Forfatter Emne: Muslimsk bønnekald i Roskilde Domkirke  (Læst 691 gange)

Offline Evalu

• Senior medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Muslimsk bønnekald i Roskilde Domkirke
« Svar #15 Dato: August 13, 2017, 05:55:31 pm »
Dansknationalist har den pointe, at i det øjeblik islam får magt som agt, er der ingen trosfrihed.

Hvis Dansknationalist fik magt som agt, ville der heller ikke være trosfrihed.
Man forsvarer ikke trosfrihed ved at afskaffe den.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.2%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: August 13, 2017, 06:50:42 pm »
Det er udansk ikke at respektere menneskers religiøse følelser

Tjaeeeeeee.......... når samme religiøse "følelse" går ud på at sende datteren  på genopdragelse i Pakistan?

Jeg regner ihvertfald muslimernes religiøse æresfølelse ringere end noget jeg skyller ud i lokummet.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.2%
    • Vis profil
Sv: Det er jo ikke rigtigt
« Svar #17 Dato: August 14, 2017, 12:38:43 am »
Muslimerne nyder godt af den danske frihed til at dyrke den religion, som man vil dyrke - .........

Nyder godt af? Nej, de snylter sq på den danske frihed.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: August 14, 2017, 01:31:55 am »
Det er udansk ikke at respektere menneskers religiøse følelser

Tjaeeeeeee.......... når samme religiøse "følelse" går ud på at sende datteren  på genopdragelse i Pakistan?

Jeg regner ihvertfald muslimernes religiøse æresfølelse ringere end noget jeg skyller ud i lokummet.

Regner du da dig selv for Holger Danske?
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.2%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: August 14, 2017, 06:55:50 am »
Helle front, så kom her til Thailand og se. Eller rettere: lad være. Her har thaierne fundet ud af at gøre noget Dutarte-agtigt ved muslimerne, længe før Dutarte fik den lyse ide at slå dem ihjel.

I Sydthailand bliver muslimer slået ihjel for et godt ord og hvis der kommer muslimske flygtningsskibe til Thailands kyst, slæber flåden dem langt ud på åbent hav, for at de kan krepere.

Alligvel breder islam sig i Thailand. Det viser bare hvor svært det er at stoppe islams fremmarch. Der skal virkeligt slås mange ihjel.

Offline genuine Troll

• Fuld medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: August 14, 2017, 09:35:51 am »
Dansknationalist har den pointe, at i det øjeblik islam får magt som agt, er der ingen trosfrihed. Så er du færdig med at gå til kristen gudstjeneste og nadver, Evalu. Islam er meget udansk ja, islam er en tro med et vedhæftet politisk-totalitært system, og dette system tåler ikke "vantro" - de har faktisk i opdrag at dræbe os!

Problemet i denne tråd er desværre nok noget, som er set før herinde. Der er et par stykker, som burde gøre sig selv den tjeneste at sætte sig ind i, hvad islam er og hvad islam vil i Europa. Men det må man vist ikke sige - så får vi bare den med de 0,01 promille hard core muslimer og de 99,9 procent dejlige, tolerante bamseline-muslimer.   :girl_haha:

Du får en like for den´ med bamseline-muslimer 99,9 procent silkebløde,  :girl_haha:
Fake profil, :girl_blum2:

Front Helle

• Gæst
« Svar #21 Dato: August 15, 2017, 01:34:36 pm »
"Det er udansk ikke at respektere menneskers følelser" - siger Evalu.

Jeg kan blot aldrig huske, at vi har hørt fra ham, når -

Muslimske unge har leget vildt på kirkegårde, skændet gravfreden, ødelagt gravsten og andre mindesymboler som de døde har opsat for at ære deres slægtninge.
Når de har spyttet på kirker. (Det er et led i opdragelsen, et krav hjemmefra i mange muslim-familier).

Eller når der er blevet spyttet for fødderne af f.eks. piger/kvinder med et synligt kors-smykke og hvæset "haram" (forbudt) ind i hovedet på vedkommende. Eller simpelthen hendes kors er blevet revet af.

Det har Evalu og andre halalhippier aldrig, aldrig hørt om. Men nu har jeg nævnt det.

Men dette her - det var for stærkt for Evalu og biskoppen i Roskilde:

http://www.dendanskeforening.dk/side598-cid-522-aid-9575-mid-1-params-11.html

Offline Evalu

• Senior medlem
  • Activity:
    4.8%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: August 15, 2017, 01:40:56 pm »
"Det er udansk ikke at respektere menneskers følelser" - siger Evalu.

