Forfatter Emne: Støtter den sorte højrefløj Breivik?  (Læst 2228 gange)

Fruppe

• Gæst
Sv: Støtter den sorte højrefløj Breivik?
« Svar #15 Dato: December 24, 2014, 12:32:09 am »
Som jeg har skrevet før et sted: (sikkert på sol),  Jeg håber virkelig ikke at vedkommende er Skolelærer for SÅ siger jeg (og NU bander jeg) sgu: Stakkels unger,   :ermm:

Vedkommende er ikke skolelærer selv om mange af dem er temmelig røde.

I det hele taget skal man undlade at skrive om sit arbejde medmindre det er meget relevant for en given debat.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: December 24, 2014, 08:40:16 am »
Tænkte nok, du ikke kunne nævne én eneste dansker, og da slet ikke en, der skriver her på Din-debat.dk
Du linker til en 3½ år gammel omtale af et par internetkrigere, som truede parlamentsmedlemmer.   :biggrin:
De angriber næppe udenfor nettet!

OG SÅ skulle du, hvis der var et par milligram anstændighed i dig, se at få fjernet dine beskidte kampagneskilte mod profilen Pastor Kaj.
Ikke at nogen tror, hvad du vil have dem til ved at pille en linje ud af et indlæg og så bruge det overalt i alle andre sammenhænge. Men det viser, at du udøver den laveste form for "debat", båret af løgn, manipulation med oplæg, vanvittige påstande om én, der lige havde skrevet det modsatte - må jeg spørge om en ting: Er det noget I lærer i Danmarks Kommunistiske Parti, sådan for eksempel at pille en sætning ud og så bruge den andetsteds i håb om, at læserne ikke har set, at det var dit eget udtryk - "fejl" om et groft voldtægtsforsøg - hvor din modpart gentagne gange skrev, at det er en meget stor forbrydelse. Hvordan kan det være, du ikke bruger det i din løgnekampagne, Tigermanden?

Jeg har allerede erkendt (på Sol), at dig får man ingen debat med, og jeg indskød blot lidt her, fordi det er noget af det mest lede jeg længe har set. Din deltagelse, her som der, består kun af 1/3  påstande om "de sorte højreorienterede" , 1/3 almindelig uvidenhed og 1/3 opspind!   :bad:

Herregud da, Breivik begik jo bare en lille fejl, - ikke andet.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Tigermanden (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #17 Dato: Januar 17, 2015, 11:25:41 pm »
Som jeg har skrevet før et sted: (sikkert på sol),  Jeg håber virkelig ikke at vedkommende er Skolelærer for SÅ siger jeg (og NU bander jeg) sgu: Stakkels unger,   :ermm:

Vedkommende er ikke skolelærer selv om mange af dem er temmelig røde.

I det hele taget skal man undlade at skrive om sit arbejde medmindre det er meget relevant for en given debat.

Jo, vel er jeg skolelærer - men du er jo bare misundelig.  :aww:
Anklageren er sidens allerbedste debattør, det er godt, vi har ham som forummets leder og ansigt udadtil. :)