Forfatter Emne: Røv dårlig debat for tiden på d-d  (Læst 1874 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Røv dårlig debat for tiden på d-d
« Dato: August 14, 2017, 06:52:47 pm »
Debatten på d-d er røv dårlig nu. Er HVAD RAGER DET OS/det var godt nok noget værre noget fra Carlo, nazikortet som Ankagleren trækker hele tiden (og også lidt Hjerneløse Anna) virkelig det bedste d-d har at komme med? Jeg forstår godt hvorfor nogen har gået væk fra siden med så dårlig en ''debat'' (kan man kalde det det) som det på d-d for tiden. PU har nogle skøre ideer med øgler men det er spændende at læse nogen gange især i forhold til HVAD RAGER DET OS/det var godt nok noget fra Carlo. Og jeg forstår godt hvorfor PU har gjort meget grin med Carlo fordi disse sætninger er noget det smader den gode debat. Hvad mener i om den dårlige debat der er på d-d for tiden?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Per

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Røv dårlig debat for tiden på d-d
« Svar #1 Dato: August 14, 2017, 08:00:44 pm »
Nu forstår jeg bedre du har travlt med nr 3. Bor du i det gamle lort.🤣😂

Front Helle

• Gæst
« Svar #2 Dato: August 14, 2017, 08:12:03 pm »
Debatten på d-d er røv dårlig nu. Er HVAD RAGER DET OS/det var godt nok noget værre noget fra Carlo, nazikortet som Ankagleren trækker hele tiden (og også lidt Hjerneløse Anna) virkelig det bedste d-d har at komme med? Jeg forstår godt hvorfor nogen har gået væk fra siden med så dårlig en ''debat'' (kan man kalde det det) som det på d-d for tiden. PU har nogle skøre ideer med øgler men det er spændende at læse nogen gange især i forhold til HVAD RAGER DET OS/det var godt nok noget fra Carlo. Og jeg forstår godt hvorfor PU har gjort meget grin med Carlo fordi disse sætninger er noget det smader den gode debat. Hvad mener i om den dårlige debat der er på d-d for tiden?

Din-debat har ikke, siden jeg registrerede 28/11 2014, været så forfærdelig som her i juli-august. På et tidspunkt tænkte jeg: Nu lukker GuBBi da biksen, det må være for pinligt at stå som adm. for sådan noget. Jeg var ovre på SOL at skrive et par indlæg, men der var bare så kedeligt. Lav aktivitet. Mange pubertetsagtige oplæg. Og så P. Jørgensen....

Man kunne måske forsigtigt håbe, at de værste spammere på D-d vil forsvinde, hvis bare GuBBi ville gøre som forleden, hvor han fjernede alle afføringsbillederne og vist også nogle uhumske indlæg. Siden burde også, om jeg så må sige holdes klar til rigtig debat, ført af folk som vil debattere, som tager emnerne alvorligt og ikke bare pløkker bavl ind i egen tro på at være "morsom."

Jeg deltog engang i en debat, hvor emnet netop var, hvorfor nogle har en enorm trang til at ødelægge debatfora, og jeg kan huske, at jeg sammenlignede debat-obstruktionen med, hvis nogen har fået stablet et klubhus (spejdere, idræt, alt muligt) på benene og glæder sig over at have et sted, hvor de kan udøve deres fritidsbeskæftigelser. Så er der nogen, der smadrer ruderne, smider stinkbomber ind i hytten osv.
Det er det samme med debat-obstruktion, som vi igen lige har set det herinde.
Sagen er, at ødelæggerne hader det faktum, at vi kan debattere emner, som nu har vores interesse. Det kan de ikke. Og så skal vi heller ikke have lov til det, det tåler de ikke. Og så er det, de kun vil ødelægge, svine og fornedre andre.

Jeg tror, den eneste måde at "redde" D-d på er, hvis debatinteresserede som dig, Dansknationalist og en håndfuld af os andre - jeg kunne forestille mig folk som Debatsvinet, Lyjse, Asmund Stridsmand, anti-rød, Phil, PU (den rigtige) og meget gerne en tilbagevendt DerRudi (som jeg også lige "mødte" på SOL under hans gamle Manner-navn) - tog det som en pligt at fyre nogle OP af. Huske at gå ind at kommentere. Så kunne det måske lige køre og ved sin seriøsitet tiltrække nye og gamle navne.
Men det er klart, at man skal være hårdhudet, da vi af erfaring ved, at Brovtebanden og andre næsten kun kommer for at stoppe debat, hvis de fornemmer, at den har nationale toner i sig. Så vil de bruge deres sædvanlige dirty tricks med at ignorere emnet og falde over debattørens profilbillede, kilder eller påstå, at man er identisk med 10-15 andre navne. Det viser selvfølgelig, at de allerede har tabt - men det kommer der jo ikke meget debat ud af. Nu breder jeg mig vist rigeligt :) men hvad mener du, Dansknationalist?

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 14, 2017, 08:30:44 pm »
Jeg er her kun fordi jeg ikke vil give brovterne en sejr med at få endnu en nationalsindet debatør væk fra stedet. Men jeg vil godt indrømme at jeg putter mindre og mindre anstrengelser på mine indlæg fra hver uge der går. Det er fordi at der ikke rigtig er nogen seriøst debat på d-d mere så gider man ikke bruge lang tid på et indlæg. Jeg har ikke noget imod meningsmodstandere men Ankagleren, Hjerneløse Anna og især Lumre-Carlo (som er den værste med hans ligegyldige onelinere) er rigtig dårlig til debat (nogen gange kommer der lidt debat fra Ankagleren men det sker ikke så tit) Jeg har personligt ikke noget imod Gubbi da han laver seriøse indlæg modsat de andre Brovtere her. Men måske hvis jeg putter mere anstrengelser i mine posts så vil der komme flere til d-d men jeg ved det ikke?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

JoIo

• Gæst
« Svar #4 Dato: August 14, 2017, 08:36:48 pm »
Jeg er her kun fordi jeg ikke vil give brovterne en sejr med at få endnu en nationalsindet debatør væk fra stedet. Men jeg vil godt indrømme at jeg putter mindre og mindre anstrengelser på mine indlæg fra hver uge der går. Det er fordi at der ikke rigtig er nogen seriøst debat på d-d mere så gider man ikke bruge lang tid på et indlæg. Jeg har ikke noget imod meningsmodstandere men Ankagleren, Hjerneløse Anna og især Lumre-Carlo (som er den værste med hans ligegyldige onelinere) er rigtig dårlig til debat (nogen gange kommer der lidt debat fra Ankagleren men det sker ikke så tit) Jeg har personligt ikke noget imod Gubbi da han laver seriøse indlæg modsat de andre Brovtere her. Men måske hvis jeg putter mere anstrengelser i mine posts så vil der komme flere til d-d men jeg ved det ikke?

Kunne det være en ide at oprette et national sindet hjørne på DD, for min skyldt kunne det godt ligge lidt i højre siden ,o)

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 14, 2017, 08:43:34 pm »
Eller måske skal brovterne komme med bedre indlæg end HVAD RAGER DET OS?

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: August 14, 2017, 08:54:33 pm »
Jeg skriver heller ikke så mange lange og seriøse indlæg som før i tiden. Fordi der mangler et seriøst og interessant modspil. Så GIDER man ikke bruge flere minutter på et seriøst oplæg. Hvorfor skulle jeg dog bruge 20 minutter på at skrive et godt, seriøst og velartikuleret debatoplæg, når den typiske reaktion, UANSET HVAD MAN SKRIVER, er HVAD RAGER DET OS? eller DET MÅ VI FUNDERE LIDT OVER?

Det er her, at jeg mener, at moderator bør skære igennem overfor dem, der saboterer andres debatoplæg. Jeg synes det er tarveligt, uhøfligt og dårlig debatstil at sabotere andres oplæg på den måde. Fint nok, at Carlo ikke interesserer sig for f.eks. mine oplæg. Men så kan han jo springe dem over i stedet for at skulle udgyde sit gylde deri. På en god debat giver man hinanden plads og albuerum, også til dem, som man er uenige med - eller også omkring emner, som måske ikke lige har ens egen interesse.

Hvis jeg var moderator ville jeg skære igennem og bede folk om at respektere andres holdninger og andres lyst til at diskutere bestemte emner, som ikke alle nødvendigvis er interesserede i. Det er kvælende for debatten og ens lyst til at debattere, når man altid mødes med obstruerende, saboterende kommentarer, som dem, som bl.a. Carlo står for. Plus et par andre i mindre grad (Carlo er klart den værste).

M.h.t. trådstater, så skriver han jo mange gode oplæg om NWO-eliten og løgnepressen. Jeg må så indrømme, at jeg heller ikke deltager særligt aktiv i de debatter. Igen fordi, den respons man får fra broveterne, er for useriøs det meste af tiden. Hvorfor så bruge tid på at diskutere med dem?

Jeg er stadig herinde, men overvejer pt. at søge andre græsgange. Fordi niveauet er for lavt herinde. Jeg venter dog lidt endnu, men jeg kan mærke, at jeg også har sænket mit eget debatniveau meget på det sidste. Fordi jeg tilpasser mig bare. Når de fleste andre er useriøse og troller løs, orker jeg ikke bruge en masse energi på selv at være seriøs. Men når jeg så selv skal sænke niveauet for at tilpasse mig, så kan man selvfølgelig spørge, om det ikke var bedre at skride? Så det må jeg lige FUNDERE LIDT OVER, som Carlo ville have sagt...
« Senest Redigeret: August 14, 2017, 08:56:54 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

JoIo

• Gæst
« Svar #7 Dato: August 14, 2017, 09:00:44 pm »
Kære ven
De bedste debattører lytter bedst.

Jeg skriver heller ikke så mange lange og seriøse indlæg som før i tiden. Fordi der mangler et seriøst og interessant modspil. Så GIDER man ikke bruge flere minutter på et seriøst oplæg. Hvorfor skulle jeg dog bruge 20 minutter på at skrive et godt, seriøst og velartikuleret debatoplæg, når den typiske reaktion, UANSET HVAD MAN SKRIVER, er HVAD RAGER DET OS? eller DET MÅ VI FUNDERE LIDT OVER?

Det er her, at jeg mener, at moderator bør skære igennem overfor dem, der saboterer andres debatoplæg. Jeg synes det er tarveligt, uhøfligt og dårlig debatstil at sabotere andres oplæg på den måde. Fint nok, at Carlo ikke interesserer sig for f.eks. mine oplæg. Men så kan han jo springe dem over i stedet for at skulle udgyde sit gylde deri. På en god debat giver man hinanden plads og albuerum, også til dem, som man er uenige med - eller også omkring emner, som måske ikke lige har ens egen interesse.

Hvis jeg var moderator ville jeg skære igennem og bede folk om at respektere andres holdninger og andres lyst til at diskutere bestemte emner, som ikke alle nødvendigvis er interesserede i. Det er kvælende for debatten og ens lyst til at debattere, når man altid mødes med obstruerende, saboterende kommentarer, som dem, som bl.a. Carlo står for. Plus et par andre i mindre grad (Carlo er klart den værste).

M.h.t. trådstater, så skriver han jo mange gode oplæg om NWO-eliten og løgnepressen. Jeg må så indrømme, at jeg heller ikke deltager særligt aktiv i de debatter. Igen fordi, den respons man får fra broveterne, er for useriøs det meste af tiden. Hvorfor så bruge tid på at diskutere med dem?

Jeg er stadig herinde, men overvejer pt. at søge andre græsgange. Fordi niveauet er for lavt herinde. Jeg venter dog lidt endnu, men jeg kan mærke, at jeg også har sænket mit eget debatniveau meget på det sidste. Fordi jeg tilpasser mig bare. Når de fleste andre er useriøse og troller løs, orker jeg ikke bruge en masse energi på selv at være seriøs. Men når jeg så selv skal sænke niveauet for at tilpasse mig, så kan man selvfølgelig spørge, om det ikke var bedre at skride? Så det må jeg lige FUNDERE LIDT OVER, som Carlo ville have sagt...

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.6%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: August 14, 2017, 09:08:46 pm »
Jeg  kikkede ind, den anden dag, skrev et par indlæg / svar, men jeg er enig i, at det er gået i SPAM herinde.

Noget jeg lige bemærkede var, i en tråd, et nyt profil-navn, med Anklagerens billede.. ja - jeg husker Anklageren har haft det, og jeg mente faktisk det var ham, da han har lagt billeder ud fra Grønland, med et foto af ham...

Jeg opgav, gad ikke bruge min tid på det.

