Forfatter Emne: Raket-Madsen, den sunkne ubåd og den mystiske forsvundne kvinde  (Læst 12913 gange)

Anklageren

• Gæst
Hvis jeg en sjælden gang selv får lov til forklare, hvad jeg mener
« Svar #60 Dato: September 08, 2017, 11:42:02 am »
Jeg har aldrig påstået, at Peter Madsen har dræbt den svenske journalist, men jeg synes ikke, at Peter Madsen har givet en rimelig forklaring på, hvorfor liget af Kim Wall skulle ende parteret i Køge Bugt - eller hvorfor han sænkede ubåden.

Peter Madsen virker ikke normal.

Er din nye video lige så virkelighedsfjern som din første video var?

Tørresnoren

• Gæst
Sv: Raket-Madsen, den sunkne ubåd og den mystiske forsvundne kvinde
« Svar #61 Dato: September 08, 2017, 05:20:37 pm »
Han tror, som jeg også har luftet før, at Kim Wall er i ledtog med magteliten og er underdover Pentagon-udsendt og at der har været tre personer med ombord på ubåden og at liget, de fandt, slet ikke er Kim Wall´s. Men enten et fake lig eller en helt tredje person.

DEN teori bør du og din islandske buddy altså gå til myndighederne med..!

- der er noget der hedder 'evner forpligter'..! - Det betyder, at HAR man som du og denne Hr. Hreinberg fået SÅ skarpe analytiske evner i nådegave, så har man altså en forbandet pligt til at underrette rette myndighed om sin viden..!

Politiet padler jo tydeligvis rundt i øst og vest - nærmest som fluer i en mælkeflaske... :hyper:

- men forestil dig, du og Hr. Hreinberg kunne jo i fællesskab kaste et helt nyt lys over denne gåde - de uniformerede får i drabsafdelingen aner jo ikke en snus om det faktum, at Kim Wall var/er i ledtog med magteliten og sandsynligvis er undercover Pentagon-udsendt... :big_grin:

Og skal jeg være ærlig - så vidste jeg det heller ikke..!  :ohmy:

- men nu kan jeg pludselig se sammenhængen... - tak!  :yes:

Så, Øglemand - fat knoglen og lad dem få sandheden... - hellere i dag end i morgen..! :yes:

https://www.politi.dk/Koebenhavn/da/servicemenu/forside/

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #62 Dato: September 08, 2017, 05:53:59 pm »

Hans konklusion er, at han IKKE tror på, at Kim Wall er død. Han tror, som jeg også har luftet før, at Kim Wall er i ledtog med magteliten og er underdover Pentagon-udsendt og at der har været tre personer med ombord på ubåden og at liget, de fandt, slet ikke er Kim Wall´s. Men enten et fake lig eller en helt tredje person. Han redegør for, at det er usandsynligt, at de i løbet af få timer har kunnet identificere Kim Wall gennem dna-analyse af hendes tandbørste samt evt. et par hår...

Hvis man skal udtænke konspirationsteorier, er det en fordel, at man forholder sig til kendsgerningerne og ikke baserer sine teorier på fejlagtige antagelser.

Torsoen blev fundet mandag den 21. august i løbet af dagen, og resultatet af DNA prøverne blev offentliggjort om morgenen den 23. august, altså efter cirka halvandet døgn.

http://www.dr.dk/nyheder/indland/tidslinje-saadan-er-ubaadssagen-forloebet

En DNA prøve kan under optimale omstændigheder færdiggøres indenfor et døgn.

http://retsmedicin.ku.dk/om_instituttet/retsgenetik/Straffesager/til-journalister/
I'm a Troll

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #63 Dato: September 08, 2017, 06:07:57 pm »

Hans konklusion er, at han IKKE tror på, at Kim Wall er død. Han tror, som jeg også har luftet før, at Kim Wall er i ledtog med magteliten og er underdover Pentagon-udsendt og at der har været tre personer med ombord på ubåden og at liget, de fandt, slet ikke er Kim Wall´s. Men enten et fake lig eller en helt tredje person. Han redegør for, at det er usandsynligt, at de i løbet af få timer har kunnet identificere Kim Wall gennem dna-analyse af hendes tandbørste samt evt. et par hår...