Jeg kan blot aldrig huske, at vi har hørt fra ham, når -

Muslimske unge har leget vildt på kirkegårde, skændet gravfreden, ødelagt gravsten og andre mindesymboler som de døde har opsat for at ære deres slægtninge.
Når de har spyttet på kirker. (Det er et led i opdragelsen, et krav hjemmefra i mange muslim-familier).

Eller når der er blevet spyttet for fødderne af f.eks. piger/kvinder med et synligt kors-smykke og hvæset "haram" (forbudt) ind i hovedet på vedkommende. Eller simpelthen hendes kors er blevet revet af.

Det har Evalu og andre halalhippier aldrig, aldrig hørt om. Men nu har jeg nævnt det.

Men dette her - det var for stærkt for Evalu og biskoppen i Roskilde:

http://www.dendanskeforening.dk/side598-cid-522-aid-9575-mid-1-params-11.html

Jeg er altid parat til at kritisere idiotisk opførsel -  uanset om det er muslimer eller SIAD, der står bag. :smile1:

Front Helle

• Gæst
« Svar #23 Dato: August 15, 2017, 07:55:51 pm »
Evalu, Anklageren, Landbokonen og ligesindede kan glæde sig over, at mainstreammedierne næsten ikke omtaler bønnekaldet i Roskilde Domkirke.
Dog - Berlingske Tidende har en smule i dag, men man går mest op i, at en 52-årig kvinde fra Ølstykke og en 59-årig mand fra Roskilde er sigtet for at forstyrre gudstjenesten.
Avisen må dog roses for at have fattet én ting; den skriver nemlig:
"Formålet var at lade biskoppen høre, hvordan et bønnekald over Roskilde vil være."   :girl_haha:

Til gengæld kan Anders Gravers glæde sig over, at en amerikansk anti-islamisk side har en artikel af ham 'på'.
Du kan læse den her:   
http://pamelageller.com/2017/08/denmark-bishop-call.html/

Der er også et billede af forræder-biskoppen, hvor han puster sig op og taler for sine muslimske venner. Det er dem, du skal kigge på - ham med skægget nærmest biskoppen...prøv at lægge mærke til det lille smil. Han hygger sig, kan I tro. Og bemærk også udsmykningen på talerstolen.   :bad:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Postyret om det ikke eksisterende problem
« Svar #24 Dato: August 15, 2017, 09:46:54 pm »
Pressen ville nok interessere sig mere for "problemet", hvis det var et ægte problem.

Jeg ved godt, du tror det er et spørgsmål om tid - men det behøver man jo ikke at tro på, fordi det ikke er et problem at forbyde bønnekald i Danmark.

I mellemtiden synes jeg nu ikke, at der er noget at sige til, at pressen ikke er oppe på dupperne i det spørgsmål.

Nu skal du ikke misforstå det, for jeg vil være på din side, hvis bønnekald nogen sinde kommer til at gjalde ud over danske byer. Jeg har i forvejen været træt af kirkeklokker, da jeg engang boede klods op og ned af en kirke - og så er lyden altså ret høj i søndagsfreden.

Der er i forvejen rigelig med støj i byerne - så langt kan jeg godt følge dig.

Evalu, Anklageren, Landbokonen og ligesindede kan glæde sig over, at mainstreammedierne næsten ikke omtaler bønnekaldet i Roskilde Domkirke.
Dog - Berlingske Tidende har en smule i dag, men man går mest op i, at en 52-årig kvinde fra Ølstykke og en 59-årig mand fra Roskilde er sigtet for at forstyrre gudstjenesten.
Avisen må dog roses for at have fattet én ting; den skriver nemlig:
"Formålet var at lade biskoppen høre, hvordan et bønnekald over Roskilde vil være."   :girl_haha:

Til gengæld kan Anders Gravers glæde sig over, at en amerikansk anti-islamisk side har en artikel af ham 'på'.
Du kan læse den her:   
http://pamelageller.com/2017/08/denmark-bishop-call.html/

Der er også et billede af forræder-biskoppen, hvor han puster sig op og taler for sine muslimske venner. Det er dem, du skal kigge på - ham med skægget nærmest biskoppen...prøv at lægge mærke til det lille smil. Han hygger sig, kan I tro. Og bemærk også udsmykningen på talerstolen.   :bad:
« Senest Redigeret: August 15, 2017, 09:52:15 pm af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Front Helle

• Gæst
Sv: Nu har biskoppen fået et brev
« Svar #25 Dato: August 17, 2017, 11:16:18 am »
Brev til biskop PETER FISCHER-MØLLER - fra en kristen medborger.

https://siaddk.wordpress.com/2017/08/17/brev-sendt-til-biskoppen-fra-kristen-medborger/

Ja, hvor var biskoppen? Måske var han optaget af et dialog-kaffemøde med de muslimer han bekymrer sig så meget om?