Forfatter Emne: Der er kun to valg for europæerne  (Læst 798 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Der er kun to valg for europæerne
« Dato: August 15, 2017, 12:40:38 pm »
Alt, alt for langsomt er det ved at gå op for mange europæere, hvordan misforstået medfølelse og manglende forudseenhed har sat os i en situation, hvor der egentlig kun er to valg. Dem skal jeg komme tilbage til.

Først opsummerer vi lige: Det er realistisk, at der i år vil komme 300.000 indtrængere til Europa over Middelhavet fra Libyens kyster. Der til skal lægges de mange indtrængere, som kommer med andre smuglerruter. Der er få flygtninge imellem dem. De er velfærdjægere, som kommer fordi de ved, at selv hvis de bliver nægtet asyl, er det meget svært at sende dem hjem igen, ligesom det bliver relativt nemt for dem at forsvinde under jorden i de europæiske storbyer. Og så lige en ting til: Imellem dem er også en del - ikke så mange, men dødsenfarlige jihadister - som er klar til kamp mod os "vantro" i Europa. Vi har allerede hørt fra de første.

I øjeblikket kommer der flest fra Nigeria, Guinea og Ghana.
Og i løbet af de næste 30 år vil Afrikas befolkning blive tredoblet til over tre milliarder mennesker!

Overfor dette uhyggelige fremtidsscenarium er der, som jeg nævnte, kun to reelle valg.

Det første er "nemt". Det er det, vi kender; det som uansvarlige politikere har ladet ske: Vi lader vort kontinent overløbe. Lader millioner af afrikanere og arabere trænge ind i Europa, hvor de vil begynde at kræve ind. Den store muslimske del har ydermere det fortsæt, at vi skal trædes ned og de blive herskende.

Det andet valg?
Det er heller alt for hyggeligt - men er Europas hyggetid ikke ligesom ovre?
Det andet valg - overlevelsesvalget - betyder uendelige ruller af pigtråd ved de indre grænser mellem vore lande og bevæbnede soldater langs disse med ordre til at skyde om nødvendigt.

Pjat om en tredje "gylden middelvej" findes ikke. Tag nu og glem det.

Jeg funderer hver dag over, om europæerne VIL beskytte deres lande. Eller om årtiers klistret sødsuppe har gjort dem så slappe, at de bare smider sig ned og lader indtrængerne trampe hen over dem?
Hvad vil I gerne?

Danmark muhammedanerfrit!

Offline 12:30

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Ham på nordpolen er ligeglad
« Svar #1 Dato: August 15, 2017, 12:47:02 pm »
Alt, alt for langsomt er det ved at gå op for mange europæere, hvordan misforstået medfølelse og manglende forudseenhed har sat os i en situation, hvor der egentlig kun er to valg. Dem skal jeg komme tilbage til.

Først opsummerer vi lige: Det er realistisk, at der i år vil komme 300.000 indtrængere til Europa over Middelhavet fra Libyens kyster. Der til skal lægges de mange indtrængere, som kommer med andre smuglerruter. Der er få flygtninge imellem dem. De er velfærdjægere, som kommer fordi de ved, at selv hvis de bliver nægtet asyl, er det meget svært at sende dem hjem igen, ligesom det bliver relativt nemt for dem at forsvinde under jorden i de europæiske storbyer. Og så lige en ting til: Imellem dem er også en del - ikke så mange, men dødsenfarlige jihadister - som er klar til kamp mod os "vantro" i Europa. Vi har allerede hørt fra de første.

I øjeblikket kommer der flest fra Nigeria, Guinea og Ghana.
Og i løbet af de næste 30 år vil Afrikas befolkning blive tredoblet til over tre milliarder mennesker!

Overfor dette uhyggelige fremtidsscenarium er der, som jeg nævnte, kun to reelle valg.

Det første er "nemt". Det er det, vi kender; det som uansvarlige politikere har ladet ske: Vi lader vort kontinent overløbe. Lader millioner af afrikanere og arabere trænge ind i Europa, hvor de vil begynde at kræve ind. Den store muslimske del har ydermere det fortsæt, at vi skal trædes ned og de blive herskende.

Det andet valg?
Det er heller alt for hyggeligt - men er Europas hyggetid ikke ligesom ovre?
Det andet valg - overlevelsesvalget - betyder uendelige ruller af pigtråd ved de indre grænser mellem vore lande og bevæbnede soldater langs disse med ordre til at skyde om nødvendigt.

Pjat om en tredje "gylden middelvej" findes ikke. Tag nu og glem det.

