Forfatter Emne: Søren Pape skal giftes med Josue Medina Vasquez idag  (Læst 931 gange)

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Du ville blive en god muslim
« Svar #30 Dato: August 21, 2017, 01:52:12 pm »
politisk ukorrekt det var da ligegodt en STOR and du der kom med. Jeg kan ikke fordrage muslimer, og JEG deler saft suse mig IKKE en døjt af værdier med denne stenalder, feudale, intolerante tro - bøv . :Laie_5:

Det passer da ikke, du deler da islams syn på homoseksualitet. :big_grin:

Eller er det nazisternes syn på homoer han deler ?

Nazisterne og islam har jo mange ligheder og helt samme syn på mange ting, - bl.a. homoseksuelle.

Nej PHIL Der rammer du lige så langt forbi som ham Venstrefløjens Hævner har gjort - Ser ud til at I er en flok lettere debile individer, som ser ""Spøgelser"" alle vegne omkring kommentarer vedr. Muhamz NAZI eller HOMOer - men små hundehvalpe, jeg HAR INTET i mod HOMOer - bare jeg ikke skal høre / udsættes for nogen form for propaganda fra "Regnbuens" side. Jeg har så på den anden side en HEL del i mod MUHAMZ og NAZI - og både ja og nej. Hitler brugte jo - var det jugoslaviske islamister (Handscar, tror jeg de hed) til at jage partisaner dernede - men de er som sagt ideologier, jeg finder lige afstumpet - den ene mere stenalder og feudal, den anden basal morderisk men begge HAVDE / HAR jo antisemitisme, som et hovedtema-.. :connie_13: :connie_22:

Hvor er det jeg rammer forbi ?

Jeg har skrevet nazierne og muhamserne har samme syn på homoer, - de mener begge de skal slås ihjel, - det rammer så vidt jeg kan se plet, ellers må du gerne forklare hvori du mener forskellen skulle bestå.

Det ser ud som om det er dit personlige syn på homoer du mener jeg har debatteret, det er det ikke, det er ideologiernes lighed jeg skrev om.
Dit private syn på homoer, nazier eller muhamser har jeg aldrig udtalt mig om.

Men med dit syn på homoer kan jeg ikke anbefale dig at rejse i asien eller andre steder hvor de ikke diskrimineres eller forskelbehandles, for der vil du møde dem ansat som både ekspedienter, tjenere, stuepiger, stewardesser, i nattelivet og mange andre steder. Der får du regnbuen lige i hovedet som hverdagskost.

« Senest Redigeret: August 21, 2017, 01:54:55 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Søren Pape skal giftes med Josue Medina Vasquez idag
« Svar #31 Dato: August 21, 2017, 08:10:32 pm »
Postet af: Phil
« Dato: I dag ved 01:52:12 pm »

Indsæt
Citér
Hvor er det jeg rammer forbi ?
Det gør du bl.a. her
Citér
Det passer da ikke, du deler da islams syn på homoseksualitet. :big_grin:
Det var det jeg svarede på

Citér
Jeg har skrevet nazierne og muhamserne har samme syn på homoer, - de mener begge de skal slås ihjel, - det rammer så vidt jeg kan se plet, ellers må du gerne forklare hvori du mener forskellen skulle bestå.

Du diskuterer med venstrefløjens hævner om det samme
Citér
Eller er det nazisternes syn på homoer han deler ?
Og det er lige det jeg beskriver i mit indlæg - men som du ""med vilje eller uvilje"" overser og fortsætter den uendelige remse

Citér
Det ser ud som om det er dit personlige syn på homoer du mener jeg har debatteret, det er det ikke, det er ideologiernes lighed jeg skrev om.
Dit private syn på homoer, nazier eller muhamser har jeg aldrig udtalt mig om.
Jo lige netop er det, du har debatteret :hi (2): :download:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!