Forfatter Emne: Raket-Madsen, den sunkne ubåd og den mystiske forsvundne kvinde  (Læst 11686 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Raket-Madsen, den sunkne ubåd og den mystiske forsvundne kvinde
« Svar #30 Dato: August 21, 2017, 10:26:28 pm »
Ny video fra reptiltossen om ubådssagen. Den blev lavet i eftermiddags, så desværre kom sidste nyt ikke med i videoen. Nemlig at de nu har fundet en kvindelig torso ved Amager. Men omvendt ved vi jo ikke i skrivende stund, om det ER Kim Wall. Så derfor er denne sidste nyhed ikke taget med i betragtning i DENNE video:

https://www.youtube.com/watch?v=t78CRKfwnmM

Men hvis det nu er Kim Wall, der er fundet en torso af, så betyder det formentlig at hun er blevet myrdet overlagt og dernæst parteret. Og så får mistanken om, at det ER et satanisk ritual (som jeg har været inde på før) for alvor næring. Peter Madsen er efter min overbevisning satanist, hvilket jeg også kommer ind på i videoen ovenover.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: August 21, 2017, 10:36:46 pm »
Hold nu kæft med dine vanvittige teorier!
Så Peter Madsen havde helt tilfældigt en motorsav med i ubåden, klar til at parter sit offer, come on!

Bortset fra det, synes jeg, han er et sølle skrog! Nu kender vi jo ikke hele hans forklaring på, hvad der skete, men hvis det virkelig er et uheld, at journalisten er kommet af dage, skulle han have taget det som en mand og søgt land og meldt sig til rette vedkommende, så familien kunne sørge for en anstændig bisættelse.

I'm a Troll

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #32 Dato: August 21, 2017, 10:43:55 pm »
Hold nu kæft med dine vanvittige teorier!
Så Peter Madsen havde helt tilfældigt en motorsav med i ubåden, klar til at parter sit offer, come on!

Jeg understregede, at vi ikke ved endnu, om liget er Kim Wall. Men hvis det er, så tyder det da på, at hun er blevet skåret over. Hvem taler om motorsav? Det kan vel gøres på mange måder....ok teoretisk kan hun også være blevet revet i stumper ved et uheld...

Har du slet ikke set min video, hvor det afsløret af Madsen er satanist (mener jeg)? Så giver det mening, at han kan have ofret hende som del af et satanisk ritual.

Bortset fra det, synes jeg, han er et sølle skrog! Nu kender vi jo ikke hele hans forklaring på, hvad der skete, men hvis det virkelig er et uheld, at journalisten er kommet af dage, skulle han have taget det som en mand og søgt land og meldt sig til rette vedkommende, så familien kunne sørge for en anstændig bisættelse.

Det er jeg til gengæld enig i.

Men lad os nu se, hvad analysen af torsoen siger. OM det er hende - og om hun er blevet skåret i stykker bevidst. Eller ved et uheld eller ved påsejling eller hvad ved jeg.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: August 21, 2017, 11:02:45 pm »
Nej, jeg har ikke set din video. Jeg er i haven og kører på mobilt internet med loft, så jeg undgår videoer og den slags, der sluger en masse MB.

Jeg vidste ikke, hvor længe det tager et lig i havet at blive uigenkendeligt, men det går åbenbart ret hurtigt at dømme efter dette forsøg, der er lavet med grise.
http://www.bt.dk/udland/makabert-eksperiment-det-sker-med-lig-i-havet

Jeg er enig i, at det virker påfaldende, når kun torsoen er tilbage. Det skulle være underligt, om diverse fisk havde ædt både arme, ben og hoved, eller om disse legemsdele alle skulle være røget af ved en påsejling.

Satanist eller ej, har jeg nu ingen tiltro til opfinderen. Han startede med at lyve, og hvem siger, at han ikke fortsætter med at lyve for at redde sit eget skind.
I'm a Troll

Offline Daisy

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: August 21, 2017, 11:23:14 pm »
Legitimation: Jeg er rigtig politimand

Nu er jeg rigtig politimand og jeg har opklaret en hel masse ting. Jeg vil sige at det forholder sig sådan at Madsen har skåren først benene af og så armene. Så har han fundet ud af at hun blev ved med at pludre derudaf - på svensk oven i købet - og så har han simpelthen lige cuttet hovedet af til sidst. Og så til sidst så har han tømt sig i fissen fordi det er rimelig sjældent at man kan komme til at dyrke torsobolning.

Sådan er det.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: August 21, 2017, 11:39:16 pm »
Noget kunne godt tyde på at Hr. Olsens teori om at hun er sprunget i luften under tilberedning af en pandefuld pølser måske ikke er helt ved siden af.
cuckelicuck

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #36 Dato: August 21, 2017, 11:48:26 pm »
Noget kunne godt tyde på at Hr. Olsens teori om at hun er sprunget i luften under tilberedning af en pandefuld pølser måske ikke er helt ved siden af.

