Forfatter Emne: Den sædvanlige løgnehistorie  (Læst 1186 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    15%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Den sædvanlige løgnehistorie
« Dato: August 30, 2017, 10:23:18 am »
"Kriminaliteten er faldet. Men borgerne ved det ikke."

Så er den der igen.
Hvor har vi hørt denne løgnehistorie mange gange de seneste 6-8 år. Nu kolporteres den igen - ikke uventet i Politiken, en avis som tidligere har anvendt kriminelt anskaffet materiale i forsøg på at tilsværte nationalsindede danskere.

http://politiken.dk/indland/art6084250/Derfor-tror-befolkningen-ikke-at-kriminaliteten-er-faldende

Man forsøger sig med, at antallet af anmeldte tyverier er faldet.
Jow, jow. Jamen det er da i sig selv fint nok.
Men hvorfor undlader man at nævne, at antallet af anmeldt vold er eksploderet? (Steget med 34 procent!)

Og man medtager gudhjælpemig slet ikke den anden type meget grove kriminalitet, der ligeledes er eksploderet hvad angår antal anmeldelser:
Voldtægt. Her er antallet fordoblet de seneste år!

Det er nu engang den type forbrydelser, der skaber utryghed i samfundet - sammenlignet med tyverier.

Megafon har (for TV2) lavet en undersøgelse, der viser at over halvdelen af alle kvinder frygter at blive overfaldet, når de går ud i byen. Mange overvejer en form for bevæbning. For få dage siden var der endnu et interview i en af "godaften-udsendelserne" med en kvinde, der går ind for at lovliggøre peberspray.

Og så blev det ikke engang nævnt, at stigningen i antallet af vold og især voldtægter hænger uløseligt sammen med den muslimske indvandring. Men det er heller ikke meningen, at du skal mindes om det.
Det gør jeg så i stedet.   :big_grin:
Danmark muhammedanerfrit!

Anklageren

• Gæst
Du manipulerer da også selv - ret groft
« Svar #1 Dato: August 30, 2017, 10:29:24 am »
Det er jo ikke kun her, at du helt vælger at overse den groveste form for vold: Drab.

Drab er den bedst efterforskede form for forbrydelse overhovedet - og den sværeste at manipulere med - og derfor beskæftiger du dig ikke med drab.

Du kan nemlig ikke lide, at antallet af drab er gået op og ned - men at den underliggende tendens er, at antallet af drab ikke er steget i din levetid.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    66.2%
  • Country: 00
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Du manipulerer da også selv - ret groft
« Svar #2 Dato: August 30, 2017, 10:34:25 am »
- men at den underliggende tendens er, at antallet af drab ikke er steget i din levetid.

Antallet af drab er nærmest halveret hans levetid.
Du får ret og jeg får fred!

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    15%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Du manipulerer da også selv - ret groft
« Svar #3 Dato: August 30, 2017, 10:49:54 am »
Anklageren:
Citér
Det er jo ikke kun her, at du helt vælger at overse den groveste form for vold: Drab.
Drab er den bedst efterforskede form for forbrydelse overhovedet - og den sværeste at manipulere med - og derfor beskæftiger du dig ikke med drab.
Du kan nemlig ikke lide, at antallet af drab er gået op og ned - men at den underliggende tendens er, at antallet af drab ikke er steget i din levetid.

Du mere end antyder, at der manipuleres med de former for forbrydelse, jeg skrev om. Hvordan? Af hvem? Kan det være din sædvanlige mistænkeliggørelse af danske kvinder, der ligger dig på sinde...hvordan var det nu i sin tid? De vil hellere voldtages af en muhammedaner?

Det er noget bavl, at jeg "ikke kan lide, at antallet af drab er gået op og ned." Det er sgu ikke en smagssag. Selvfølgelig kan der da være dage, hvor jeg kunne ønske, at sådan en som Carlo fik kroppen delt fra hovedet på islamisk - me-en, sådan helt alvorligt går man da ikke og ønsker, at tallet kunne gå lidt op! "Kan ikke lide..", hold op! Du forsøger som så ofte at gøre dine modstandere på debatten til stereotype ...jeg havde nær sagt mørkemænd.

Anklageren

• Gæst
Jeg ved da godt, hvorfor du overser den groveste vold
« Svar #4 Dato: August 30, 2017, 11:11:32 am »

Du mere end antyder, at der manipuleres med de former for forbrydelse, jeg skrev om. Hvordan? Af hvem? Kan det være din sædvanlige mistænkeliggørelse af danske kvinder, der ligger dig på sinde...hvordan var det nu i sin tid? De vil hellere voldtages af en muhammedaner?

