Forfatter Emne: Røv dårlig debat for tiden på d-d  (Læst 1904 gange)

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Røv dårlig debat for tiden på d-d
« Svar #75 Dato: August 21, 2017, 10:33:20 am »
Carlo har da også udtrykt lignende holdninger. Carlo glæder sig jo hver gang, at tusinder dør i den tredje verden, da han mener at det hjælper på jordens overbefolkning...
Nogen af det jeg skriver er også for at provokere/trolle. Det samme med sætningen som Carlo har som citat ''Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur'' Vi ved jo at Gubbi ønsker et trolleforum så jeg vil også være med på trolleriet. Jeg syntes det citat er så langt ude taget ude af kontekst af man næste ikke kan lade værd med at grine af det

Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur'

Hvis d-d var mere seriøst så havde jeg nok udtrykket det på en lidt anden måde end denne......

Jeg smørrer også nogle gange tykt på for at provokere og drille. Fordi der alligevel er så mange trolls herinde, føler jeg nogle gange et behov for at tage pis på det hele og lege med.

I store træk mener jeg dog, hvad jeg skriver. Men smørrer nogle gange ekstra tykt på for at fremhæve pointen og for at drille trolls. F.eks. i går i en diskussion med Warlock aka Ieet drillede jeg ham bevidst ved at sætte tingene ret meget på spidsen - fordi jeg alligevel ved, at uanset hvad jeg skriver og hvor seriøs jeg er, vil han altid forsøge at debunke mig. Fordi han tænder på debunking. Ieet er ligesom en advokat. Han VIL bare have ret, også når han godt ved, at han ikke har det. Det er jo lidt det samme med f.eks. en forsvarsadvokat, der forsvarer sin klient, selvom han inderst inde ved, at han er skyldig. :yes:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.