Forfatter Emne: Charlie Hebdo med tegning af Barcelona-terror  (Læst 723 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Charlie Hebdo med tegning af Barcelona-terror
« Dato: August 24, 2017, 10:00:22 am »
Satiremagasinet Charlie Hebdo, der selv blev angrebet af islam-terrorister i januar 2015, har denne gang (i går onsdag) en forsidetegning, som hentyder til terrorangrebene i Barcelona. Tegningen viser to døde mennesker liggende i en pøl af blod, mens en hvid varevogn drøner videre.
Jyllands-Posten - som ellers længe har været spagfærdig - har oppet sig, idet man gengiver tegningen i denne artikel:

http://jyllands-posten.dk/international/europa/ECE9812109/fransk-satiremagasin-har-islamforside-efter-barcelonaangreb/

Kritikken af tegningen er som den plejer - "provokerende, peger fingre af hele den muslimske verden i stedet for radikaliserede personer" osv.
Altså helt som vi brugere af D.-d. også kender det. Disse få ekstreme og millioner af hyggemuslimer!

Jeg minder om:

Alle pålidelige, internationale meningsmålinger viser, at et flertal af muslimerne i både islamiske og vestlige samfund ønsker, at Koranens lov skal følges fuldt ud. Den islamiske terror er simpelthen systematisk indbygget i islam.
Som Asger Aamund skrev det i Den korte Avis forleden: "Koranen påbyder enhver muslim at bidrage til islams ekspanderende dominans, indtil Allahs overordnede mål er realiseret: islam hersker overalt på kloden, som så kan erklæres for "fredens hus".

Det er det vi i Vesten må erkende. Og handle derefter.
Danmark muhammedanerfrit!

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Charlie Hebdo med tegning af Barcelona-terror
« Svar #1 Dato: August 24, 2017, 10:09:13 am »
Vi skal bare alle tage og gå ud og tegne Muhammed lige foran alle muslimerne. Så kan de lære det, kan de. Vi har ret til at gøre grin med deres latterlige profet.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: August 24, 2017, 10:23:52 am »
Vi skal bare alle tage og gå ud og tegne Muhammed lige foran alle muslimerne. Så kan de lære det, kan de. Vi har ret til at gøre grin med deres latterlige profet.

--og så får du samtidig lejlighed til at slå alle rekorder i 500 m løb . :Laie_55:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #3 Dato: August 24, 2017, 10:32:28 am »

--og så får du samtidig lejlighed til at slå alle rekorder i 500 m løb . :Laie_55:

Og det er jo lige præcist DET, der er problemet.

At disse muhammzer intimiderer os til ikke at tegne Muhammed. Ergo tvinges vi til autocensur.

Det er ikke noget, vi skal finde os i.

Hvorfor vil du ikke være med til at tage kampen op imod muhammzernes tyranni, hr. lille dreng (som El_Nino jo betyder)?

Anklageren

• Gæst
DerRudi maler indirekte et billede af sig selv som beboer i "fredens hus"
« Svar #4 Dato: August 24, 2017, 10:37:13 am »
Der skulle vel ikke være nogen, som kan lave en satiretegning om det?

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    19.8%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Anklageren:
Citér

Der er ingen brod i dit pjat, Anklager.

Måske fordi du end ikke kan huske, hvad det nu er med de "huse".
Ser du, "Islams Hus" (Dar al-Islam) er der, hvor islam hersker. I stedet for hus kan man også oversætte det ved "lejr."

Der, hvor islam ikke hersker (endnu), kaldes "Krigens Hus" (Dar al-Harb).
Det må jo være der, jeg er placeret i øjeblikket, og enhver der har læst bare en smule af, hvad jeg har skrevet herinde, ved også, at jeg ikke godvilligt vil blive en "dhimmi" i Dar al-Islam.

Nu du er her -
jeg har set, at du stadig fabler om, at "5 % af befolkningen ikke kan underlægge sig resten". Du prøver altid at prakke os den dér på med, at tidspunktet hvor den demokratiske samfundsorden bliver erstattet af en islamisk må afvente et muslimsk flertal i befolkningen.
Sådan har islam da aldrig spredt sig.

