Forfatter Emne: Raket-Madsen, den sunkne ubåd og den mystiske forsvundne kvinde  (Læst 11685 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    61.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Raket-Madsen, den sunkne ubåd og den mystiske forsvundne kvinde
« Svar #45 Dato: August 22, 2017, 02:27:45 pm »
Madsen ligner ikke en der kunne finde på at partere en qvinde,   :girl_sad:

Men man kan jo ikke se folk længere end til tænderne,

Peter Lundin parterede da en kvinde og allievel er han et af Danmarks mest ombejlede stykke hankøn.
Du får ret og jeg får fred!

Anklageren

• Gæst
« Svar #46 Dato: August 22, 2017, 02:55:56 pm »

Så klart at Madsen er trængt op i et hjørne nu og nok får svært ved at forklare sig ud af miseren. Jeg ser en forbindelse mellem hans muligvis afstumpede handling og evt. partering af liget og så hans formodede satanisme. Jeg aner et ofringsritual af kvinden.

Det er ikke mere end et par dage siden, du lavede en video om, at de frit opfundne NWO globalister var bange for Madsens raketter, og derfor stod bag forsvindingsnummeret  :big_grin:

Under alle omstændigheder måtte NWO globalisterne være dumme som en dør - hvis de altså havde eksisteret - når det hele kikser på den måde for dem (og derfor ikke mange tanker værd) :smile1:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #47 Dato: August 22, 2017, 05:56:16 pm »
Ieet Jeg lægger Politisk Ukorrekt ord i munden, så han fremstår endnu mere tosset end han er. Folk gider ikke tjekke efter, om jeg har citeret ham korrekt, så de vil sikkert ikke opdage at jeg igen igen laver citatfusk og lægger ham ord i munden, han ikke har sagt. Faktisk er det, jeg har citeret her bare MIN meget personlige og manipulerede udlægning af hvad Politisk Ukorrekt siger.

Med venlig hilsen Ieet

Ja, så fik jeg lige brugt Ieet´s egen luskede citatskik. Bare for at eksemplificere, hvordan hr. Ieet manipulerer. :yes:

Det Ieet overser, sikkert bevidst, er at jeg sådan set bare fremstiller hypoteser om, hvad der kan være sket i sagen. Jeg har IKKE lagt mig fast på, hvordan jeg præcist tror, det er foregået. Men Ieet lægger mig så ord i munden og får mig til at fremstå som om, at jeg HAR lagt mig fast på den mest konspiratoriske af alle teorierne om, hvad der skete. Fordi han gerne vil fremstille mig som skør. :yes:

Når dette så er sagt, så er jeg såmænd bare åben for en masse forskellige teorier og scenarier. Da jeg ved, at verden er fuld af konspirationer, så ville det være dumt at afvise, at der også kan være tale om en konspiration HER. Især fordi der, som jeg nævnte tidligere, er en del tegn i den retning. Men Ieet gør bare den fejl, at han bevidst overfortolker det, jeg skriver - og får det til at lyde som om, at jeg absolut og definitivt mener, at det er et hoax. Jeg har jo bare luftet MULIGHEDEN for, at det KAN være et hoax. :yes:

Politisk Ukorekt Politiet lyver sikkert for at kunne fængsle Madsen. Eksperterne som siger liget var af Kim er sikkert bestukket, og liget er af en anden for at folk skal stoppe med at lede efter den rigtige Kim.
Det er let at forfalske den slags beviser når både politiet, dommere, advokater og lægerne alle er zionister som er medlemmer af frimuer ordner.

Det er ikke mere end et par dage siden, du lavede en video om, at de frit opfundne NWO globalister var bange for Madsens raketter, og derfor stod bag forsvindingsnummeret  :big_grin:

Under alle omstændigheder måtte NWO globalisterne være dumme som en dør - hvis de altså havde eksisteret - når det hele kikser på den måde for dem (og derfor ikke mange tanker værd) :smile1:
« Senest Redigeret: August 22, 2017, 10:44:03 pm af politisk ukorrekt »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #48 Dato: August 23, 2017, 01:13:04 pm »
- Madsen havde i et interview i Søndagavisen for et par år siden forudsagt, at han ville lave en gigantisk happening, der ville gøre ham kriminel og hvor han ville komme på forsiden af landets aviser. Det er det, man kalder SUBLIMINAL PROGRAMMING i USA....når en person, som f.eks. er satanist eller medlem af Illuminati, giver et praj om, at han vil lave et ofringsritual til Lucifer aka Satan. Det ser man tit indenfor Illuminati-eliten.

Det måtte jeg lige finde:
https://www.sondagsavisen.dk/underholdning/kendte/2014-12-11-peter-vil-skyde-sig-selv-ud-i-rummet/

En gigantisk happening

Når han om nogle år kan kalde sig verdens vildeste kanonkonge, har han ikke tænkt sig at gå på pension af den grund, for hans drømme stopper ikke med universet.

»Jeg håber, at jeg på sigt får en kriminel løbebane. Ikke at jeg vil røve en bank. Nej, for satan, det må ikke gå ud over nogen,« siger han og forklarer, hvad han så vil gøre. »Jeg vil gerne i al hemmelighed bygge en kæmpestor brintballon og flyve ind over København i den, mens et hav af politibiler jagter mig nede på jorden. Ballonen vil jeg lande mellem de to spir på Roskilde Domkirke, mens politiet står klar til at fange mig. Jeg ved ikke, om det bliver lige præcis det, jeg kommer til at gøre, men jeg vil gerne lave en happening af gigantiske dimensioner,« siger han og smiler.

cuckelicuck

Anklageren

• Gæst
Torsoen var altså Kim Walls
« Svar #49 Dato: August 23, 2017, 01:31:45 pm »
Raket-Madsen må jo have skåret hoved, arme og ben af hende, inden hun blev begravet til søs.

Det er en direkte hån imod hendes familie og venner at diskutere, om det er en happening.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #50 Dato: August 23, 2017, 03:40:13 pm »
Frygtelig historie ... :ermm:

Men om alting er: Venstrefløjen har fået deres nye Breivik det har raketMadsen sørget for ... :ermm:

Desværre har han også sørget for at gøre os berygtet i det store Udland bare se hvad udmeldinger der kommer fra  CNN, SKYnews og BBC ...  :pinch:  :wacko:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #51 Dato: August 23, 2017, 04:17:37 pm »
Ja, han skulle på hjul og stejle, når det hele er klarlagt.
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Bænny

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #52 Dato: August 24, 2017, 08:31:24 pm »
Jeg tror at Raket Madsen lyver når han siger at han har begravet Kim i havet. Det er ret svært at grave i vand og man skal grave ret hurtig før der er tale og et hul i vandet simpelthen fordi der hele tiden render nyt vand derned igen. Så jeg tror ikke på det med begravelse.

Jeg tror derimod på at Raket Madsen har været arrig over at ikke få serveret middag til tiden. Kimmer har stået i ubådskabyssen (dvs. køkkenet) og hvor kvinder jo hører hjemme naturligt har Raket så råbt noget med "Kælling se så for faen at få stegt de der pølser færdig så vi ka få noget a æde!". Så har hun nok svaret "Jå jå, dom der korv har tyvär længere tid på sig end vånligt"... Så er Raket gået amok!

Til understøttelse af den teori har vi en uforklarlig røgsky der hang over ubåden da Raket blev reddet - det fortæller flere vidner. Ergo: Pølser på komfuret!

Da Kimmer så har stået og klodset længe med "svensk pølseret" - hvilket også understøttes af at hun netop er fra Sverige... ka' do føl maj? Svensk <-> pølseret <-> røgsky !!

Så har Raket tændt for en rundsav og først skåret halsen over på hende. Hvilket er en rigtig dum plan for så ér den middag ødelagt. Efterfulgt af de 5 andre legemsdele. Så har han snoet en kæde rundt om torsoen (og har bollet hende i fissen først) og smidt hende over bord. De øvrige lemmer er også tynget ned at en snor og et lod i hver del. Den eneste del der gik op igen som en ballon var så torsoen fordi der er en masse luft indeni (=indestængte prutter). De andre dele er stadig dernede.

Al blodet er vasket væk ved sænkningen. Historien er en læk i en ballast tank er falsk. Sænkningen var for at vaske båden.

vh. Bænny

« Senest Redigeret: August 24, 2017, 08:34:36 pm af Bænny »
Vh. Bænny
Vagthavende betjent

JoIo

• Gæst
« Svar #53 Dato: August 24, 2017, 08:58:37 pm »
Han har vel ingen erfaring med overskudsjord.

Jeg tror at Raket Madsen lyver når han siger at han har begravet Kim i havet. Det er ret svært at grave i vand og man skal grave ret hurtig før der er tale og et hul i vandet simpelthen fordi der hele tiden render nyt vand derned igen. Så jeg tror ikke på det med begravelse.

Jeg tror derimod på at Raket Madsen har været arrig over at ikke få serveret middag til tiden. Kimmer har stået i ubådskabyssen (dvs. køkkenet) og hvor kvinder jo hører hjemme naturligt har Raket så råbt noget med "Kælling se så for faen at få stegt de der pølser færdig så vi ka få noget a æde!". Så har hun nok svaret "Jå jå, dom der korv har tyvär længere tid på sig end vånligt"... Så er Raket gået amok!

Til understøttelse af den teori har vi en uforklarlig røgsky der hang over ubåden da Raket blev reddet - det fortæller flere vidner. Ergo: Pølser på komfuret!

Da Kimmer så har stået og klodset længe med "svensk pølseret" - hvilket også understøttes af at hun netop er fra Sverige... ka' do føl maj? Svensk <-> pølseret <-> røgsky !!

Så har Raket tændt for en rundsav og først skåret halsen over på hende. Hvilket er en rigtig dum plan for så ér den middag ødelagt. Efterfulgt af de 5 andre legemsdele. Så har han snoet en kæde rundt om torsoen (og har bollet hende i fissen først) og smidt hende over bord. De øvrige lemmer er også tynget ned at en snor og et lod i hver del. Den eneste del der gik op igen som en ballon var så torsoen fordi der er en masse luft indeni (=indestængte prutter). De andre dele er stadig dernede.

Al blodet er vasket væk ved sænkningen. Historien er en læk i en ballast tank er falsk. Sænkningen var for at vaske båden.

vh. Bænny

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #54 Dato: August 24, 2017, 10:38:06 pm »
Reptiltossens seneste video om ubådssagaen. Næsten 1000 seere, så emnet har tydeligvis interesse...

https://www.youtube.com/watch?v=ctwnHYZEQi4&t

Offline Marius, the giraffe

• Fuld medlem
  • Activity:
    3.4%
    • Vis profil
« Svar #55 Dato: August 27, 2017, 09:29:46 am »
Peter Madsen fastholder at han satte Kim Wall af på Refshaleøen...

...samt 5 andre steder.

(reddit.com)

//MTG
//MTG

Offline Daisy

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #56 Dato: August 28, 2017, 11:31:10 pm »
Jeg begynder også at tvivle på Raket. Alene det at han hedder Raket finder jeg betænkeligt. Altså jeg mener havde han heddet Rakel Rasdenni Madsen eller De Nattergale Madsen så havde man da kunne have forstået det. Men uden raket går det nok ikke for Madsen ... der skulle hældes 40 spande ral ned i den ubåd. Jeg har på fornemmelsen at Madsen er ved at drukne i benklæderne.
« Senest Redigeret: August 28, 2017, 11:41:16 pm af Daisy »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #57 Dato: August 28, 2017, 11:47:28 pm »
Sikke dog et morsomt profilbillede du har fået dig, Daisy. Det er et stort pikhoved du har, som stikker op af buksen. Du er da ret veludrustet. Du må være populær hos fruentimmerne.

Offline Daisy

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #58 Dato: August 28, 2017, 11:56:00 pm »
Sikke dog et morsomt profilbillede du har fået dig, Daisy. Det er et stort pikhoved du har, som stikker op af buksen. Du er da ret veludrustet. Du må være populær hos fruentimmerne.

Ja og hvis du er fræk så kommer der en ubåd op også  :hyper: :MG_216:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #59 Dato: September 08, 2017, 11:28:20 am »
Nu, efter retsmødet forleden (i tirsdags, den 5. september) har jeg lave en opdateret video, hvor jeg forholder mig til nogle af de nye ting, der er kommet frem i sagen:

https://www.youtube.com/watch?v=HKI4b1CsE3I&t

Peter Madsen hævder altså, at Kim Wall døde ved et uheld og at han selv var selvmordstruet efter episoden. Og derfor besluttede at skille sig af med liget af svenskeren og derefter synke ubåden selv, da han mente, at ubåden nu var værdiløs, da ingen længere ville sejle med en ubåd, hvor en så makaber episode havde fundet sted. Madsen nægter dog fortsat at have parteret kvinden.

Mainstreammedierne og anklageren er dog helt klart ude i et ærinde, hvor de allerede HAR kendt Madsen skyldig. Der er ingen tvivl om, at de fleste danskere mener, at Madsen er en psykopat, der har myrdet Kim Wall overlagt og derefter parteret hende og smidt hende i havet. På retsmødet kom nogle nye ting frem omkring Madsens sexliv, hvor anklageren på baggrund af anonyme tips forsøgte at begå karaktermord på manden ved at hævde, at han er til hård sm og kvælningssex.

Jeg forholder mig i videoen til disse nye oplysninger og vurderer, om det mon nu kan passe det hele....

Vi er dog nu TO, der laver kritiske videoer om sagen. Der er nu også en islandsk mand ved navn Guy Ellis Hreinberg, som har taget sagen op. Her er hans interessante og grundige KONSPIRATORISKE analyse af sagen:

Peter Madsen, Kim Wall AND Pentagon - The Conspiracy

https://www.youtube.com/watch?v=xBI9X9fDn_0&t=191s

Hans konklusion er, at han IKKE tror på, at Kim Wall er død. Han tror, som jeg også har luftet før, at Kim Wall er i ledtog med magteliten og er underdover Pentagon-udsendt og at der har været tre personer med ombord på ubåden og at liget, de fandt, slet ikke er Kim Wall´s. Men enten et fake lig eller en helt tredje person. Han redegør for, at det er usandsynligt, at de i løbet af få timer har kunnet identificere Kim Wall gennem dna-analyse af hendes tandbørste samt evt. et par hår...

I mit svar til hans video skrev jeg - på engelsk:

Citér
It´s interesting what you say about the DNA matching. I also thought that it was strange that they alredy had the DNA result after ONE day. To me this suggests that they are following a script and that it could all be a psyop. Also the thing you mention about Peter Madsen, that he seems to just coorporate on the official version/the script is kind of suspicious. Also the whole timing of the story. They found Kim Wall´s alleged torso the same day as there was the solar eclipse (we know that the occult elite love these coincidences). And I also find it suspicious that only 8-9 days after that Peter Madsen was rescueded from the submarine, the police went public and told that Peter Madsen had admitted from the very beginning that Kim Wall was dead. So why did they wait more than a week to come out with this crucial information?

- But I have only watched the first half of your video, so I will watch the rest. I just wanted to share some thoughts. And thanks for investigating this event. So I am not the only one who think that this story is very fishy...but it´s important that more people try to dive into this event, because you for example mention a couple of Things that I had not thought about in my videos (for example the thing about the DNA, but also the thing you mentioned in an earlier video about how expensive the rescue operation itself was and that it was odd that they put so much effort and ressources into it). So the more people who investigate this thing, the easier it is to expose this stuff.

But yes, Kim Wall is a very mysterious character. Is Kim Wall even her real name? Or maybe she was born Kim Wall, but will now change identity. And as you mention it´s suspicious that at such an early age she has already had such a great and succesful career. When normally people at that age have barely graduated yet. And also her clear ties to the government in Sweden is suspicious. There are so many Things in this story that I don´t really know where to start and where to end...so it´s almost getting a bit confusing. So I am not totally sure yet what the truth really is. If it´s a psyop or a hoax. Or if she really DID die and it was some sort of satanic ritual. Madsen could be a satanist, as I have exposed myself, but I am not totally sure about this. But I just find it odd that he was caught wearing a helmet where it was written SATAN on it. But this could just be part of the whole script. It almost seems like a Hitchcock movie. Almost too crazy to be real. That´s why I feel that it is most likely a psyop, but maybe I am wrong...
« Senest Redigeret: September 08, 2017, 11:35:13 am af politisk ukorrekt »