Forfatter Emne: Hvad er islam.  (Læst 177 gange)

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    27%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Hvad er islam.
« Dato: August 25, 2017, 05:43:32 am »
Historisk er islam en religiøs overbygning til slavesamfundet. Som ad mærkelige vildveje har fundet fodfæste i Europa.

Islam er ikke først og fremmest en religion. Enhver kan selvfølgelig slå op i et leksikon og læse at det er noget med allah, og syv søjler og at ligge med pruttehullet op mod allah fem gange om dagen. Altsammen ligegyldigt.

Men det mest karakteriserende for islam er den despotiske livsform. Især er tvangsægteskabet et centralt dogme, som enhver muslim overholder, uanset hvor meget eller hvor lidt han ligger med pruttehullet op mod allah. Det islamiske tørklædes formål er ikke især religiøst, men tjener til at opretholde denne afstand mellem islam og de andre. Med andre ord: tørklædet er for at kvinderne skal være så grimme som muligt. De må være absolut minimalt attraktive for vantroende gutter. Når de 300 fætres næver ikke skulle være nok.

Et andet karakteristisk træk ved islam, er at alt skal være så grimt som overhovedet muligt. Kvinderne er nævnt, men hver gang man ser et billede af en imam, tænker jeg omgående "gedeknepper". Føj for satan da. (Fatah Alev er en undtagelse. Han ser nogenlunde normal ud).

Og deres butikker. Føj nogle øjebæer i bybilledet.

Er det en del af islams doktrin, al den hæslighed? Det må det jo være, al den stund det er muslimer der udøver den.

Her et MEGET islamisk fra Ægypten.

« Senest Redigeret: August 25, 2017, 08:06:16 am af Carlo »
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Albert Johansen.

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
Sv: Hvad er islam.
« Svar #1 Dato: August 25, 2017, 08:17:34 am »
Du har ret, Carlo, gamle jas, ja det har du da skam. Du glemmer dog at nævne, at de da skam er en flok forbandede aber! Ja, jeg ville da ej blive overrasket, hvis jeg en dag så dem svinge sig i træerne som vilde dyr fra det sorte Afrika, i stedet for skam da at gå på deres ben som civiliserede mennesker :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!

Offline Massey

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: August 25, 2017, 09:51:23 am »
En syg idelogi, dårligt begavede blindt følger.

Offline dna

• Fuld medlem
  • Activity:
    7.4%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 25, 2017, 10:04:51 am »
En syg idelogi, dårligt begavede blindt følger.

Der var en klog person som engang sagde noget lignende: Religion er det svage menneskes krøkke. Det er jeg helt enig i.