Forfatter Emne: Røv dårlig debat for tiden på d-d  (Læst 1784 gange)

Offline Daisy

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Røv dårlig debat for tiden på d-d
« Svar #15 Dato: August 15, 2017, 12:20:26 am »
Ja! Men primært fordi folk er nogle bonhoveder der sidder og ryger den fede og så går på debatten og syntes de er sjove. Gnubberen burde være mere ude med gnubbekluden.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.6%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: August 15, 2017, 07:33:50 am »
OK, så det skulle være mig der ødelægger den høje debat herinde. Så vil jeg da holde mig væk nogle dage, og kun poste i kategorien "Dyr" og lidt om Thailand måske.

De nationale debatter vil jeg holde mig fra.

Lad os se om eksperimentet lykkes.

Anklageren har da nogle gange været væk fra debatten i dagevis, mens han har været på jagt. Det blev debatten da ikke højnet af.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline genuine Troll

• Fuld medlem
  • Activity:
    9%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: R*v dårlig debat for tiden på d-d,
« Svar #17 Dato: August 15, 2017, 09:06:34 am »
  Jaa lad os nu se, ikk?  :girl_smile:  :girl_blum2:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: August 15, 2017, 10:24:17 am »
Hvad er ekstremistisk propaganda? Er det når NWO-globalisterne/neoconsene dræber millioner i Irak, Afghanistan og Syrien? Er det når NWO-globalisterne lukker millioner af velfærdsjægere og gør orginalbefolkningen til mindretal i deres eget land? Er det når løgnemedierne forsvarer dødskulten ISlam?

''Eksempelvis når Præsident Trump fremføres som værende populær i befolkningen, fordi eet analyse selskab har lavet en analyse der siger dette. Herefter bliver samtlige andre analyser som siger den ene tager fejl afvist.''
Det er natuligvis vigtigt også at nævne de meningsmålinger hvor han klarer sig godt når nu løgnemedierne kun nævner de meningsmålinger hvor han klarer sig dårligt. Det er natuligvis også vigtigt at nævne at ulovlige kan sige til en meningsmåling af personen disapprove Trump, fordi at det betyder nemlig at Trumps approval er meget højere

''Eller når en person poster holdninger som Hitlers kampagne kunne have haft til udlændinge, bliver konfronteret med dette og giver sig til at bruge ukvemsord.''
Fordi Hitlerkortet er ligegyldigt. Hitler brugte tolietpapir til at tøre sig i røven med men det gør det bestemt ikke forkert at bruge tolietpapir til at tøre sig i røven med

''Eller når debatterne om mellemøstlige konflikter skal forvandles til "Jøderne startede terrororganisationerne for olie!"
Er det da forkert?
https://davidduke.com/iran-ready-present-proof-turkeys-oil-trade-isis-tehran-official-zio-watch-december-5-2015/
https://davidduke.com/oil-smuggled-daesh-goes-turkey-zio-watch-december-20-2015/
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Grib i egen barm (eller hvad du nu har)
« Svar #19 Dato: August 15, 2017, 11:07:59 am »
Hvad er ekstremistisk propaganda? Er det når NWO-globalisterne/neoconsene dræber millioner i Irak, Afghanistan og Syrien? Er det når NWO-globalisterne lukker millioner af velfærdsjægere og gør orginalbefolkningen til mindretal i deres eget land? Er det når løgnemedierne forsvarer dødskulten ISlam?

Ekstremistisk propaganda her på debatten er - når en debattør går ind for at USA skal indføre militærdiktatur med en ganske bestemte hensigt, at Trump kan få bygget muren.

Det er helt ude i hampen.

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline 12:30

• Fuld medlem
  • Activity:
    9.2%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: August 15, 2017, 12:26:59 pm »
Hvad rager det os?

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.2%
    • Vis profil
Der har vi det ord igen som jeg aldrig har nævnt
« Svar #21 Dato: August 15, 2017, 01:11:30 pm »

Ekstremistisk propaganda her på debatten er - når en debattør går ind for at USA skal indføre militærdiktatur med en ganske bestemte hensigt, at Trump kan få bygget muren.

Det er helt ude i hampen.

Du bliver ved med at sige at jeg ønsker militærDIKTATUR når jeg bare ønsker ca 6 måneders militær undtagelsestilstand. Det er stadigvæk to ting som ikke er det samme
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du går ind for, at Trump skal være diktator i 6 måneder
« Svar #22 Dato: August 15, 2017, 02:06:40 pm »

Du bliver ved med at sige at jeg ønsker militærDIKTATUR når jeg bare ønsker ca 6 måneders militær undtagelsestilstand. Det er stadigvæk to ting som ikke er det samme

Fordi det ER diktatur!

Det er ikke for sjov, man har en kongres i USA.

Alle demokratiske lande har en lovgivende forsamling, som man ikke bare kan erstatte med et militærstyre - indtil man har fået den lovgivende forsamling tromlet ned.

Du kan umuligt være så dum.

« Senest Redigeret: August 15, 2017, 02:15:59 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.2%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: August 15, 2017, 03:31:16 pm »
Der er så mange lovforslag der kommer igemmen huset og Senatet før det stopper hos den NWO-globaliststyret Kongress. Kongressen skal væk
https://www.google.dk/search?q=abolish+congress&oq=abolish+congr&aqs=chrome.0.0j69i57j0l4.9439j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 der er en del der mener det samme som ig

JoIo

• Gæst

Offline Daisy

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: August 15, 2017, 06:09:27 pm »
OK, så det skulle være mig der ødelægger den høje debat herinde. Så vil jeg da holde mig væk nogle dage, og kun poste i kategorien "Dyr" og lidt om Thailand måske.

De nationale debatter vil jeg holde mig fra.

Lad os se om eksperimentet lykkes.

Anklageren har da nogle gange været væk fra debatten i dagevis, mens han har været på jagt. Det blev debatten da ikke højnet af.

Carlo Jensen - vi er nogle gutter der sidder her og vi véd at du godt kan lide små umodne drenge. Dem er der vist også en del af i Thailand ik? Det der interesserer os i den forbindelse er hvad siger portien når du lejer et snusket hotelværelse for 1h ? Hvad koster det iøvrigt?
« Senest Redigeret: August 15, 2017, 06:13:32 pm af Daisy »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: August 15, 2017, 07:27:05 pm »
Der er så mange lovforslag der kommer igemmen huset og Senatet før det stopper hos den NWO-globaliststyret Kongress. Kongressen skal væk
https://www.google.dk/search?q=abolish+congress&oq=abolish+congr&aqs=chrome.0.0j69i57j0l4.9439j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 der er en del der mener det samme som ig

Det kan vist ikke passe, at der er mange mennesker, som mener det - da "huset" og "den NWO-globaliststyret Kongress" er det samme  :big_grin:

• Hyper medlem
  • Activity:
    40.2%
    • Vis profil

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: August 15, 2017, 09:12:42 pm »
Kongressen består af to kamre: United States House of Representatives og senatet.

Der er ikke flere end de to.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    13%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: August 15, 2017, 09:13:47 pm »

Det kan vist ikke passe, at der er mange mennesker, som mener det - da "huset" og "den NWO-globaliststyret Kongress" er det samme  :big_grin:
Det er sgu dagens griner!
For lige at få det helt på plads hedder USA's lovgivende forsamling Kongressen, og Kongressen består af 1) Senatet og 2) Repræsentanternes Hus.
I'm a Troll