Forfatter Emne: Hvorfor er vi så blødsødne overfor trafikkriminelle?  (Læst 632 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Hvorfor er vi så blødsødne overfor trafikkriminelle?
« Dato: August 20, 2017, 06:44:31 pm »
HVER dag ser jeg her i byen folk, der kører pilhamrende råddent og uansvarligt. Både i bil, på motorcykel - men også på cykel. HVER DAG ÅRET RUNDT.

Så er det jeg tænker, hvorfor samfundet ikke tager større afstand fra trafikbøller og trafikkriminelle?

Det er som om, at folk synes, at det bare er sejt at køre stærkt, at køre råddent, at lave hjulspind o.s.v. Men folk glemmer, at en bil IKKE er et legetøj, men et potentielt mordvåben.

Jeg mener, at der skal skrides hårdere ind overfor trafiksyndere. Straffen skal svare til mordforsøg eller voldtægt, for det er jo lige så farligt at køre f.eks. 100 inde midt i byen, som det er at voldtage nogen eller stikke dem med kniv. Det er jo at siddestille med mordforsøg.

Hvorfor ser man så, at de samme typer - typisk fartglade unge fyre - i månedsvis igen og igen ses køre råddent og uansvarligt? Der sker jo ikke rigtigt noget....

Det burde sidestilles med voldtægt eller mordforsøg at køre 100 gennem en by og at køre pilråddent. Ganske enkelt. En fartsynder, der kører så uansvarligt, er ikke en fis bedre end en knivstikker, en voldtægtsforbryder eller lignende. Ikke spor.
« Senest Redigeret: August 20, 2017, 06:48:06 pm af politisk ukorrekt »

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1%
    • Vis profil
Sv: Hvorfor er vi så blødsødne overfor trafikkriminelle?
« Svar #1 Dato: August 20, 2017, 06:50:58 pm »
Jeg kan kun give dig ret. Og jeg må også sige, at jeg kan ikke forklare hvorfor. Jeg kunne også godt tænke mig, at der var hårdere straf for trafikkriminalitet.

JoIo

• Gæst
« Svar #2 Dato: August 20, 2017, 07:35:30 pm »
Jeg kan kun give dig ret. Og jeg må også sige, at jeg kan ikke forklare hvorfor. Jeg kunne også godt tænke mig, at der var hårdere straf for trafikkriminalitet.

Jeg har altid undret mig om Danskernes mentalitet.
Vi er så korrekt, men accepterer storsindet at alle på to hjul kører 270 km i timer i byzoner.
Nu er jeg selv lidt af en fartbølle, og kører gerne stærk, men at blive overhalet af en knallert/eller noget lignede med lysets hastighed i byzoner kan være lidt grænseoverskridende, imens politiet stempler pas på EN af landets grænser.

Jeg er tid lidt sure over hvorfor de ikke kontrollere f.eks.  vores bil med overlæs af millioner i euforiserende stoffer når vi kører over grænser.

« Senest Redigeret: August 20, 2017, 10:56:18 pm af JoIo »

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 20, 2017, 08:37:03 pm »
Bare rolig ... De får dig nok en dag ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

JoIo

• Gæst
« Svar #4 Dato: August 20, 2017, 09:13:46 pm »
Bare rolig ... De får dig nok en dag ... :ermm:

Nu snakker jeg om dope, ikke om du ved hvad dyre får, o)
Du kender vel nok den vitz om tryllebøren og griseavler

For resten, de skal snart samle sig, om lidt skal de grave mig op for beviser -0) 
« Senest Redigeret: August 20, 2017, 09:19:22 pm af JoIo »

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 21, 2017, 08:06:46 am »
Bøder er kommet op på 1500 fra 750 og det er nemmere at få klip i dag. Jeg mener ikke det er nok men det er en god start. Jeg mener stadigvæk at telefontosser i trafikken er 100 gange farliger for samfundet end nynazister
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: August 21, 2017, 09:08:45 am »
Bøder er kommet op på 1500 fra 750 og det er nemmere at få klip i dag. Jeg mener ikke det er nok men det er en god start. Jeg mener stadigvæk at telefontosser i trafikken er 100 gange farliger for samfundet end nynazister

De skulle sendes til de dejlige syriske torturfængsler
Du får ret og jeg får fred!

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #7 Dato: August 21, 2017, 10:41:02 am »
Mit problem er, at når man ser f.eks. Station 2 og en eller anden bølle drøner rundt med 80 km. i timen i byzonen, hvor der går børn rundt o.s.v., så kommer de jo aldrig i fængsel. Men får bare klips eller får taget kørekortet o.s.v. Man burde simpelthen tildele dem en fængselsstraf på linie med dem, der udøver grov vold. Da det at køre så hurtigt i f.eks. byzone svarer til grov vold.

Nu taler jeg om dem, der kører groft uansvarligt. Jeg taler ikke om folk, der lige kører 7 km. i timen for hurtigt og får en lille bøde. De skal selvfølgelig fortsat ikke i fængsel.