• Hyper medlem
  • Activity:
    41%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: August 14, 2017, 09:20:57 pm »
Jeg er her kun af tre grunde

1. Jeg ved at hvis jeg stopper på d-d så vil brovterne få en kæmpe sejr

2. d-d er det eneste forum jeg kender som har 100% ytringsfrihed

3. Løgnemedierne skal afsløres da jeg ved at løgnemedierne stopper ikke med deres evige løgne hvis jeg stopper med at poste her

JoIo

• Gæst
« Svar #10 Dato: August 14, 2017, 09:34:43 pm »
Jeg er her kun af tre grunde

1. Jeg ved at hvis jeg stopper på d-d så vil brovterne få en kæmpe sejr

2. d-d er det eneste forum jeg kender som har 100% ytringsfrihed

3. Løgnemedierne skal afsløres da jeg ved at løgnemedierne stopper ikke med deres evige løgne hvis jeg stopper med at poste her

Og du er velkommen ,o)

Offline Daisy

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: August 14, 2017, 10:16:24 pm »
Ja det er kedelig at tonen er som den er her på debatten. Det er noget vi i kongehuset ser som dårligt... jeg skal ryge nu...

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.4%
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: August 14, 2017, 10:22:53 pm »
Ja det er kedelig at tonen er som den er her på debatten. Det er noget vi i kongehuset ser som dårligt... jeg skal ryge nu...

Kære Deres Majestæt Dronningen af Danmark,

hvorledes ser De egentlig på de kontroversielle ytringer, som Deres Kongelige Højhed, Kong Henrik...øhm Prins Henrik af Danmark, er kommet med på det sidste? Føler De Dem ikke, undskyld jeg udtrykker mig så bramfrit, røvrendt af deres ægtemand og prinsegemal Henri, når han sådan dolker Dem i ryggen og mener, at De ikke viser den fornødne respekt for ham som ægtemand og når De, efter Prinsegemalens udsagn, decideret gør ham til en nar foran hele Danmark?

Overvejer De skilsmisse eller kunne De endog finde på at abdicere og lade deres søn, Hans Kongelige Højhed Kronprins Frederik, overtage geschæften, om jeg så må sige?
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Daisy

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: August 14, 2017, 11:01:24 pm »

Kære Deres Majestæt Dronningen af Danmark,

hvorledes ser De egentlig på de kontroversielle ytringer, som Deres Kongelige Højhed, Kong Henrik...øhm Prins Henrik af Danmark, er kommet med på det sidste? Føler De Dem ikke, undskyld jeg udtrykker mig så bramfrit, røvrendt af deres ægtemand og prinsegemal Henri, når han sådan dolker Dem i ryggen og mener, at De ikke viser den fornødne respekt for ham som ægtemand og når De, efter Prinsegemalens udsagn, decideret gør ham til en nar foran hele Danmark?

Overvejer De skilsmisse eller kunne De endog finde på at abdicere og lade deres søn, Hans Kongelige Højhed Kronprins Frederik, overtage geschæften, om jeg så må sige?

Prinsen og jeg har igen i år været på Færøerne og Grønland med Kongeskibet. Det varmer vore hjerter at se færinger fra nær og fjern komme og besøge prinsgemalen og jeg samt vore yndige børn og børnebørn på skibet når vi kommer i havn i Sønderstrømfjord. Også tak til besætningen på det gode skib og må vi i den forbindelse sende vore varmeste hilsener til søens folk samt mindretallet i syd Slesvig samt i Flensburg, samt til de mange ude omkring der gør tjeneste på vor handelsflåde i fjerne egne. Det nye år kommer til at byde på mange dumsmarte udfordringer. Prinsgemalen er rejst til fjerne egne fra vort slot i Caix og til Kina da han har søgt en stilling ved hoffet i Bejing mhp. at blive kejser at Kina. Året har budt på mange udfordringer - også i vort hjem. Prinsen vil, hvis han får stillingen, blive stedt til hvile vil sin bortgang og balsameret ved ankomsten da han er sendt med Kgl. post (=PostNord). Vi sender derfor de varmeste hilsener til Kina.

Gud bevare Danmark.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.2%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: August 14, 2017, 11:21:43 pm »
Jeg  kikkede ind, den anden dag, skrev et par indlæg / svar, men jeg er enig i, at det er gået i SPAM herinde.

Noget jeg lige bemærkede var, i en tråd, et nyt profil-navn, med Anklagerens billede.. ja - jeg husker Anklageren har haft det, og jeg mente faktisk det var ham, da han har lagt billeder ud fra Grønland, med et foto af ham...

Jeg opgav, gad ikke bruge min tid på det.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=2984.0