Allahu akbar!!
Hvor må det være sørgeligt ikke at have andet at gå op i på et debatforum - end en middelalderlig klædedragt fra den anden side af jorden
Jeg kunne aldrig drømme om at gå meget op i hvilket tøj andre mennesker går i.
Venstrefløjens Hævner: CitérJeg kunne aldrig drømme om at gå meget op i hvilket tøj andre mennesker går i.Det tror jeg ikke på. Jeg tror du ville hyle og skrige, hvis du ud af dit vindue jævnligt kunne skue nogle mænd i brune skjorter, rødt armbind m. hvidt svastika, skrårem og lange blankpudsede støvler på.
Angående burka/niqab føler du for at spille dum, dig ikk' forstå, at den islamiske sharia-uniform mindst lige så meget symboliserer en poltisk ideologi, som vil underlægge sig vores fædreland. Det er jo sådan, vi kender dig, uanset hvad du kalder dig.
[Muslimske kvinder, der bærer niqab eller burka, skal fjerne sløret, hvis de vil have kontanthjælp.https://www.avisen.dk/top-v-profil-smid-burkaen-eller-mist-kontanthjaelpen_457693.aspxHvad mon Anklageren mener om sit parti? Den der tier - samtykker!
Venstrefløjens Hævner: CitérHvor må det være sørgeligt ikke at have andet at gå op i på et debatforum - end en middelalderlig klædedragt fra den anden side af jorden Jeg fik ellers på et tidspunkt indtryk af, at du selv går meget op i, hvis folk bruger totalitære, politiske symboler. Jeg kan huske nogle billeder af eks-politikeren Daniel Carlsen med svastika på væggen....Vi er mange, der ikke bryder os om, at se disse muslimske madammer reklamere i vore gader for deres hæslige sharialov og al den ondskab, der står bag tidens terror. Det skal vi blive ved med at gå op i.
Citat fra: DerRudi efter August 21, 2017, 02:45:05 pmVenstrefløjens Hævner: CitérHvor må det være sørgeligt ikke at have andet at gå op i på et debatforum - end en middelalderlig klædedragt fra den anden side af jorden Jeg fik ellers på et tidspunkt indtryk af, at du selv går meget op i, hvis folk bruger totalitære, politiske symboler. Jeg kan huske nogle billeder af eks-politikeren Daniel Carlsen med svastika på væggen....Vi er mange, der ikke bryder os om, at se disse muslimske madammer reklamere i vore gader for deres hæslige sharialov og al den ondskab, der står bag tidens terror. Det skal vi blive ved med at gå op i.Kvinder skal have lov til at gå med burka eller niqab, derfor skal vi ikke tage kontanthjælpen fra dem, da det krænker religionsfriheden, som vi har i Danmark.
Kvinder skal have lov til at gå med burka eller niqab, derfor skal vi ikke tage kontanthjælpen fra dem, da det krænker religionsfriheden, som vi har i Danmark. Muslimske kvinder skal have ret til at udøve deres tro, på den måde de vil.
Her skal vi som land støtte og se positivt på mangfoldighed i religion, i stedet for at tvinge dem til at gå i mod deres tro. Der står i koranen at kvinder skal dække sig til, derfor må vi prøve at sætte os ind i deres sted, hvor man kan forestille sig at det ikke er lige at smide burkaen eller niqaben - hvilket du får det til at lyde som om det er.
Eftersom der ofte også er andre faktorer blandet ind i det, er det svært for disse kvinder at smide tørklædet, fx at deres familie og venner måske ikke vil acceptere det. Derudover praktiserer langt fra de fleste muslimer i Danmark Sharia loven, og religionen islam går ud på meget mere end blot Sharia loven og terror. Der er meget fremmedhad i din kommentar, og det lyder som om, at du ikke helt ved hvad islam går ud på.
Jeg vil derfor sige, at det er bedre at motivere folk, end at straffe dem til at gøre som vi vil have, ved at tage kontanthjælpen fra dem.
Muslimske kvinder skal have ret til at udøve deres tro, på den måde de vil. Her skal vi som land støtte og se positivt på mangfoldighed i religion, i stedet for at tvinge dem til at gå imod deres tro. Der står i koranen at kvinder skal dække sig til, derfor må vi prøve at sætte os ind i deres sted, hvor man kan forestille sig at det ikke er helt nemt bare lige at smide burkaen eller niqaben - hvilket du får det til at lyde som om det er. Eftersom der ofte også er andre faktorer blandet ind i det, er det svært for disse kvinder at smide tørklædet, fx at deres familie og venner måske ikke vil acceptere det. Derudover praktiserer langt fra de fleste muslimer i Danmark Sharia loven, og religionen islam går ud på meget mere end blot Sharia loven og terror. Der er meget fremmedhad i din kommentar, og det lyder som om, at du ikke helt ved hvad islam går ud på.