Hvad er ekstremistisk propaganda? Er det når NWO-globalisterne/neoconsene dræber millioner i Irak, Afghanistan og Syrien? Er det når NWO-globalisterne lukker millioner af velfærdsjægere og gør orginalbefolkningen til mindretal i deres eget land? Er det når løgnemedierne forsvarer dødskulten ISlam?
Citat fra: Dansknationalist efter August 15, 2017, 10:24:17 amHvad er ekstremistisk propaganda? Er det når NWO-globalisterne/neoconsene dræber millioner i Irak, Afghanistan og Syrien? Er det når NWO-globalisterne lukker millioner af velfærdsjægere og gør orginalbefolkningen til mindretal i deres eget land? Er det når løgnemedierne forsvarer dødskulten ISlam? Ekstremistisk propaganda her på debatten er - når en debattør går ind for at USA skal indføre militærdiktatur med en ganske bestemte hensigt, at Trump kan få bygget muren.Det er helt ude i hampen.
Du bliver ved med at sige at jeg ønsker militærDIKTATUR når jeg bare ønsker ca 6 måneders militær undtagelsestilstand. Det er stadigvæk to ting som ikke er det samme
Der er så mange lovforslag der kommer igemmen huset og Senatet før det stopper hos den NWO-globaliststyret Kongress. Kongressen skal vækhttps://www.google.dk/search?q=abolish+congress&oq=abolish+congr&aqs=chrome.0.0j69i57j0l4.9439j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 der er en del der mener det samme som ig
OK, så det skulle være mig der ødelægger den høje debat herinde. Så vil jeg da holde mig væk nogle dage, og kun poste i kategorien "Dyr" og lidt om Thailand måske.De nationale debatter vil jeg holde mig fra.Lad os se om eksperimentet lykkes.Anklageren har da nogle gange været væk fra debatten i dagevis, mens han har været på jagt. Det blev debatten da ikke højnet af.
Citat fra: Dansknationalist efter August 15, 2017, 03:31:16 pmDer er så mange lovforslag der kommer igemmen huset og Senatet før det stopper hos den NWO-globaliststyret Kongress. Kongressen skal vækhttps://www.google.dk/search?q=abolish+congress&oq=abolish+congr&aqs=chrome.0.0j69i57j0l4.9439j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 der er en del der mener det samme som igDet kan vist ikke passe, at der er mange mennesker, som mener det - da "huset" og "den NWO-globaliststyret Kongress" er det samme