Det er noget bavl, at jeg "ikke kan lide, at antallet af drab er gået op og ned." Det er sgu ikke en smagssag. Selvfølgelig kan der da være dage, hvor jeg kunne ønske, at sådan en som Carlo fik kroppen delt fra hovedet på islamisk - me-en, sådan helt alvorligt går man da ikke og ønsker, at tallet kunne gå lidt op! "Kan ikke lide..", hold op! Du forsøger som så ofte at gøre dine modstandere på debatten til stereotype ...jeg havde nær sagt mørkemænd.

Dine tomme beskyldninger ville aldrig holde i en retssal - og de er en ringe erstatning for argumenter.

Politiet efterforsker drab intensivt, så opklaringsprocenten for drab er omkring 95% - så der er tale om den type forbrydelser, der er bedst belyst - og det kan du ikke lide (drab er så godt belyst, at det er meget svært at manipulere med).

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    15%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Den sædvanlige løgnehistorie
« Svar #5 Dato: August 30, 2017, 11:24:34 am »
Jeg må jo konstatere, at Anklageren vil mene, at jeg ikke kan lide, at drab er godt belyst. Det er der vist ikke noget at gøre ved.
Det er da godt, at det kun er noget Anklageren går og mener. Tænk hvis jeg gik og ønskede, at drabssager blev "sløret" og manipuleret - så ville jeg da blive helt bange for mig selv. U-huuu!

Men det er selvfølgelig en måde at fjerne fokus fra stigningen i voldtægter på, og ikke mindst at stigningen gennem en årrække skyldes, som jeg skrev:
den muslimske masseindvandring. Det kan selv Anklageren ikke løbe fra.   :wink:

Anklageren

• Gæst
« Svar #6 Dato: August 30, 2017, 11:29:50 am »
Jeg må jo konstatere, at Anklageren vil mene, at jeg ikke kan lide, at drab er godt belyst. Det er der vist ikke noget at gøre ved.
Det er da godt, at det kun er noget Anklageren går og mener. Tænk hvis jeg gik og ønskede, at drabssager blev "sløret" og manipuleret - så ville jeg da blive helt bange for mig selv. U-huuu!

Men det er selvfølgelig en måde at fjerne fokus fra stigningen i voldtægter på, og ikke mindst at stigningen gennem en årrække skyldes, som jeg skrev:
den muslimske masseindvandring. Det kan selv Anklageren ikke løbe fra.   :wink:

Du nævner ellers hånligt, at tyverier er nævnt i artiklen - men undlader altid selv omhyggeligt at omtale den groveste og bedst belyste form for vold, når du omtaler udviklingen.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #7 Dato: August 30, 2017, 12:24:41 pm »
Det er klart at mainstreammedierne lyver. De er alle ejet af ganske få zionistiske cooporations. Det er derfor, at JFK21, det nye danske parti, vil forbyde at en stor cooporation ejer mere end ét medie.

Anklageren

• Gæst
Det er klart at mainstreammedierne lyver. De er alle ejet af ganske få zionistiske cooporations. Det er derfor, at JFK21, det nye danske parti, vil forbyde at en stor cooporation ejer mere end ét medie.

Jøderne kunne vel bare lave nogen flere mindre selskaber  - hvis det altså havde været sandt, at jøderne står bag alle ulykkerne.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    66.2%
  • Country: 00
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: August 30, 2017, 12:58:27 pm »

Åh, nej. Nu gokker du igen.
Du får ret og jeg får fred!

Bente C.

• Gæst
« Svar #10 Dato: August 30, 2017, 01:55:59 pm »
DerRudi, du er bestemt ikke alene om de synspunkter.
I Berlingske Tidende skriver forfatteren Kasper Støvring i dag:

"Hvorfor er indvandringen tidens vel nok største krise? Det er den selvfølgelig, fordi den fører til en omfattende og yderst brutal form for kriminalitet. Det gælder især overgrebene mod kvinder. Det er ikke noget nyt, men det kommer nok alligevel som en overraskelse for mange, hvor høj og hvor brutal denne kriminalitet er."

https://www.b.dk/kronikker/indvandringen-foerer-til-brutale-overgreb

Støvring nævner blandt meget andet, at antallet af anmeldelser af voldtægt fortsætter med at stige og er næsten tredoblet de sidste cirka to år.
Det er relevant at diskutere, om peberspray burde gøres lovlig?
For mit eget vedkommende har jeg dyrket en sportsgren om vinteren, der vil gøre mig i stand til at bruge sparketeknik som forsvar. Men jeg ville alligevel gå ind for pebersprayen. Det tror jeg, også for den mere trygge følelse det ville være for ejeren at have den i tasken.