Ja, minsandten. Der er jo ikke så langt mellem at være gal og genial. Og selvom Olsen nogle gange virker rablende gal, så må man give ham, at han til tider også har en alternativ og genial tankegang. Måske RAMTE han rent faktisk plet her... :yes:

Offline Daisy

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: August 22, 2017, 12:39:21 am »
Fig. 1. Kim Wall oder fräulein Wahlen?

Min politiefterforskning i nærmere detalje er som følger.

Raketten er gået på Madsen på det tidspunkt han har indset at hun havde andre spændende hemmeligheder og disse hemmeligheder er åbenbaret netop kommet for en dag ved tilberedning af en god omgang ubådsskipperlabskovs med pølser hvor der er faldet en bemærkning om at 'Jåg har ochså desse ulika uniformer hemma - ja jeg har skam ochså en med i min kuffert som jeg gerne vil klæde mig i for din skyld hr. Madsen". I det øjeblik har Madsen været SÅ opstemt at han har beordret Wahlen til at vise sig sit rigtige jeg og dermed hvad hun havde med i kufferten... I eet nu eksploderer labskovsen fordi opmærksomheden er væk fra ubådskomfuret ud i ubåden og en pandefuld pølser rammer en ballast tank som springer læk. Nu er Madsen både vred OG stærkt ophidset og vil have fräulein Wahlen NU! Det modsætter Kim sig og Madsen griber ud efter en køkkenkniv med skær! Han siger "Jeg dræber dig og skærer dig i mindre stykker så jeg kan bruge dig i en sammenkogt ret til næste togt". Madsen har ikke langt fra tanke til handling ... så han skærer hende som sagt i 6 dele og boller med torsoen fordi det også gerne må være lidt frækt af sejle ubåd. Derefter tager ubåden vand ind og synker med de 6 dele og de flyder så op gennem tårnet på ubåden da ligdele flyder og jern synker.

Resten er historie og liget er lige fundet ... eller rettere 1/6 af det.

Men var det fikst af Madsen? Umiddelbart var det en dårlig tradeoff: Én udløsning kontra at skulle ind og ruske i 12 år?
« Senest Redigeret: August 22, 2017, 12:41:22 am af Daisy »

Evalu

• Gæst
« Svar #38 Dato: August 22, 2017, 12:52:36 am »
Der er nogle debattører i denne tråd, der burde tænke lidt over deres opførsel.

Det er en ung kvinde, der er DØD!
Hun har forældre  og venner, der sørger.

Det er ikke noget, som man gør grin med! :JC_doubledown:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #39 Dato: August 22, 2017, 01:14:42 am »
Der er nogle debattører i denne tråd, der burde tænke lidt over deres opførsel.

Det er en ung kvinde, der er DØD!
Hun har forældre  og venner, der sørger.

Det er ikke noget, som man gør grin med! :JC_doubledown:

Tja, men for Olsen er intet helligt...

Så burde vi andre måske ikke lege med, men på den anden side har jeg det også lidt sådan, at intet er for alvorligt til at blive lavet sjov med. Det kaldes bare galgenhumor, sarkasme eller sort humor.

I øvrigt er det bevist, at intelligente mennesker ofte har en sortere humor end andre. Og TORSKen Bonfils har f.eks. en IQ på over 140. Hvad Olsen´s er aner jeg ikke, men jeg tror faktisk han er klogere, end han lader som om. Ellers ville han ikke være så god til at spille 117 forskellige roller/identiteter. Det kræver faktisk en vis intelligens og psykologisk indsigt. :yes:

Hvad angår selve sagen, så mangler vi stadig at få svar på, om liget ER Kim Wall. Det kan vi jo slet ikke være sikre på endnu. Så lad os nu se.

Jovist har Madsen i følge politiet indrømmet, at hun ER død. Jeg synes dog, at det er meget mystisk, at denne oplysning først blive frigivet mere end en uge efter Grundlovsforhøret. Det får mig til at tænke på, at der er en eller anden konspiration hér. Det er jo absurd, at politiet har haft en viden i over en uge uden at have sagt noget om det. Enten er det med i et evt. psyop eller hoax, eller også mangler de bare dømmekraft.

Min intuitive fornemmelse siger mig, at der er noget galt her og at det hele er et gigantisk falsk flag eller hoax. Muligvis er Kim Wall død. Men jeg er også åben overfor andre muligheder. At hun har skiftet identitet og bliver løjet død som del af et psyop eller hoax, hvis formål jeg dog har lidt svært ved at gennemskue (måske noget med at skabe frygt i befolkningen, eller en form for distraktion i forhold til langt vigtigere emner, som de gerne vi have at vi ikke lægger mærke til, mens vi er optaget af Madsen-sagaen). For mange virker denne tanke vanvittig. Men i f.eks. USA er sådanne psyop og hoaxes hverdagskost. Derovre vrimler det med fake news og falske begivenheder, som medierne og myndigherne markedsfører som sande. F.eks. Sandy Hook, Boston Marathon Bombings o.s.v., som var hoaxes og psyops (psykologiske operationer), udført af crisis actors/krise skuespillere og efterretningstjenesten. Det kan den her Madsen-saga også sagtens være. 

