Forfatter Emne: 'Fortids svundne dage....'  (Læst 1000 gange)

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: 'Fortids svundne dage....'
« Svar #15 Dato: August 11, 2017, 11:43:52 am »
Haha. Morsomt, at du tror jeg er Me. Der fik jeg mig da et billigt grin. Tak for det!😁
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Asmund Stridsmand

• Gæst
« Svar #16 Dato: August 11, 2017, 11:49:17 am »
Din angst nr. 1 er stadig, at nogen fik lejlighed til at debattere på DD. Det får dig til at ryste, så det rasler i dit ulækre skællede krybdyr-korpus, for så ville din tydelige plan om at smadre dette forum gå i vasken.
Du er et sølle skællet skrog uden berettigelse på nogen debatside.   :big_grin:

Asmund Stridsmand

• Gæst
« Svar #17 Dato: August 11, 2017, 11:56:59 am »
Citér
Bemærk, at Asmund var hurtig til at give like på BannerFørerens indlæg ovenover. Igen en klar indikation på, at det er én og samme person

Bemærk, at Me var hurtig til at give like på politisk ukorrekts indlæg ovenover. Igen en klar indikation på, at det er én og samme person.

:blum3:   :JC_moon:   :JC-hysterical:

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: August 11, 2017, 11:58:10 am »
Din angst nr. 1 er stadig, at nogen fik lejlighed til at debattere på DD. Det får dig til at ryste, så det rasler i dit ulækre skællede krybdyr-korpus, for så ville din tydelige plan om at smadre dette forum gå i vasken.
Du er et sølle skællet skrog uden berettigelse på nogen debatside.   :big_grin:

Modsat dig står jeg ved mig selv og har kun en profil pt. Du har jo åbenbart behov for flere profiler til at støtte dig selv og give dig selv likes her på debatten. Det er kujoner, som har behov for at gemme sig bag flere fiktive identiteter på en debat. Fordi de åbenbart ikke har BALLs til at stå frem som dem selv fra en seriøs profil.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: August 11, 2017, 12:00:37 pm »
Citér
Bemærk, at Asmund var hurtig til at give like på BannerFørerens indlæg ovenover. Igen en klar indikation på, at det er én og samme person

Bemærk, at Me var hurtig til at give like på politisk ukorrekts indlæg ovenover. Igen en klar indikation på, at det er én og samme person.

:blum3:   :JC_moon:   :JC-hysterical:

Nu kan jeg se, at Me likede det indlæg her. Så liker jeg det da også lige. Bare for at drille.😝

BannerFøreren

• Gæst
« Svar #20 Dato: August 11, 2017, 12:04:21 pm »
politisk ukorrekt:
Citér
Modsat dig står jeg ved mig selv og har kun en profil pt. Du har jo åbenbart behov for flere profiler til at støtte dig selv og give dig selv likes her på debatten. Det er kujoner, som har behov for at gemme sig bag flere fiktive identiteter på en debat. Fordi de åbenbart ikke har BALLs til at stå frem som dem selv fra en seriøs profil.

DU, Fortunata ...du 1 profil,  :ROFL: :yes: !!

Og hold nu op med mere og mere at efterligne min tigermand, som jeg har copyright på.
"Bjarne Grønlænder".

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: August 11, 2017, 12:10:06 pm »
politisk ukorrekt:
Citér

DU, Fortunata ...du 1 profil,  :ROFL: :yes: !! :yes:

Og hold nu op med mere og mere at  :hyper: min tigermand, som jeg har copyright på.
"Bjarne Grønlænder".

Det hedder fortunato, når det er en mand. Men fortunata, når det er en kvinde. Fordi på italiensk sætter man som hovedregel o på tillægsordet, når det hentyder til en mand, men a på, hvis det hentyder til en kvinde. F.eks.:

Lei é fortunata - hun er heldig.

Lui é fortunato - han er heldig.

Lui é bravo - han er dygtig.

Lei é brava - hun er dygtig.

Undtaget er dog tillægsord, der ender på E. Fordi der bruger man e-endelsen til både mænd og kvinder. F.eks.:

Lui é grande - han er stor.

Lei é grande - hun er stor.

Men tak for ovenstående indlæg. For det bekræfter bare igen, at du troller. Du forsøger jo ikke engang at skjule det mere.
« Senest Redigeret: August 11, 2017, 12:15:24 pm af politisk ukorrekt »

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    25%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: August 11, 2017, 12:13:29 pm »
Ja BannerFøreren, du har mange profilbilleder. :smile:

Altid glad for at hjælpe. :smile:

JoIo

• Gæst
« Svar #23 Dato: August 11, 2017, 12:25:45 pm »

Og glem ikke Pastor Kaj ,o)

BannerFøreren

• Gæst
« Svar #24 Dato: August 11, 2017, 12:28:21 pm »
Hvis man vil bruge en lille stund på at bekæmpe de skællede ådsler og debatsabottører, er det ganske rigtigt nødvendigt at bruge deres egen medicin mod dem.

Du/I ville aldrig være i stand til at skrive et nogenlunde forståeligt debatindlæg - det har du/I til fulde vist. Eller BEvist, nu du/I elsker det ord så højt.
Derfor har din/jeres "taktik" ligesom Fisker-Bjarnes aka Tigermanden været at smadre DD med ondsindet bavl og profilforfølgelser.
Kan du se, jeg kan tvære dig ud, slamso-lignende bøvhoved. Du ved sikkert ikke, at du er invalid (i hovedet), men jo mere du udleverer dig/jer herinde, desto flere forstår det.

Smut dog ned til de andre underjordiske krybdyr, hvor I hører hjemme. Så kunne DD måske genetableres?

:tease (2):   :tease:
« Senest Redigeret: August 11, 2017, 12:47:50 pm af BannerFøreren »

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: August 11, 2017, 12:31:46 pm »

Og glem ikke Pastor Kaj ,o)

Jeg ved ikke om de alle er falske. Måske er der 1-2 seriøse ægte højrefløjsdebattører. Og så er resten lavet af en troll, der efterligner den ene eller de to, der måske er seriøse. Derfor afviser jeg ikke, at f.eks. pastor Kaj kan have været ægte. Hvem ved? Men bannerføreren og stridsmanden er åbenlyse trolls.😁

BannerFøreren

• Gæst
« Svar #26 Dato: August 11, 2017, 12:40:16 pm »
politisk kuk-kuk:
Citér
Jeg ved ikke om de alle er falske. Måske er der 1-2 seriøse ægte højrefløjsdebattører. Og så er resten lavet af en troll, der efterligner den ene eller de to, der måske er seriøse. Derfor afviser jeg ikke, at f.eks. pastor Kaj kan have været ægte. Hvem ved? Men bannerføreren og stridsmanden er åbenlyse trolls.

Jaaaaaap-jap-jap-jap...
Få dog et liv, skællede krybdyr!    :hyper:

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: August 11, 2017, 12:44:53 pm »
politisk kuk-kuk:
Citér
Jeg ved ikke om de alle er falske. Måske er der 1-2 seriøse ægte højrefløjsdebattører. Og så er resten lavet af en troll, der efterligner den ene eller de to, der måske er seriøse. Derfor afviser jeg ikke, at f.eks. pastor Kaj kan have været ægte. Hvem ved? Men bannerføreren og stridsmanden er åbenlyse trolls.

Jaaaaaap-jap-jap-jap...
Få dog et liv, skællede krybdyr!    :hyper:

Bannerføreren. Nu med sturmbannførerens avatar. Det beviser at I er den samme.😁

Offline genuine Troll

• Fuld medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: August 11, 2017, 02:40:51 pm »
Jepz,  man aner ikke hvem der er hvem i øjeblikket, et skællet kryb eller hvem der ikke liige kan finde enden af den løse tråd ...  :girl_haha:

:girl_blum2:
Fake profil, :girl_blum2:

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: August 11, 2017, 02:54:21 pm »
Jepz,  man aner ikke hvem der er hvem i øjeblikket, et skællet kryb eller hvem der ikke liige kan finde enden af den løse tråd ...  :girl_haha:

:girl_blum2:

DU har da i det mindste selvironi. :yes: