Forfatter Emne: Tre mænd gør modstand imod skattestasi  (Læst 133 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    39.8%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Tre mænd gør modstand imod skattestasi
« Dato: August 25, 2017, 04:18:51 pm »
Skattestasi er Danmarks største rockerbande. Heldigvis så er der nogen mennesker der giver stattestasi HÅRDT modstand som disse tre mænd her

Tre mænd anholdt for grov vold mod medarbejder ved SKAT

Politiet har i dag anholdt tre mænd i sagen, hvor en SKAT-medarbejder den 14. marts 2017 blev overfaldet udenfor sit hjem ved Silkeborg. De tre anholdte fremstilles i grundlovsforhør fredag 25. august 2017.

Midt- og Vestjyllands Politi har i dag den 24. august 2017 anholdt tre personer for grov vold mod en 37-årig kvindelig medarbejder ved SKAT. Kvinden blev overfaldet udenfor sit hjem ved Silkeborg tidligt om morgenen den 14. marts 2017.

Der er tale om tre mænd på henholdsvis 28 år, 36 år og 47 år – alle bosiddende i Københavnsområdet. De er sigtet for overtrædelse af straffelovens § 119, jf. § 245, stk. 1, ved i forening at have planlagt og udøvet vold af særlig rå, brutal eller farlig karakter begået mod nogen i offentlig tjeneste eller hverv.

Ved overfaldet blev kvinden slået flere gange med knyttet næve i ansigtet og på kroppen, hvorved hun blandt andet pådrog sig flere kæbe- og ribbensbrud. Politiet er af den opfattelse, at overfaldet fandt sted som følge af kvindens arbejde i SKAT.

Vold er selvfølgelig forkert men skatteSTASI med alt det lort de har lavet, så er min respekt hos dem meget lav. Hvis man har haft en dårlig oplevelse med skatteSTASI så forstår jeg godt dem der gør modstand selvom jeg godt ved det er forkert
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Massey

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Tre mænd gør modstand imod skattestasi
« Svar #1 Dato: August 25, 2017, 04:38:18 pm »
Er du dum eller hvad??
Tre mænd der tæsker en kvinde, og du har ikke lagt oplysningerne sammen og fået resultat, de tre har med pizzaer og gøre :negative:

Offline Marius, the giraffe

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Tre mænd gør modstand imod skattestasi
« Svar #2 Dato: August 25, 2017, 06:44:30 pm »
@ Dansknationalist

Her giver jeg Massey ret...

//MTG