Fritid > Fritid

Nogen der roder med havefræsere...?

(1/2) > >>

Ignition:
Hej, har købt mig en ældre fræser med Brigg&Stratton motor (5 HP).
Fræste 1/2 t. med den forleden, hvorefter den gik i stå, siden har gnisten været gået hjemmefra...
Købte nyt tændrør, og har poleret svinghjulet med sandpapir - Stadig ingen gnist...
Afmonterede svinghjulet, bagved sad ingen platiner eller andet, går derfor ud fra, det kun kan være tænd spolen der er gået?
Hvor handler i reservedele til Brigg/Stratton (tænd spoler)? Og hvis det er tænd spolen der er røget, kan det da skyldes andre ting, end alderdom?

God dag derude!
Og håber i har Ignition

Landboen:
Ca. 42.200 resultater (0,55 sekunder) når man søger på Google på termen "reservedele til Brigg/Stratton "

Massey:

--- Citat fra: Ignition efter August 21, 2017, 10:09:03 am ---Hej, har købt mig en ældre fræser med Brigg&Stratton motor (5 HP).
Fræste 1/2 t. med den forleden, hvorefter den gik i stå, siden har gnisten været gået hjemmefra...
Købte nyt tændrør, og har poleret svinghjulet med sandpapir - Stadig ingen gnist...
Afmonterede svinghjulet, bagved sad ingen platiner eller andet, går derfor ud fra, det kun kan være tænd spolen der er gået?
Hvor handler i reservedele til Brigg/Stratton (tænd spoler)? Og hvis det er tænd spolen der er røget, kan det da skyldes andre ting, end alderdom?

God dag derude!
Og håber i har Ignition

--- Afslutning på citat ---

Det kan være manglende stelforbindelsen, kortslutning i afbryderen eller tændrørshætten.

Tyskland er billigst med dele.
Er det tændspolen, kan du købe ny der for 250 kr, alt efter den motor du har på.

Daisy:

--- Citat fra: Landboen efter August 21, 2017, 11:48:07 am ---Ca. 42.200 resultater (0,55 sekunder) når man søger på Google på termen "reservedele til Brigg/Stratton "

Knyt sylten.

Daisy:

--- Citat fra: Ignition efter August 21, 2017, 10:09:03 am ---Hej, har købt mig en ældre fræser med Brigg&Stratton motor (5 HP).

God dag derude!
Og håber i har Ignition

Jeg er ked af at du har mistet gnisten, men måske det ville hjælpe at høre Dexter Gordon spille "The thrill is gone" https://m.youtube.com/watch?v=lfCNRdgLxjI

Ellers så sjæg om fortøjningen er gået løs fra fornosningen ved højre kondensator så gnisten ikke får ladning fra for så kommer den ikke i stødet. Min kone siger gerne at det gælder om at *den* er i stødet og det har hun jo ganske ret i. Så ruller hun rouladepatterne op af skoene og kyler dem om på ryggen og jeg hiver brandslangen ud af gylpen og bestiger hende. Det medfører straks-ignition her hos os.

Pøj pøj med hele molevitten.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version