Fra de første kaliffers dage op til nyeste tid har ekspansionsmønstret været, at man skaffede sig kontrol over territorier og mennesker ved hjælp af få militære styrker og et beskedent antal bosiddende muslimer. Så kunne man ofte undertvinge flertalsbefolkningen. (Muslimerne erobrede Ægypten i år 641 ved hjælp af 4.000 ryttere, og i mange hundrede år var muslimernes andel af den ægyptiske befolkning næppe større end deres nuværende andel af mange europæiske .)

Islam kan bestemt tage magten over endog betydelige ikke-muslimske flertal. Det kræver først og fremmest, at lederne i de pågældende lande samarbejder med de nye magthavere om at få den (ofte kristne) befolkning til at afholde sig fra modstand mod det nye herrefolk - hvilket vist er set?

Og Anklager: Islams tilstedeværelse i Europa skyldes altså på sigt dét, de selv siger så kort og enkelt, "ISLAM WILL DOMINATE THE WORLD!"
Det er det jeg modarbejder.
Danmark muhammedanerfrit!

Anklageren

• Gæst
Anklageren:
Citér

Der er ingen brod i dit pjat, Anklager.

Måske fordi du end ikke kan huske, hvad det nu er med de "huse".
Ser du, "Islams Hus" (Dar al-Islam) er der, hvor islam hersker. I stedet for hus kan man også oversætte det ved "lejr."

Der, hvor islam ikke hersker (endnu), kaldes "Krigens Hus" (Dar al-Harb).
Det må jo være der, jeg er placeret i øjeblikket, og enhver der har læst bare en smule af, hvad jeg har skrevet herinde, ved også, at jeg ikke godvilligt vil blive en "dhimmi" i Dar al-Islam.

Nu du er her -
jeg har set, at du stadig fabler om, at "5 % af befolkningen ikke kan underlægge sig resten". Du prøver altid at prakke os den dér på med, at tidspunktet hvor den demokratiske samfundsorden bliver erstattet af en islamisk må afvente et muslimsk flertal i befolkningen.
Sådan har islam da aldrig spredt sig.

Fra de første kaliffers dage op til nyeste tid har ekspansionsmønstret været, at man skaffede sig kontrol over territorier og mennesker ved hjælp af få militære styrker og et beskedent antal bosiddende muslimer. Så kunne man ofte undertvinge flertalsbefolkningen. (Muslimerne erobrede Ægypten i år 641 ved hjælp af 4.000 ryttere, og i mange hundrede år var muslimernes andel af den ægyptiske befolkning næppe større end deres nuværende andel af mange europæiske .)

Islam kan bestemt tage magten over endog betydelige ikke-muslimske flertal. Det kræver først og fremmest, at lederne i de pågældende lande samarbejder med de nye magthavere om at få den (ofte kristne) befolkning til at afholde sig fra modstand mod det nye herrefolk - hvilket vist er set?

Og Anklager: Islams tilstedeværelse i Europa skyldes altså på sigt dét, de selv siger så kort og enkelt, "ISLAM WILL DOMINATE THE WORLD!"
Det er det jeg modarbejder.

Civilisationernes historie er historien om kampen om magten - så der er ikke noget specielt ved, at både nationalister, islam (og andre) - gerne vil have den magt.

Du plejer jo at bruge nogen forældede tal for, hvor hurtigt islam vokser (så de vil blive flere end de kristne i løbet af en kort årrække) - og så glemmer du fuldstændig de 1,2 mia ateister eller sekulære. Islam vokser langsommere end du tror ifølge Verdensbanken.

Eftersom kristne og sekulære tilsammen udgør 3,3 mia. mennesker ud af jordens befolkning på ca. 7 mia - så er det meget svært at forestille sig, hvordan islam skulle komme i flertal i løbet af den tid, man kan se ud i fremtiden. De er knap nok halvt så mange i dag.

Vi er både de fleste - og vi er de mest udviklede industrielt, økonomisk, teknologisk, videnskabeligt og militært - så hvorfor maler du fanden på væggen?

Hvis der er nogen, som styrer verden, så er det demokratierne.

« Senest Redigeret: August 24, 2017, 01:04:04 pm af Anklageren »