Hvis man skal udtænke konspirationsteorier, er det en fordel, at man forholder sig til kendsgerningerne og ikke baserer sine teorier på fejlagtige antagelser.

Torsoen blev fundet mandag den 21. august i løbet af dagen, og resultatet af DNA prøverne blev offentliggjort om morgenen den 23. august, altså efter cirka halvandet døgn.

http://retsmedicin.ku.dk/om_instituttet/retsgenetik/Straffesager/til-journalister/

Jamen, det er da også afrundet nærmest ét døgn (plus nogle få timer). I betragtning af, at den slags kun kan lade sig gøre, som de skriver, under OPTIMALE omstændigheder, synes jeg det virker mistænkeligt hurtigt. Dersom omstændighederne netop var alt andet end optimale (ubåd fyldt med vand plus sparsomt dna-spor fra tandbørste og hårbørste).

Nu er dette dog islændingens argument. Det var ham, der gjorde mig opmærksom på det mistænkelige i det hurtige DNA-resultat. Jeg referede baer til hans konklusion, selvom jeg egentlig tenderer til at være enig med ham.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #64 Dato: September 08, 2017, 06:11:36 pm »
Han tror, som jeg også har luftet før, at Kim Wall er i ledtog med magteliten og er underdover Pentagon-udsendt og at der har været tre personer med ombord på ubåden og at liget, de fandt, slet ikke er Kim Wall´s. Men enten et fake lig eller en helt tredje person.

DEN teori bør du og din islandske buddy altså gå til myndighederne med..!

- der er noget der hedder 'evner forpligter'..! - Det betyder, at HAR man som du og denne Hr. Hreinberg fået SÅ skarpe analytiske evner i nådegave, så har man altså en forbandet pligt til at underrette rette myndighed om sin viden..!

Politiet padler jo tydeligvis rundt i øst og vest - nærmest som fluer i en mælkeflaske... :hyper:

- men forestil dig, du og Hr. Hreinberg kunne jo i fællesskab kaste et helt nyt lys over denne gåde - de uniformerede får i drabsafdelingen aner jo ikke en snus om det faktum, at Kim Wall var/er i ledtog med magteliten og sandsynligvis er undercover Pentagon-udsendt... :big_grin:

Og skal jeg være ærlig - så vidste jeg det heller ikke..!  :ohmy:

- men nu kan jeg pludselig se sammenhængen... - tak!  :yes:

Så, Øglemand - fat knoglen og lad dem få sandheden... - hellere i dag end i morgen..! :yes:

https://www.politi.dk/Koebenhavn/da/servicemenu/forside/

Du burde vide, hvis du ikke er et FÅR, at politiet også er topstyret af frimurere.

Hvis en menig betjent forsøger at få sandheden frem om en sådan stor sag, så vær vis på at han vil blive taget fra sagen eller endda forflyttet eller fyret. Sådan fungerer det i det frimurerstyrede samfund.

Derfor ser man ofte, at der er et misforhold mellem menige betjente og ledelsen, som vi har set på det sidste, hvor der har været utilfredshed blandt menige betjente med den øverste politiledelse i landet. Som givetvis er frimurere og derfor er de reelt ikke interesserede i, at sandheden altid skal vinde. Disse frimurere har jo en bestemt agenda, de skal følge, og kun hvis sandheden ej kolliderer med deres agenda, vil de lade sandheden komme frem...