Jeg funderer hver dag over, om europæerne VIL beskytte deres lande. Eller om årtiers klistret sødsuppe har gjort dem så slappe, at de bare smider sig ned og lader indtrængerne trampe hen over dem?
Hvad vil I gerne?

Mangfoldighed er sagen!

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
  • Country: dk
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: 'Mangfoldighed' er et bandeord!
« Svar #2 Dato: August 15, 2017, 01:09:01 pm »
12:30:
Citér
Mangfoldighed er sagen!

Nej, graven!

For alt det mange, mange generationer af tyskere, nordmænd, svenskere, danskere osv. har bygget op og holdt af.
Danmark muhammedanerfrit!

Front Helle

• Gæst
Sv: Der er kun to valg for europæerne
« Svar #3 Dato: August 15, 2017, 01:54:28 pm »
Måske er det netop illusionen om "den gyldne middelvej", der har snydt millioner af europæere, fået dem til at støtte politikere med "mangfoldighed" og selvopgivelse på programmet. Det fatale, som bare fik indtrængningen til at fortsætte og fortsætte.
Selv nu hører man næsten hver dag uholdbare, forfejlede udsagn om at "bremse den muslimske indvandring" (ikke total-stoppe). Det er vist den nye socialdemokratiske tese. At "bremse"!

Man kan bare se ham her (ukendt for mig, men han er fra liste A) - han begynder godt, men alligevel peger han slet ikke på dit "2. valg".

http://www.bt.dk/blogs/s-profil-med-dyster-forudsigelse-hvis-vi-ikke-goer-noget-nu-bukker-vi-under

Men du har ret - det er den vej, vi hurtigt må indstille os på. Ellers går vi til grunde. Så kommer vores efterkommere til at leve i et "danmark", hvor sharialoven er gældende.

Åh, forresten hr. Rudi,
Velkommen tilbage   :kiss2:

Anklageren

• Gæst
Tiden går - så man kan lige så godt vænne sig til tingenes tilstand
« Svar #4 Dato: August 15, 2017, 02:51:24 pm »
Måske er det netop illusionen om "den gyldne middelvej", der har snydt millioner af europæere, fået dem til at støtte politikere med "mangfoldighed" og selvopgivelse på programmet. Det fatale, som bare fik indtrængningen til at fortsætte og fortsætte.
Selv nu hører man næsten hver dag uholdbare, forfejlede udsagn om at "bremse den muslimske indvandring" (ikke total-stoppe). Det er vist den nye socialdemokratiske tese. At "bremse"!

Man kan bare se ham her (ukendt for mig, men han er fra liste A) - han begynder godt, men alligevel peger han slet ikke på dit "2. valg".

http://www.bt.dk/blogs/s-profil-med-dyster-forudsigelse-hvis-vi-ikke-goer-noget-nu-bukker-vi-under

Men du har ret - det er den vej, vi hurtigt må indstille os på. Ellers går vi til grunde. Så kommer vores efterkommere til at leve i et "danmark", hvor sharialoven er gældende.

Åh, forresten hr. Rudi,
Velkommen tilbage   :kiss2:

Der er ikke noget som helst, der tyder på, at islam er ved at blive smidt ud.

Der er ingen af de partier i folketinget - som danskerne har valgt - der går ind for at smide indvandrerne ud af landet - bortset fra kriminelle indvandrere.

Selv hvis det skulle lykkes et parti - som går ind for udsmidning - at komme over spærregrænsen, så vil de få mandater ikke gøre nogen forskel.

Vær realistisk

Jeg ved ikke hvad det nytter, at du og DerRudi stikker folk blår i øjnene - men I må jo have en grund?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.6%
  • Country: 00
  • Dialektisk materialist og ateist.
    • Vis profil
Sv: Der er kun to valg for europæerne
« Svar #5 Dato: August 16, 2017, 07:55:37 am »
Hvad vil I gerne?

Lad det fare, Der Rudi, lad det fare. Længe inden det er kommet så vidt, har klimaforandringer indhentet udviklingen. Og så er du vist også en halvgammel mand. Den sidste tid for menneskeheden, kommer for alvor først når du og jeg er væk herfra. Som Phil skrev et andet sted: nyd dog den sidste tid.

Iøvrigt vil stormløbet fra Afrika forstærkes af klimaforandringer. Mange af dem der kommer, er klimaflygtninge. Ikke velfærdsjægere.

Også her i Thailand breder afrikanerne sig. Ikke fordi jeg vil gå ind i debat om de er dummere eller ej. Men dels er de fordømte til at blive flere og flere, dels er de ikke just opmuntrende for min æstetik. (Uha, skrev jeg virkeligt det?)