Forfatter Emne: Jeg prøver igen  (Læst 713 gange)

JoIo

• Gæst
Sv: Jeg prøver igen
« Svar #15 Dato: August 14, 2017, 06:22:14 pm »
Fortsat god tur :-)
Forhåbentlig er vejret bedre sydpå end her; selv om jeg egentlig trives fint nok med, at vi ikke har hedebølger i år.

Takker
Vi var lidt uheldigt i de sidste to dage, men så valgte jeg at køre til dette her område, som ligger midt i Tjekkiet, smukt, varmt og vindstille, og nok derfor har vi besluttede os at forblive her to dage, på et sted med den smukke navn Tri Studne, som oversat betyder tre bronde, det er lidt oppe i bjergene og ligeved siden af et smukt sø.
Det er kun en time fra Brno, hvor det er rigtigt fint varmt lige nu, men det venter vi med til på onsdag hvor vi fortsætter retning Budapest område.
« Senest Redigeret: August 14, 2017, 06:35:00 pm af JoIo »

Offline Gigantco

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: August 14, 2017, 06:38:36 pm »
Spar du bare krudtet. Der findes ikke noget mere dødsygt end folks rejsebeskrivelse. Det er ikke interessant for andre end jer to der var der.

De fleste er bare for høflige til at gabe dig lige i hoved midt i din fortælling.

Der er en ignorer knappe på DD,  prøv at trykke på den, og se hvad der sker.

Den har jeg ingen planer om at bruge. Jeg skal se din reaktion hele vejen. Og nej ikke din ruter du beskriver her uendelig kedeligt. You know

JoIo

• Gæst
« Svar #17 Dato: August 14, 2017, 08:23:31 pm »
Spar du bare krudtet. Der findes ikke noget mere dødsygt end folks rejsebeskrivelse. Det er ikke interessant for andre end jer to der var der.

De fleste er bare for høflige til at gabe dig lige i hoved midt i din fortælling.

Der er en ignorer knappe på DD,  prøv at trykke på den, og se hvad der sker.

Den har jeg ingen planer om at bruge. Jeg skal se din reaktion hele vejen. Og nej ikke din ruter du beskriver her uendelig kedeligt. You know

Jeg har mange fans, og imitatorer, du er velkommen være en af dem.

Offline Daisy

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: August 15, 2017, 12:24:31 am »
Boller I så også i bilen?

I vores elder spiser man ikke Boller, man nyder suppen Torsten.

Det ér altså lidt trættende at læse om Dem Hr. Pralrøv Jojjowsens ... "ferie udflugter" ... for mon ikke det nærmest er noget du sidder og fantaserer om ude i dit sociale boligbyggeri syd for en eller anden storby? Jeg tror at Jowjowsen har en rigtig fin fantasi og måske godt kunne diktere eventyr til en skribent der kunne stave, men der er ingen beviser for at disse "rejser" er i virkelige. Dvs. ingen "bedler" af dagens avis på ferieturen.

Det ér nu lidt ærgerligt med sådan nogle kedelige lyveprinser her på dd.

Desuden spurgte Bunkefisen dig jo om du bollede der ude i Ishøj hvor du ligger og kører rundt på din trilet - eller han gider måske ikke?
« Senest Redigeret: August 15, 2017, 12:37:13 am af Daisy »

JoIo

• Gæst
« Svar #19 Dato: August 15, 2017, 02:43:52 pm »
Boller I så også i bilen?

I vores elder spiser man ikke Boller, man nyder suppen Torsten.

Det ér altså lidt trættende at læse om Dem Hr. Pralrøv Jojjowsens ... "ferie udflugter" ... for mon ikke det nærmest er noget du sidder og fantaserer om ude i dit sociale boligbyggeri syd for en eller anden storby? Jeg tror at Jowjowsen har en rigtig fin fantasi og måske godt kunne diktere eventyr til en skribent der kunne stave, men der er ingen beviser for at disse "rejser" er i virkelige. Dvs. ingen "bedler" af dagens avis på ferieturen.

Det ér nu lidt ærgerligt med sådan nogle kedelige lyveprinser her på dd.

Desuden spurgte Bunkefisen dig jo om du bollede der ude i Ishøj hvor du ligger og kører rundt på din trilet - eller han gider måske ikke?

Der har vi sgu min største fan,  Stikkeren Rik igen.

JoIo

• Gæst
« Svar #20 Dato: August 15, 2017, 03:30:25 pm »
Det er vanskeligt ikke at være begejstrede for den camping vi er på, sjældent forbliver vi mere end en dag på et sted, men vi er slet ikke ked af at være her, det er lidt oppe i højden, men det er kun positivt, det er 26 grader, men da vi var ned i byen for at hente nogen penge fra muren, kom det oppe på 29+ og ingen vind, her har vi lidt vind fra søen.

Jeg ved ikke om der er andre som bruger deres ferie på en camping, men hvis der er, så kan jeg godt anbefale camping pladsen her, Tri,Studne, i Tjekkiet og som ligger ca. 100 km fra Brno.

Personligt mener jeg at den er langt bedre end Garda søen eller Ballaton, og prisen er rimeligt, vi betaler for to natter, med strøm og gratis wifi 165 kr.
Så er der cafe, restaurant og butik, fisk i søen og rigeligt med skov.

Selvom jeg kan en par ord på den lokale sprog, er det slet ikke nødvendigt, de taler fremragende engelsk her, og de hele bliver ikke ringere fordi alle er utroligt venligt og høfligt.

Jeg vil prøve at vedhæfte et billede fra mobillen til dette her dims, men er ikke sikkert om det lykkes, det er noget som jeg ikke har prøvet før.

I morgen kører vi retning Bratislava, måske en mindre smuttur til Vienna, som jeg mener har den smukkeste gågade i hele verden.

Offline Daisy

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: August 15, 2017, 06:05:07 pm »
Det er vanskeligt ikke at være begejstrede for den camping vi er på, sjældent forbliver vi mere end en dag på et sted, men vi er slet ikke ked af at være her, det er lidt oppe i højden, men det er kun positivt, det er 26 grader, men da vi var ned i byen for at hente nogen penge fra muren, kom det oppe på 29+ og ingen vind, her har vi lidt vind fra søen.

Jeg ved ikke om der er andre som bruger deres ferie på en camping, men hvis der er, så kan jeg godt anbefale camping pladsen her, Tri,Studne, i Tjekkiet og som ligger ca. 100 km fra Brno.

Personligt mener jeg at den er langt bedre end Garda søen eller Ballaton, og prisen er rimeligt, vi betaler for to natter, med strøm og gratis wifi 165 kr.

Selvom jeg kan en par ord på den lokale sprog, er det slet ikke nødvendigt, de taler fremragende engelsk her, og de hele bliver ikke ringere fordi alle er utroligt venligt og høfligt.

Jeg vil prøve at vedhæfte et billede fra mobillen til dette her dims, men er ikke sikkert om det lykkes, det er noget som jeg ikke har prøvet før.

I morgen kører vi retning Bratislava, måske en mindre smuttur til Vienna, som jeg mener har den smukkeste gågade i hele verden.

Husk at vi skal have bedler af dagens avis så vi ved om du lyver. For du er vist kendt for at være en rigtig lyveper ikk?

JoIo

• Gæst
« Svar #22 Dato: August 15, 2017, 06:38:13 pm »

Husk at vi skal have bedler af dagens avis så vi ved om du lyver. For du er vist kendt for at være en rigtig lyveper ikk?

Noget tyder på at det godt kunne blive til Lazy i morgen, og crazy overmorgen.
Hvordan er vejret

Offline Daisy

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: August 15, 2017, 06:42:06 pm »

Noget tyder på at det godt kunne blive til Lazy i morgen, og crazy overmorgen.
Hvordan er vejret

Hej ,

Tja det er sgu lidt mellem er jeg bange for. Det tisser ned.

Hvordan går det med aviserne? Får vi knipset lidt så vi ved du ikke lyver?