Det er også derfor, at politiet sjældent går efter de allerstørste fisk, men kun efter de små og middelstore fisk. De største hajer og hvaler tør de ikke fange. 33. graders frimurere f.eks. Store kanoner indenfor erhvervslivet og politik. Havde de turdet gå efter disse typer, ville Anders Fogh havde rusket tremmer i årevis for sin ulovlige Irak-krig. :yes:

Vi ser også, at de kongelige er beskyttet. De kan foretage sig hvad som helst uden at blive dømt. Frederik kan køre ulovligt over Storebæltsbroen, uden at der sker en kæft. Sådan ér det. De største kanoner kan gøre, hvad der passer dem. Og i Storbritannien så vi hvordan de kongeliges ven, Jimmy Saville, gennem hele sin tv-karriere var seriepædofil og nekrofil (dyrkede både sex med små piger og med lig). Men først da han døde, kom sandheden frem. Fordi de ikke turde røre ham, mens han endnu var i live. Fordi han var mega højt på strå og ven med kongehuset i Storbritannien. Meget typisk.
« Senest Redigeret: September 08, 2017, 06:23:45 pm af politisk ukorrekt »

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #65 Dato: September 08, 2017, 06:24:10 pm »
But I just find it odd that he was caught wearing a helmet where it was written SATAN on it.

Hvorfor prøver du at bilde din buddy ind at Madsen 'was caught wearing' en svejsehjelm med den påskrift...?

- den svejsehjelm ligger på et værksted hvor masser af mennesker har deres gang - bygger, svejser osv...

Reelt set har du ikke noget belæg for at den skulle tilhøre Madsen - ej eller om han nogensinde skulle ha' båret den svejsehjelm...

:orc:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #66 Dato: September 08, 2017, 06:28:12 pm »
But I just find it odd that he was caught wearing a helmet where it was written SATAN on it.

Hvorfor prøver du at bilde din buddy ind at Madsen 'was caught wearing' en svejsehjelm med den påskrift...?

- den svejsehjelm ligger på et værksted hvor masser af mennesker har deres gang - bygger, svejser osv...

Reelt set har du ikke noget belæg for at den skulle tilhøre Madsen - ej eller om han nogensinde skulle ha' båret den svejsehjelm...

:orc:

Jo, det kan ses i denne video. Her ses han med en svejsehjelm med skriften SATAN på:

https://youtu.be/QJZCiyC9TOM?t=691

Så at han HAR haft den på, er der ingen tvivl om. Om den tilhører ham, mener jeg er sekundært. Da alene det, at han optræder med den i en officiel video fra firmaet, er skummelt. Man har ikke en hjelm på lige op i kameraet i en officiel video, hvor der står SATAN med store bogstaver, hvis man ikke har et eller andet spooky budskab, man vil ud med. Peter Madsen er jo meget presse- og mediebevidst...(havde han nu bare haft den på privat, altså uden kamera, havde vi kunnet diskutere, om det var bevidst....men det her forekommer mig at være et bevidst signal, han forsøgte at sende).

Læg dertil, at han har et satanisk pentagram udenfor sit spacelab og at han ifølge vidner er til hård sm. Ja, så tegner der sig et billede af en mand, der har sataniske tilbøjeligheder, vil jeg mene.
« Senest Redigeret: September 08, 2017, 06:33:41 pm af politisk ukorrekt »

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #67 Dato: September 08, 2017, 07:05:07 pm »

Jamen, det er da også afrundet nærmest ét døgn (plus nogle få timer). I betragtning af, at den slags kun kan lade sig gøre, som de skriver, under OPTIMALE omstændigheder, synes jeg det virker mistænkeligt hurtigt. Dersom omstændighederne netop var alt andet end optimale (ubåd fyldt med vand plus sparsomt dna-spor fra tandbørste og hårbørste).

Nu er dette dog islændingens argument. Det var ham, der gjorde mig opmærksom på det mistænkelige i det hurtige DNA-resultat. Jeg referede baer til hans konklusion, selvom jeg egentlig tenderer til at være enig med ham.

