Forfatter Emne: Støjen her  (Læst 400 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    26%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Støjen her
« Dato: August 20, 2017, 06:37:25 am »
Fra den analoge radiofonis dage, var der noget der hed signal/støj-forhold. Det problem er flyttet over på internettets debatter. Også her på DD. Der er f eks sådan nogen som vores snemand. Bare støj i debatten. Eller dem der bestandigt kommer med ligyldige kommentarer, der skal forestille at være vittige. Og så er der hele Poul Jørgensensen-stalkeriet og Lolland-tosserierne. Eller en anden debattør der kommer med øllede kommentarer efter citat af hele blokken af tekst. Nu fornylig også med billeder.

Det lader til at være en uundgåelig og konstant faktor på internettet, som man simpelthen må leve med.

Men så er der det fænomen der svarer til det som når den tyske besættelsesmagt under krigen, sendte støj ud på BBCs frekvenser for at befolkningerne ikke skulle høre BBC. Den profil der her kalder sig "Politisk ukorrekt" hærgede i lang tid ovre på Sol med sit reptilean-gylle. Der var tydeligt at han ikke selv troede på det, men formålet var at sende støj ud, svarende til hvad tyskerne gjorde dengang. Og sende støj ud/overdøve egentligt debat, som han ivørigt aldrig deltager i selv.

Men når andre debattører så går ind og "debunker" hans påstande, så er de selv blevet delagtige i støjsenderiet. IEET fra SOL var/er i andre sammenhænge en rigtigt god og vidende debattør, men røg alligevel på krogen og er blevet en støjsender.

Nåja, det er jo Gubbi der betaler serverpladsen.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

JoIo

• Gæst
Sv: Støjen her
« Svar #1 Dato: August 20, 2017, 08:31:22 am »
« Senest Redigeret: August 20, 2017, 08:42:44 am af JoIo »

Offline Gigantco

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: August 20, 2017, 08:42:18 am »
Jeg kan kun give dig ret i reptiltossen er dræbende kedelig med hans syge teorier.

Men det største problem her er sig alle de røvsyge rejsehistorier. Eller hvad i puttet i hoved.

Hvad skaber det af debat?

Den slags kan man smide på sin fjæsbog og kede dem med.

Debat er udveksling af holdninger.

Ikke al det bras folk uhæmmet belemre  andre brugere med.

« Senest Redigeret: August 20, 2017, 08:48:54 am af Gigantco »

JoIo

• Gæst
« Svar #3 Dato: August 20, 2017, 08:44:53 am »

Offline Gigantco

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: August 20, 2017, 08:53:05 am »

Irriterende støj

Bedre hvis du var.
Hvad med du fortæller lidt om et uskønt byggeri du bilder folk ind du ejer.

Nåh nej det har du gjort.

« Senest Redigeret: August 20, 2017, 08:55:30 am af Gigantco »

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 20, 2017, 10:37:37 am »
Jeg kan kun give dig ret i reptiltossen er dræbende kedelig med hans syge teorier.

Det er ikke fantasier. Men virkeligheden jeg beskriver. At virkeligheden så er CRAZY, det er så en anden sag...

Det er ikke sandt, at jeg ikke tror på reptilians og bare skriver om dem for at trolle. Jeg ikke blot tror, men VED at reptilians er virkelige. Men da alle andre herinde hele tiden tager pis på mig og mine teorier, så har jeg bare så meget selvironi, at jeg godt selv kan tage lidt sjov og derfor leger jeg nogle gange med, når f.eks. Tørresnorren tager pis på mine teorier. Fordi SÅ selvhøjtidelig er jeg ikke, at jeg ikke selv kan joke med det. Blot er det en fejl, når nogle forveksler min selvironi og humor med, at jeg ikke selv tror på reptilians. For det GØR jeg skam. :yes:

Utallige whistleblowers fra CIA og militæret i USA har afsløret at reptilians er ægte og findes. F.eks. under Area 51 og i underjordiske tunneller under Dulce-basen. Så hvis I mener, at reptilians er latterlige fantasier, så er det ikke MIG, men disse whistleblowers, I skal gå efter. Det er dem, der har fremlagt disse informationer om reptilians. Jeg videregiver dem jo bare.

Et par påståede skeletter af reptilians (på billedet sammenlignes de med en ældgammel figur af en reptilian - bemærk den slående lighed!):

Men hr. Trollsen: Nogle gange bliver DU dog også ensformig med alle dine Poul Jørgensen-trollerier. Af og til er det meget sjovt, men alt med måde. Nogle gange fylder det for meget, kære Måneskin/MariS/Flixtor/Olsen/Ammefar/Gigantco/Låsby/Våsby/Måsby + 117 andre fantasifulde nicks. :blum:

Men det største problem her er sig alle de røvsyge rejsehistorier. Eller hvad i puttet i hoved.

De rejsehistorier synes jeg egentlig er meget underholdende, selvom jeg ikke helt tror på f.eks. Kommunist-Carlo´s beretninger fra Thailand. I hvert fald ikke når han den ene dag hævder at sidde i Sønderjylland og dagen efter i Thailand. Eller omvendt.

Hvad skaber det af debat?

Den slags kan man smide på sin fjæsbog og kede dem med.

Det er rigtigt, at det måske ikke er debatoplæg som sådan. Men man kan da give kommentarer til disse rejsebeskrivelser, evt. udveksle egne erfaringer med rejser o.s.v. Så jeg mener godt, at man kan debattere en rejsebeskrivelse. Hvis en person f.eks. har været i Østrig, kan andre, der har været i Østrig, jo supplere med deres egne erfaringer med en sådan tur.

Debat er udveksling af holdninger.

Ikke al det bras folk uhæmmet belemre  andre brugere med.

Som f.eks. endeløse ligegyldige indlæg om en ligegyldig pensionist i Krønge... :yes:
« Senest Redigeret: August 20, 2017, 11:00:32 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: August 20, 2017, 10:26:17 pm »
Det værste er, at der i de politiske debatter, er lige så meget fakta-benægtelse som i øgle-fantasierne.

Det er for dumt at skulle diskutere om "muslimer" eller "jøder" er en race, og det derfor er racisme at ville forskelsbehandle på religion.
Eller når een meningsmåling modsiger samtlige andre.
Eller at skulle diskutere om en millitær/anden tilsidesættelse af de demokratisk valgte representanter er et militær diktatur.

Når udgangspunktet er, en afvisning af hvad samtlige videnskabsfolk og undersøgelser siger (eksempelvis om menneskeskabte klimaforandringer), er der meget langt op til en seriøs debat.

Men når andre debattører så går ind og "debunker" hans påstande, så er de selv blevet delagtige i støjsenderiet. IEET fra SOL var/er i andre sammenhænge en rigtigt god og vidende debattør, men røg alligevel på krogen og er blevet en støjsender.
Jøder er helt klart en race. Det kan man læse i bogen Jødisk racisme der fortæller hvor racistiske jøder er
http://www.thedodo.info/Dronte%2011/Joedisk_Racisme_David_Duke/Joedisk_Racisme_Forord.htm
Man kan også læse bogen The Culture of Critique her http://www.angelfire.com/rebellion2/goyim/je1.pdf

Eller når een meningsmåling modsiger samtlige andre.

Når en meningsmåling er taget fra Fake News medierne Washington Compost/NY Slimes/Communist News Network så skal disse meningsmålinger tages med et stort gram salt i forhold til hvis det er fra et True News medie

Eller at skulle diskutere om en millitær/anden tilsidesættelse af de demokratisk valgte representanter er et militær diktatur.

Denne debat er altid sjov. Flertalsdiktatur og demokratur hvor der er to kongressmedlemmer forskillige steder der står for det samme, den eneste forskel er at den ene NWO-globalistiske kongress medlem er fra DNC og den anden er fra GOP. Men ellers vil de føre 99% den samme politik 
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    98.6%
  • Country: gl
    • Vis profil
Du er født i en forkert tidsalder
« Svar #7 Dato: August 21, 2017, 06:15:01 pm »

Jøder er helt klart en race. Det kan man læse i bogen Jødisk racisme der fortæller hvor racistiske jøder er

I dag er man nået så langt, at man bruger videnskabelige metoder (genteknologi).

Jøder og arabere (palæstinensere) er det samme folk

Citat: Nyere undersøgelser af det genetiske slægtskab mellem jøderne og palæstinenserne beskæftiger sig med sammenligning af såkaldte Y-kromosomalt baserede polymorfi er – dvs. variationer
på Y-kromosomet, som nedarves i den mandlige linie.

En af disse undersøgelser er udført af genetikeren M. Hammer (2000), som inddrog 18 genetiske markører, der blev analyseret hos 7 jødiske og 22 ikke-jødiske samfund fra Europa, Mellemøsten og Afrika.
Hammer fandt en bemærkelsesværdig stor lighed mellem jøder og ikke-jøder fra Mellemøsten. Nordafrikanere lignede jøder en del, mens europæerne og især sydlige afrikanere var stærkt afvigende i genetisk henseende.

http://viden.jp.dk/binaries/an/8224.pdf

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)