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.8%
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: August 22, 2017, 10:07:10 am »
Madsen ligner ikke en der kunne finde på at partere en qvinde,   :girl_sad:

Men man kan jo ikke se folk længere end til tænderne,
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: August 22, 2017, 12:26:58 pm »

Madsen startede med at angive at journalisten døde i ubåden og "begravede hende til havs". Det har politiet på bånd og det vil indgå som bevis, der vil blive fremvist i en evt retssag imod Madsen.
Du glemmer, at Madsens allerførste forklaring var, at han havde sat journalisten af på Refshaleøen sent om aftenen dagen før. Den forklaring ændrede han på det lukkede retsmøde.

I'm a Troll

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: August 22, 2017, 01:41:46 pm »
Vist ingen tvivl om at ham såkaldt "Raket" Madsen er er en habil morder - psykopatisk en af slagsen!
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Anklageren

• Gæst
« Svar #43 Dato: August 22, 2017, 01:53:12 pm »
Det er i-hvert-fald meget mistænkeligt først at påstå, at han har sat journalisten af på Refshaleøen - senere at påstå - at han har begravet journalisten til søs - og at han derefter har sænket ubåden.

Han skal selvfølgelig først dømmes, men der er noget uldent ved sagen.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #44 Dato: August 22, 2017, 02:25:10 pm »
Det er klart at hr. Madsens troværdighed har lidt et knæk, da han

1. Først påstod at have sat kvindemennesket af på Refshaleøen,hvilket så åbenbart viste sig ikke at passe.
2. Valgte bevidst at synke sin ubåd, hvilket indikerer et forsøg på at skjule spor.
3. Begravede kvinden til søs, hvilket også er mistænkeligt (det normale ville være at tilkalde politiet, hvis det virkeligt bare var et uheld).
4. Madsen er blevet taget i at have en svejsehjelm på, hvor der står SATAN på. Desuden er der et satanisk pentagram udenfor hans firma. Ieet forsøgte at debunke dette ved at påstå, at han blot havde lånt disse rekvisitter o.s.v. af CopenHell. Men her er det så også mistænkeligt, at Madsen har været involveret aktivt i CopenHell (som er mega satanisk).
5. Nu har de så måske (der er stadig tvivl om identiteten) fundet en torso af kvinden. Hvis det er hende, tyder det på, at han selv kan have parteret hende.

Så klart at Madsen er trængt op i et hjørne nu og nok får svært ved at forklare sig ud af miseren. Jeg ser en forbindelse mellem hans muligvis afstumpede handling og evt. partering af liget og så hans formodede satanisme. Jeg aner et ofringsritual af kvinden.

Der ER dog ting, der stadig er mystiske ved denne sag. Blot nævnt i flæng....

- politiet har vidst i over en uge, at kvinden var død (ifølge Madsen). Det undrer mig, at de ikke har meldt klart ud om dette fra starten.
- kvinden laver Illuminati Pyramidetegn på det sidste billede fra ubåden
- kvinden har arbejdet indenfor den svenske regering og for store mainstreammedier i bl.a. USA. Ganske vist som freelancer, men alligevel.
- kvinden er ultrafeminist, Trump-hader og LGBT-sympatisør. Kort sagt tilhænger af NWO.
- Madsen havde i et interview i Søndagavisen for et par år siden forudsagt, at han ville lave en gigantisk happening, der ville gøre ham kriminel og hvor han ville komme på forsiden af landets aviser. Det er det, man kalder SUBLIMINAL PROGRAMMING i USA....når en person, som f.eks. er satanist eller medlem af Illuminati, giver et praj om, at han vil lave et ofringsritual til Lucifer aka Satan. Det ser man tit indenfor Illuminati-eliten.
- politiet finder den klamme torso på netop dagen, hvor den kæmpestore solformørkelse finder sted. Pudsigt sammentræf at gøre et så makabert satanisk fund, når vi ved, at Illuminati og deres satanistiske medlemmer elsker at placere sådanne sataniske hændelser netop på okkulte mærkedage som når der f.eks. er sol- eller måneformørkelse. Kan vi overhovedet vide, at de HAR fundet et lig og ikke bluffer som del af et hoax eller psyop? Husk at toppen af politiet er frimurere og har forbindelser til Illuminati. :yes:
« Senest Redigeret: August 22, 2017, 02:33:04 pm af politisk ukorrekt »