Forfatter Emne: Din-debat er efterhånden kun en skygge af sig selv  (Læst 729 gange)

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Din-debat er efterhånden kun en skygge af sig selv
« Svar #15 Dato: August 10, 2017, 04:04:08 pm »
90 virker som et ok tal. Jeg er ikke helt sikker på om det vil forbedre demokratiet men det føler jeg det vil. I et demokratur der har en stemme fra en på 65 iq den samme vægt som en på 150 iq. Og hvis den stemme fra en 65 somalisk velfærdsjæger er på Ø fordi det er det parti der vil give ham flest penge, så kan man tænke over hvor godt demokraturet virker. Så hjælper det ikke at NWO-globalisterne i EU, FN og NATO gør at det danske demokrati er et skindemokrati fordi at alle partierne underkaster sig NWO-globalisterne i EU og FN

De fleste somaliere ville i hvert fald blive sorteret fra, hvis der krævedes en iq på mindst 90. Er det 65 de har i snit? :hyper:

Problemet ved det danske såkaldte demokrati er, at alle partier er styret af NWO. I hvert fald alle de etablerede partier. Så derfor er vort folketingsvalg reelt en farse, fordi det er ligegyldigt hvem man stemmer på. Alle følger alligevel den samme agenda. Ja, også DF og Enhedslisten, selvom de umiddelbart virker meget forskellige. Så dybest set er de begge slaver af NWO.

Derfor hilser jeg gerne nye partier velkomne, uanset om det er tale om Dansk Samling, Stram Kurs eller JFK21 o.s.v. De etablerede partier trænger til et kvalificeret modspil.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    39.2%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Din-debat er efterhånden kun en skygge af sig selv
« Svar #16 Dato: August 10, 2017, 04:18:47 pm »
68 https://iq-research.info/en/page/average-iq-by-country/so-somalia
En ting der er 100% sikkert er at jeg aldrig kommer til at stemme på noget gammelparti igen. De har alle sammen skuffet fælt (måske bortset fra EL og Radigale fordi hvordan kan de skuffe når man ikke har nogen forventninger om dem?)
« Senest Redigeret: August 10, 2017, 04:20:34 pm af Dansknationalist »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)