Diverse > Alt det andet

Albert i Thailand

(1/4) > >>

Carlo:
Et andet sted skrev Albert at thaierne kaster sig på næsen for de vestliges velspækkede tegnebøger.

Hmmmmmmmmmmm.............?????????

Nogle hævder ligefrem at thaierne har fået deres flade næser, af alt det kasteri mod jorden over bugnende tegnebøger.

Men så prøv lige at komme til mig her i Chanthaburi og med en bugnende tegnebog og få dem til at kaste sig. Så skal de lige vise dig nogle af de smaragder, safirer, opaler og rubiner de henter i bjergene her ude mod øst. Og så vise dig hvad de laver med deres ædelstene. Og som millionærer, milliardærer og overnegre fra hele verden kommer for at købe. Så bliver det den hvide mand som kommer til at smække sin næse i jorden.

Hvis det ikke er nok, så skal de nok vise dig deres plantager med durian. Frugternes konge. Gerne smage, men sælges kun til ordentlige folk.

Det er thai middelklasse her. Nogen der har gjort sig til middelklasse gennem egen indsats. Ikke gennem spekulation.

Den slags middelklasse er progressive økonomisk og gennem deres værdier. Deres efterspørgsel trækker underklassen op økonomisk. Det ses tydeligt her. Der er ingen synlig underklasse. Et tegn på eksistensen af en underklasse er prostitution. Der er intet her. Et andet tegn på underklasse er et enormt udbud af taxier, der kæmper hårdt om kunderne. Der er ingen taxier her. Skal man have en, skal man ringe efter en.

En af middelklassens værdier er, at have æstetiske omgivelser. I Thailand er der mange steder ubeskriveligt svineri. Men ikke her. Både her i lokalområdet og i Chanthaburi City er der rent, ihvertfald i forhold til hvad man ellers oplever i Thailand. Der er skraldespande der stinker her og der, men det er uundgåligt i det klima. Det er mit indtryk at renovationen fungerer her.

Normalt hvor der er ultraliberal økonomi er der en rig overklasse, kun lille middelklasse og kæmpe underklasse. Men ikke her. Jeg tror jeg vil være liberalist.

Grunden til at jeg pointerer det med at det er middelklasse, der har gjort sig selv til middelklasse gennem egen indsats, er at spekulationsmiddelklasse er økonomisk dødvægt. Det lærte vi jo i DK med finanskrisen. Uhæmmede stigninger i ejendomspriser og berigen sig på ren luft, bragte os i uføret. Men har det gjort os klogere? Et klog politik ville være at afmontere spekulationen, men det dudrer derudaf til næste finanskrise.

BannerFøreren:
Lummer-Carlo:

--- Citér ---Men så prøv lige at komme til mig her i Chanthabury og med en bugnende tegnebog....
--- Afslutning på citat ---

Det er en travl mand, ham der.

Har lige kigget lidt på hans seneste vrøvl. Hør engang:

Tirsdag den 8. august: ..."her i Thailand".  Jave-el, da sidder Carlorius altså ude ved luderne under palmerne endnu.
Lørdag  den 12. august: Da sidder han minsandten nær en kirke i Haderslev og overværer en slåskamp!
I dag, torsdag den 17. august: "Kom til mig her i Chanthabury.." og "her i lokalområdet."   

Er det kun mig, der aner en pensionist, der i sin kedelige Aabenraa-lejlighed sidder og læser rejsebeskrivelser fra fjernøsten, som så absolut skal sendes her til Din-debat? Fordi han ikke ejer venner - bortset fra to skrubtudser ude i haven.

Det kunne så være, hvad det er. Men når det drejer sig om en person, der er så grov og ulækker i kæften - ikke mindst overfor kvindelige debattører - mener jeg bare, at det ville være godt for D.-d., hvis han blev strittet ud.

For jeg kan læse i de regler, der står skrevet under "registrér", at man bl.a.
ikke må poste materiale, som er FALSK. Hmm.
Eller som er CHIKANERENDE (det må absolut inkludere vammel stalking af kvindelige brugere, som gerne må være gift! Det er bl.a. gået ud over profilerne Tinglev, Aase Dane og Front Helle.) Hmmm.
Eller indeholde VULGÆRT SPROG (på et tidspunkt var hans yndlingsbemærkning om andre brugere, at de var afkom af en orne, der har ligget og kneppet vedkommendes mor på gårdspladsen!) Hmmmmm!
Plus meget, meget andet.

Lummer-Carlo i forgårs, om morgenen: "OK, så det skulle være mig, der ødelægger den høje debat. Så vil jeg da holde mig væk nogle dage og kun poste i kategorien "Dyr" og lidt om Thailand måske..."

Siden har han skrevet 22 indlæg.    :bad:

Carlo:

--- Citat fra: BannerFøreren efter August 17, 2017, 12:10:56 pm ---Det er en travl mand, ham der.

Har lige kigget lidt på hans seneste vrøvl. Hør engang:

Tirsdag den 8. august: ..."her i Thailand".  Jave-el, da sidder Carlorius altså ude ved luderne under palmerne endnu.
Lørdag  den 12. august: Da sidder han minsandten nær en kirke i Haderslev og overværer en slåskamp!
I dag, torsdag den 17. august: "Kom til mig her i Chanthabury.." og "her i lokalområdet."

Og i aften skal jeg igen hen til min kammerat i Haderslev og se aberne rigtigt slås, så blodet driver dem ned over ansigtet. Et skønt syn.

--- Citér ---Fordi han ikke ejer venner - bortset fra to skrubtudser ude i haven.

Der er også nogle arter Skruptudse her i Thailand, så jeg har fået nye venner.

--- Citér ---Eller som er CHIKANERENDE (det må absolut inkludere vammel stalking af kvindelige brugere, som gerne må være gift! Det er bl.a. gået ud over profilerne Tinglev, Aase Dane og Front Helle.) Hmmm.

Da ikke værre end at jeg har både haft Aase Dane og Hellefront med mig på ture i autocamper sydpå. (Ikke dem begge på en gang, selvfølgelig).

Ja, de er begge gift, og det var utroligt at høre den fantasi sådanne damer lægger for dagen, når de redegør for deres ægtefæller, hvor de er og hvad de laver.

Kan du tage det, Bannerfører?

12:30:
hvad rager dine fantasterier os?

politisk ukorrekt:
Mit bud er at Carlo slet ikke eksisterer. Det er bare en troll, der har hugget en anden persons billede og så på baggrund deraf har oprettet en fake identitet som en kommunistisk mand, der kalder sig Carlo. Det giver jo heller ingen mening, at han den ene dag sidder på en bænk i Sønderjylland og så dagen efter er i Thailand omgivet af læssevis af transseksuelle og unge damer.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version