Forfatter Emne: Koranlæsere koster den danske stat 9.338 kroner om dagen  (Læst 753 gange)

Offline 12:30 (OP)

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Koranlæsere koster den danske stat 9.338 kroner om dagen
« Dato: September 10, 2017, 12:52:56 pm »
Fru vantro Irma Sørine Valborg Hansen kunne få mange bleer for disse penge.

Familien Azizi har fået afslag på asyl i Danmark. Men Iran vil ikke modtage familien, så den sidder fast på Udrejsecenter Sjælsmark i Hørsholm Kommune.

https://www.b.dk/politiko/danmark-vil-ikke-have-dem.-alligevel-er-familien-azizi-stadig-i-hoersholm-og

Vemmeligboerne må hive sig et vist sted af glæde.

:bad:

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Koranlæsere koster den danske stat 9.338 kroner om dagen
« Svar #1 Dato: September 10, 2017, 12:56:50 pm »

Vemmeligboerne må hive sig et vist sted af glæde.

:bad:

Har de lært det af dig???  :big_grin:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Bente C.

• Gæst
Sv: Men hør så her -
« Svar #2 Dato: September 10, 2017, 01:27:34 pm »
Da I lægger pjattet ud, vil jeg tillade mig at videreføre tråden med noget meget alvorligt. Det synes jeg i hvert fald.   :girl_werewolf:

En opgørelse fra Rigspolitiet viser, at 308 udlændinge er pålagt at melde sig tre gange om ugen hos politiet. Det gør de fleste af dem bare ikke. Politiet har således ingen anelse om, hvor 202 af dem befinder sig!
Det kan jeg saftsusemig ikke li'. Ingen af os ved for eksempel, om en gruppe blandt dem kan finde på at planlægge og udføre terror.

http://nyheder.tv2.dk/politik/2017-09-09-202-udviste-udlaendinge-er-blevet-vaek-for-politiet

Integrationsminister Inger Støjberg oplyser, at regeringen "allerede" er ved at se på, om kontrollen kan skærpes. Jeg har sat anførselstegn om allerede - for...var der ikke en del tale om disse udeblevne personer sidste år?

« Senest Redigeret: September 10, 2017, 01:32:13 pm af Bente C. »

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Koranlæsere koster den danske stat 9.338 kroner om dagen
« Svar #3 Dato: September 10, 2017, 01:35:52 pm »
Bente C., du behøver ikke at sige/skrive I til mig. :smile:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Anklageren

• Gæst
Sv: Men hør så her -
« Svar #4 Dato: September 10, 2017, 01:44:53 pm »
Da I lægger pjattet ud, vil jeg tillade mig at videreføre tråden med noget meget alvorligt. Det synes jeg i hvert fald.   :girl_werewolf:

En opgørelse fra Rigspolitiet viser, at 308 udlændinge er pålagt at melde sig tre gange om ugen hos politiet. Det gør de fleste af dem bare ikke. Politiet har således ingen anelse om, hvor 202 af dem befinder sig!
Det kan jeg saftsusemig ikke li'. Ingen af os ved for eksempel, om en gruppe blandt dem kan finde på at planlægge og udføre terror.

http://nyheder.tv2.dk/politik/2017-09-09-202-udviste-udlaendinge-er-blevet-vaek-for-politiet

Integrationsminister Inger Støjberg oplyser, at regeringen "allerede" er ved at se på, om kontrollen kan skærpes. Jeg har sat anførselstegn om allerede - for...var der ikke en del tale om disse udeblevne personer sidste år?

Hvad kan man gøre ved det?

Nogen af dem er f.eks. rejst til Sverige - og der kan også være nogen, som lever under jorden - selvom det er svært i Danmark, fordi man skal have noget at leve af.

Hvis de lever af kriminalitet, tager politiet dem før eller siden.