« Senest Redigeret: August 30, 2017, 02:08:53 pm af Bente C. »

Anklageren

• Gæst
Hvorfor overhovedet lave skrækkampagner?
« Svar #11 Dato: August 30, 2017, 02:59:42 pm »
Det er meget tragisk at blive offer for voldtægt - men hvorfor nævner Kasper Støvring ikke, at i alt 71 blev dømt for voldtægt i 2016 (ud af 5.929 domme for voldsforbrydelser)?

http://www.dst.dk/da/Statistik/emner/levevilkaar/kriminalitet/domme

Det forholdsvis lave antal kunne da - på trods af en stigning - give nogen kvinder et håb om, at de kan færdes sikkert i samfundet.

Det er nok ikke Kasper Støvrings håb, at nogen skal føle sig trygge i tilværelsen.

Kasper Støvring har også skrevet: "For engang var alt godt. Nu er intet, som det bør være."

Hold da helt kæft for noget vrøvl at skrive - at "engang var alt godt".

https://kulturkamp.blogs.berlingske.dk/2017/08/06/det-er-synd-for-os/

« Senest Redigeret: August 30, 2017, 03:15:03 pm af Anklageren »

Bente C.

• Gæst
Sv: Der er ingen skrækkampagner om det emne
« Svar #12 Dato: August 30, 2017, 03:21:14 pm »
Kasper Støvrings kronik ser slet ikke ud som et led i en skrækkampagne, men man er nødt til at se realistisk på sagerne, hvis man er kvinde og bor i en af Danmarks storbyer. For dig er det hele nok bare en af mange statistikker, små sorte tal på nogle kedelige papirer.

For mig at se, ønsker Støvring netop, at mennesker skal føle sig trygge i tilværelsen. Ellers ville han ikke skrive, som han gør.
Hele modstanden overfor den muslimske kriminalitet bæres da af et ønske om, at vi danske kan komme til at leve et trygt dagligliv.

Som de sang i Dansk Folkepartis seneste (iørefaldende) valgsang:
"Tryghed og tillid,
li'som i gamle dage."

Anklageren

• Gæst
Kasper Støvring skal jo leve af at skrive om det
« Svar #13 Dato: August 30, 2017, 03:29:45 pm »
Kasper Støvrings kronik ser slet ikke ud som et led i en skrækkampagne, men man er nødt til at se realistisk på sagerne, hvis man er kvinde og bor i en af Danmarks storbyer. For dig er det hele nok bare en af mange statistikker, små sorte tal på nogle kedelige papirer.

For mig at se, ønsker Støvring netop, at mennesker skal føle sig trygge i tilværelsen. Ellers ville han ikke skrive, som han gør.
Hele modstanden overfor den muslimske kriminalitet bæres da af et ønske om, at vi danske kan komme til at leve et trygt dagligliv.

Som de sang i Dansk Folkepartis seneste (iørefaldende) valgsang:
"Tryghed og tillid,
li'som i gamle dage."

I centrene for voldtægtsofre får kvinder en meget bedre orientering om voldtægter.

Det må f.eks. være vigtigt at vide, at kvinden i de fleste tilfælde kender gerningsmanden i forvejen, så de ikke føler en falsk tryghed. Kasper Støvring giver derimod ikke en saglig orientering.

« Senest Redigeret: August 30, 2017, 03:34:30 pm af Anklageren »

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: August 30, 2017, 05:18:09 pm »
Jeg bliver altså  lige nødt til at nævne, at nogen af de rigtig grove voldtægter, altså dem der er endt med mishandling og mord, er begået af danskere.

Her for nylig er der drabet på Kim Wall og skændingen af hendes lig, som har gjort mange kvinder angste, kan man se på indlæg i Politiken.

Desuden er der Amagermanden, og voldtægtsforbryderen og drabsmanden, som i 2010 i Haderslev voldtog og mishandlede en kvinde, Kirsten Bay Andersen, han var også dansker.

Engang var jeg ude for, at en mand greb fat i mig på en gade på Amager, kl. halv et om natten, og forsøgte at trække mig ind i en port, også en dansker, meget grim og usoigneret, iøvrigt. Jeg råbte og skreg om hjælp, og heldigvis kom politiet hurtigt.

Der er  idag, d. 30 august, et indlæg i Politiken, hvor en kvinde påstår, at den slags voldtægter, som ender med mord, er flere i Danmark end i andre lande. Kan det have sin rigtighed?

Hun mener, at det hænger sammen med, at vi har for milde straffe i Danmark. Kan der være noget om det?