Forfatter Emne: Syrisk og somalisk asylansøger trængte ind til sovende børn  (Læst 4078 gange)

Offline Blue velvet (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Syrisk og somalisk asylansøger trængte ind til sovende børn
« Dato: December 21, 2014, 07:16:59 pm »
http://ekstrabladet.dk/112/syrisk-og-somalisk-asylansoeger-traengte-ind-til-sovende-boern/5366020

De skulle have en sort bombe op i røven.......... :bomb:............................ :angry:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Syrisk og somalisk asylansøger trængte ind til sovende børn
« Svar #1 Dato: December 21, 2014, 08:05:17 pm »

Hvor langt kan de flyve hvis de nu var så "uheldige" at få sådan en placeret ?? ... Uden for landes grænser ?? ...  :blum:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 22, 2014, 07:16:11 am »

Det er jo de radigale/rødes drøm og det de har arbejdet på i årevis der går i opfyldelse her.
Selvfølgelig skal alle asylansøgere have fri ret til voldtægt af småpiger fra 8 år og opefter, - der gavner integrationen ifølge de radigale.
Det er heller ingen hindring for at få asyl i Danmark, - naturligvis ikke.
De radigale/røde vedtager snart en lov om, at alle Danske småpiger der ikke frivilligt lader sig voldtage af asylansøgere skal udvises af Danmark i stedet.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Blue velvet (OP)

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 22, 2014, 08:06:41 am »
http://ekstrabladet.dk/112/syrisk-og-somalisk-asylansoeger-traengte-ind-til-sovende-boern/5366020

De skulle have en sort bombe op i røven.......... :bomb:............................ :angry:

Det er lidt vanskeligt at tyde hvad du mener med indlægget, mener du at indvandre skal ha en sort bombe oppe i røven, og som modsætning skal hvide mennesker ha en Hvad oppe i røven
Eller vil du rapportere at der er sket noget forfærdeligt, og hvis det er sidste er jeg helt enig og håber manden, hvis det ellers er rigtigt hvad de skriver får en hård dom
Bare fordi jeg har meget at lære, kan du forklare hvad det er du vil med dit indlæg
Mera

Hvad du ikke fatter - kan der skrives 10 bøger a 600 sider om!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 22, 2014, 08:24:08 am »

Det er lidt vanskeligt at tyde hvad du mener med indlægget, mener du at indvandre skal ha en sort bombe oppe i røven, og som modsætning skal hvide mennesker ha en Hvad oppe i røven
Eller vil du rapportere at der er sket noget forfærdeligt, og hvis det er sidste er jeg helt enig og håber manden, hvis det ellers er rigtigt hvad de skriver får en hård dom
Bare fordi jeg har meget at lære, kan du forklare hvad det er du vil med dit indlæg
Mera

Hvad du ikke fatter - kan der skrives 10 bøger a 600 sider om!

Hvad racisten Mera ikke fatter eller rettere fornægter, kan der skrives et helt bibliotek om.
Racisten Mera forstår heller ikke at indvandrere/asylansøgere godt kan være hvide.
Men dem er der jo som regel ingen større problemer med, så dem hører vi ikke så meget om.
Er det ikke temmelig racistisk at mene indvandrere asylansøgere kun kan være brune/sorte ?
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #5 Dato: December 22, 2014, 06:42:48 pm »
Der skal en pædagogisk indsats til, så de mennesker lærer af deres fejl. Som samfund har vi en forpligtigelse til ikke at tabe mennesker på gulvet på den måde, som det uheldigvis er sket her.  :Cherna_29:
Midlerne er underordnede.

Pastor Kaj

• Gæst
Tigermanden stempler sig selv
« Svar #6 Dato: December 22, 2014, 08:42:23 pm »
Jeg synes, man slet og ret stempler sig selv, når man kalder et grovt voldtægtsforsøg for "fejl". Fejl..? Er det ikke sådan noget, man kan komme til at begå, hvis man glemmer at betale en regning til tiden eller at købe lidt mere ind, fordi der kommer gæster?