Mon ikke de kun har skulle lave DNA test på torsoen på tidspunktet?
Det skulle da være mærkeligt, om ikke politiet allerede længe inden havde sørget for at sikre sig hår og tandbørste og lavet test på disse.
Eftersom kvinden forsvandt den 10. august, ville det mest naturlige være at sikre sig de af hendes effekter, man ville kunne trække DNA ud af, aldeles omgående.
I'm a Troll

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #68 Dato: September 08, 2017, 07:24:17 pm »

Jo, det kan ses i denne video. Her ses han med en svejsehjelm med skriften SATAN på:

Nej, man ser en grøn svejsehjelm... - og den hjelm kunne såmænd ligeså godt være filmet på et skibsværft i Liverpool - og herefter klippet ind i din 'afslørende' video.. :blum:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #69 Dato: September 08, 2017, 07:37:24 pm »

Nej, man ser en grøn svejsehjelm... - og den hjelm kunne såmænd ligeså godt være filmet på et skibsværft i Liverpool - og herefter klippet ind i din 'afslørende' video.. :blum:

Du kan da bare se originalvideoen...det er det samme, man ser.

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #70 Dato: September 09, 2017, 08:29:36 am »

Samme situation - med lidt held ser man PM med 'en' svejsehjelm - på intet tidspunkt ses PM bære en hjelm med nævnte påskrift..

- så stadig kunne hjelmen ligeså godt være filmet i Bagdad eller Bagenkop - måske endda på Hjelm.. :yes:

Konklusion: Øgletosser opfinder gerne fake news, på lige fod med os andre... - fårene... :blum:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #71 Dato: September 09, 2017, 10:00:34 am »

Samme situation - med lidt held ser man PM med 'en' svejsehjelm - på intet tidspunkt ses PM bære en hjelm med nævnte påskrift..

- så stadig kunne hjelmen ligeså godt være filmet i Bagdad eller Bagenkop - måske endda på Hjelm.. :yes:

Konklusion: Øgletosser opfinder gerne fake news, på lige fod med os andre... - fårene... :blum:

Jeg har taget klippet fra originalvideoen, så hvis du mener at klippet er fake, er det personerne bag originalvideoen, du skal brokke dig til. Hvis de har faked den, har jeg ingen mulighed for at kontrollere det.

Men jeg fornemmer, at du voldtroller nu. Du er og bliver en troll, da du aldrig skriver seriøse indlæg her og kun er herinde for at samle likes gennem dine jokes. :yes:

Jeg har bemærket, at du er en af dem, der deltager mest aktivt i mobningen af Poul Jørgensen. Hvilket også viser, at du mangler fingerspidsfornemmelse for, hvor grænsen går og hvor meget man kan tillade sig at mobbe og chikanere andre mennesker. Det tyder på, at du har en eller anden brist, at du som nogle-og-treds-årig stadig deltager i mobning som en lille fregnet 11 årig dreng i skolegården.

Så skulle du ikke gå til....

:tease (2): :tatice_03:

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #72 Dato: September 09, 2017, 10:18:50 am »
1. - Hvis de har faked den, har jeg ingen mulighed for at kontrollere det.

2. - Jeg har bemærket, at du er en af dem, der deltager mest aktivt i mobningen af Poul Jørgensen.

1. Det kan jeg godt forstå - men DU skriver at PM 'was caught wearing' den skide hjelm - dét kunne du dog ha' kontrolleret. ik?

2. Øh, mig bekendt han denne bruger ikke optrådt på debatten i umindelige tider.. - havde du nu skrevet 'deltog' - SÅ havde jeg omgående erklæret mig delvist skyldig..!  :yes:

Anklageren

• Gæst
Skum på hjernen?
« Svar #73 Dato: September 09, 2017, 12:00:23 pm »

Tørresnoren

• Gæst
« Svar #74 Dato: September 09, 2017, 12:59:37 pm »
'U-reptil'...?  :hyper:

- er det en 'cowboy-svejsehjelm' den grønne bandit har på..?  :big_grin:

En anden festlig kreation blev for nyligt set i nærheden af vores lokale frimurerloge: