
« Svar #3 Dato: August 29, 2017, 08:42:54 pm »
Venstrefløjens Hævner:
Citér

Tigerklager, hver gang du overtræder de simple regler for banning, er det tydeligt, at det er dig. Dine bemærkninger er så åndsforsnottede og samtidig helt uden humor, at det kun kan være lige dele tiger og - klager. Av, av, av, av!

Det er personer som dig, der får kloge, seriøse skribenter til at forlade debatfora. Og det er det er også dit formål: Hellere få ødelagt et forum, så det bliver lukket end at forstandige, fædrelandskærlige synspunkter kommer på dagsordenen.
 :bad:

Anklageren

• Gæst
Det evindelige useriøse personfnidder
« Svar #4 Dato: August 29, 2017, 09:05:30 pm »
Venstrefløjens Hævner:
Citér

Tigerklager, hver gang du overtræder de simple regler for banning, er det tydeligt, at det er dig. Dine bemærkninger er så åndsforsnottede og samtidig helt uden humor, at det kun kan være lige dele tiger og - klager. Av, av, av, av!

Det er personer som dig, der får kloge, seriøse skribenter til at forlade debatfora. Og det er det er også dit formål: Hellere få ødelagt et forum, så det bliver lukket end at forstandige, fædrelandskærlige synspunkter kommer på dagsordenen.
 :bad:

Hvis du mener, at jeg har noget med det at gøre, så er det vel nærmere din useriøse tilgang til debatten, som får folk til at flygte - hvis de da gør det.

Jeg har det princip, at hvis jeg alligevel bliver beskyldt for noget, så kan jeg lige så godt gøre det.

I det her tilfælde er det at sabotere nationalisternes kommentarer.

BannerFøreren

• Gæst
Sv: SÅ kom bekendelsen omsider!
« Svar #5 Dato: August 29, 2017, 09:28:54 pm »
Anklageren:
Citér
Jeg har det princip, at hvis jeg alligevel bliver beskyldt for noget, så kan jeg lige så godt gøre det.

Det er mig bekendt første gang nogensinde, du indrømmer det.

Det er heller ikke mærkeligt - omend meget usympatisk - at du vil sabotere vores kommentarer. Det er den eneste måde, du kan reagere på, da du ikke har argumenter mod os. Reelt burde du helt trække dig tilbage efter således at have erkendt, at du ikke er debattør. Stakkels apologet!

Offline Daisy

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: August 29, 2017, 09:30:52 pm »
Ja det er trist. Det eneste gode i sagen er ofrenes mulighed for at afstandbedømme gerningsmændene idet de jo med sikkerhed i stemmen til politiet kan sige at det kun var et stenkast derfra hvor de var da de blev ramt.

Anklageren

• Gæst
Jeg har ikke bekendt noget, men taget en beslutning
« Svar #7 Dato: August 29, 2017, 10:08:36 pm »
Anklageren:
Citér

Det er mig bekendt første gang nogensinde, du indrømmer det.

Det er heller ikke mærkeligt - omend meget usympatisk - at du vil sabotere vores kommentarer. Det er den eneste måde, du kan reagere på, da du ikke har argumenter mod os. Reelt burde du helt trække dig tilbage efter således at have erkendt, at du ikke er debattør. Stakkels apologet!

Alle er klar over, at det ikke er saglige argumenter, som du benytter dig af - men personangreb, som jeg nu omsider reagerer på.

Du er selvfølgelig sur på grund af det politisk kollaps i Danskernes Parti  :big_grin: :big_grin: :big_grin:

Du og DerRudi er de værste sladdertanter her på debatten efter Poul Jørgensen, med jeres evindelig sladder om, hvem der mon er hvem - og det kan selvfølgelig ikke forenes med seriøs debat.

Derfor er der sådan set ikke noget, jeg kan ødelægge.