Og det er svinsk overfor det danske samfund atter at lade det skinne igennem, at den muslimske forbryder er nærmest uskyldig, fordi "vi har tabt ham på gulvet".

:bad:

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
    • DKP
Pastor Kaj tager ikke afstand fra voldtægt
« Svar #7 Dato: December 22, 2014, 08:45:26 pm »
Jeg synes, man slet og ret stempler sig selv, når man kalder et grovt voldtægtsforsøg for "fejl".

Pastor Kaj mener ikke, at voldtægt er en fejl, og dermed må man jo udlede, at Hr Pastor Kaj ikke ser noget forkert i voldtægt.
« Senest Redigeret: December 22, 2014, 08:54:09 pm af Tigermanden »

Pastor Kaj

• Gæst
Sv: Pastor Kaj tager afstand fra voldtægt - også islamisk!
« Svar #8 Dato: December 22, 2014, 09:06:26 pm »
Citér
Pastor Kaj mener ikke, at voldtægt er en fejl, og dermed må man jo udlede, at Hr Pastor Kaj ikke ser noget forkert i voldtægt.

Der er ingen grund til at spille hverken sinke eller morsom. Betegnelsen "fejl" er Tigermandens. Jeg kalder en forbrydelse for en forbrydelse. Det kan vi så se, at Tigermanden ikke gør, når forbryderen tilhører dine sorte brødre fra den totalitære middelalder-ideologi.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Pastor Kaj tager ikke klart afstand fra voldtægt
« Svar #9 Dato: December 22, 2014, 09:07:41 pm »
Citér

Der er ingen grund til at spille hverken sinke eller morsom. Betegnelsen "fejl" er Tigermandens. Jeg kalder en forbrydelse for en forbrydelse. Det kan vi så se, at Tigermanden ikke gør, når forbryderen tilhører dine sorte brødre fra den totalitære middelalder-ideologi.

Du har jo selv lige indrømmet, at du ikke betragter voldtægt som en fejl.  :Cherna_29:

Jeg synes, man slet og ret stempler sig selv, når man kalder et grovt voldtægtsforsøg for "fejl".
« Senest Redigeret: December 22, 2014, 09:11:33 pm af Tigermanden »

Pastor Kaj

• Gæst
« Svar #10 Dato: December 22, 2014, 09:14:09 pm »
Gider ikke dit sandkassepjat. Find nogle 2-3 årige at lege med, Din-debat.dk er faktisk præget af, at her deltager mange seriøst tænkende mennesker, som er interessante at debattere med - hvis altså man magter det.

PS Jeg betragter heller ikke mord, grov vold, gaderøverier, social svindel i millionklassen eller "æres-drab" som tuttenuttede "fejl". Jeg betragter det som meget alvorlige forbrydelser (som i rigtig mange tilfælde burde føre til udvisning af Danmark).
« Senest Redigeret: December 22, 2014, 09:40:10 pm af Pastor Kaj »

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #11 Dato: December 22, 2014, 09:28:57 pm »
Gider ikke dit sandkassepjat. Find nogle 2-3 årige at lege med, Din-debat.dk er faktisk præget af, at her tiltager mange seriøst tænkende mennesker, som er interessante at debattere med - hvis altså man magter det.

PS Jeg betragter heller ikke mord, grov vold, gaderøverier, social svindel i millionklassen eller "æres-drab" som tuttenuttede "fejl". Jeg betragter det som meget alvorlige forbrydelser (som i rigtig mange tilfælde burde føre til udvisning af Danmark).

I hvert fald mener du ikke at voldtægt er en fejl.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.6%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: December 23, 2014, 05:17:42 pm »
Jaja, Mera ... Lad os da endelig holde Jul ... For en stund at glemme at der findes mennesker derude der brænder efter at fratage os den Jul ...  :sad:

Men vi får jo nok ikke lov til at glemme det ret længe ...  :ermm:

Mvh. Svinet ...  :smile:

« Senest Redigeret: December 23, 2014, 05:22:27 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...