Forfatter Emne: Røv dårlig debat for tiden på d-d  (Læst 2135 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Røv dårlig debat for tiden på d-d
« Svar #30 Dato: August 16, 2017, 12:11:26 am »
I øvrigt smager det også af nazisme af afskaffe den folkevalgte lovgivende magt.

Dansknationalist må jo også mene, at folketinget skal afskaffes - så det er en slags landsforræderi.

« Senest Redigeret: August 16, 2017, 12:14:32 am af Anklageren »
Danskerne er ikke muslimer, og det bliver de heller aldrig

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: August 16, 2017, 12:21:13 am »
Og så blev der stille, efter at den lille narrøv blev hængt til tørre.
I'm a Troll

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Grib i egen barm (eller hvad du nu har)
« Svar #32 Dato: August 16, 2017, 06:11:54 am »
Hvad er ekstremistisk propaganda? Er det når NWO-globalisterne/neoconsene dræber millioner i Irak, Afghanistan og Syrien? Er det når NWO-globalisterne lukker millioner af velfærdsjægere og gør orginalbefolkningen til mindretal i deres eget land? Er det når løgnemedierne forsvarer dødskulten ISlam?

Ekstremistisk propaganda her på debatten er - når en debattør går ind for at USA skal indføre militærdiktatur med en ganske bestemte hensigt, at Trump kan få bygget muren.

Det er helt ude i hampen.

Endnu mere ude i hampen, når samme debattør, sidder langt fra USA og absolut ingen indflydelse har der. Men til gengælde har en udkantsdansk mening om hvordan 320 millioner amerkanere skulle gøre.

Lige til tørresnoren.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

BannerFøreren

• Gæst
« Svar #33 Dato: August 16, 2017, 09:28:24 am »
Lunavecchia:
Citér

Nå, Ankagleren har fået sig en ny lille "hepper" i mangel på Tigermand - huui, igen, Anklager, igen, genialt, du er den bedste nogensinde ....!

Online Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: August 16, 2017, 10:20:03 am »
I øvrigt smager det også af nazisme af afskaffe den folkevalgte lovgivende magt.

Dansknationalist må jo også mene, at folketinget skal afskaffes - så det er en slags landsforræderi.
Natuligvis skal forrædertinget afskaffes. Disse forrædere skal straffes hårdt for deres landsforræderi overfor det danske folk
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: August 16, 2017, 11:23:46 am »
Natuligvis skal forrædertinget afskaffes. Disse forrædere skal straffes hårdt for deres landsforræderi overfor det danske folk

Nemlig, disse forræddere skulle straffes med at blive sendt til Grønland og banke isterninger med en gummihammer.

På akkord. Ingen isterninger. Ingen aftensmad.

Helt ovre omkring Ittoqqortoormiit - Scoresbysund.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: August 16, 2017, 12:13:17 pm »
Eller også var jeg træt og gik i seng 30 min før du skrev dette. Men den forklaring giver vel ingen mening for dig?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: August 16, 2017, 12:29:56 pm »
Eller også var jeg træt og gik i seng 30 min før du skrev dette. Men den forklaring giver vel ingen mening for dig?

Jo da, bortset fra, at du blev hængt til tørre tre timer forinden, og da var du langt fra gået i seng.
I øvrigt er jeg egentlig også ligeglad med alle dine tåbeligheder.
I'm a Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: August 16, 2017, 01:38:55 pm »

Jo da, bortset fra, at du blev hængt til tørre tre timer forinden, og da var du langt fra gået i seng.
I øvrigt er jeg egentlig også ligeglad med alle dine tåbeligheder.
Jeg er også totalt ligeglad med den døde fede kommunist for tre dage siden. Hvad rager det mig når der dør så mange hele tiden? Fede mennesker koster amerikanske skatteydere mange penge så hendes død betyder at der er mange dyr der ikke dør. Så han har gjort meget for dyrevelfærd
« Senest Redigeret: August 16, 2017, 01:41:44 pm af Dansknationalist »

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: August 16, 2017, 01:49:35 pm »
Der er også et kæmpe problem med overbefolkning. Så det er kun godt for planeten hvis der dør nogen mennesker. Håber der snart kommer en borgerkrig i USA da det er et stykke tid siden der sidst har været en

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: August 16, 2017, 01:58:07 pm »

Jeg er også totalt ligeglad med den døde fede kommunist for tre dage siden. Hvad rager det mig når der dør så mange hele tiden? Fede mennesker koster amerikanske skatteydere mange penge så hendes død betyder at der er mange dyr der ikke dør. Så han har gjort meget for dyrevelfærd
Den døde fede kommunist var en nydelig ung og slank kvinde på 32 år.

http://www.independent.co.uk/news/world/americas/charlottesville-protests-latest-heather-heyer-father-mark-forgives-james-fields-killing-his-daughter-a7894996.html
I'm a Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: August 16, 2017, 02:18:08 pm »

Den døde fede kommunist var en nydelig ung og slank kvinde på 32 år.

http://www.independent.co.uk/news/world/americas/charlottesville-protests-latest-heather-heyer-father-mark-forgives-james-fields-killing-his-daughter-a7894996.html

Hun var totalt fed. Men måske for amerifatstandarden så er hun slank men det tvivler jeg på https://www.google.dk/search?q=heather+heyer+fat&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiW54j_3dvVAhXjbZoKHQ76AFoQ_AUICigB&biw=1920&bih=950#imgrc=hF6NabH0nRck1M:

Hun var så dårlig i form at hun ikke kunne undvide bilen

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: August 16, 2017, 02:21:12 pm »
Hvis nogen stadig ikke har forstået at det er en troll.

Der er også et kæmpe problem med overbefolkning. Så det er kun godt for planeten hvis der dør nogen mennesker. Håber der snart kommer en borgerkrig i USA da det er et stykke tid siden der sidst har været en

Er du en AFAcist? Hvis jeg var en trold så ville jeg slette mine indlæg som du gør da du modsat mig ikke står ved dine indlæg

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: August 16, 2017, 02:57:38 pm »
Hvis nogen stadig ikke har forstået at det er en troll.

Er du en AFAcist? Hvis jeg var en trold så ville jeg slette mine indlæg som du gør da du modsat mig ikke står ved dine indlæg

Ja, Warlock har lige slettet en masse indlæg, så nu står han som kun at have skrevet ét indlæg. Og han gør sig til dommer over, om andre er seriøse? HA HA, det er lidt komisk.

Men jeg ved godt hvem Warlock er.

Warlock er....

....

...

...

IEET

:hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Manden med de over 100 profiler herinde, som gang på gang tømmer sine profiler for indlæg og starter op fra en ny profil. Stort set én ny profil hver dag. Meget seriøst. Ja da. :yes:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: August 16, 2017, 05:12:33 pm »
Hvad er et "iee" egentlig?